Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin tatuointiajan, kysyttävää ?

Vierailija
12.03.2015 |

Niin, kysykää jos kiinnostaa. Yritän vastailla unta odotellessa. :) Ps. Olen aina halunnut tehdä"Kysyttävää"- aloituksen. :D

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta taas! Faktaa on luettu, mutta olen päätynyt ottamaan kuvia silti. Koputtelen siis puuta, ja odotan uutta kuvaa innokkaana. :) Mitään kyyneleet silmiin tuovaa syvällisyyttä kuvassa ei ole, lähinnä kaunis koristus pienellä henkilökohtaisella idealla. Paikka on mietitty huolella, mm. niin että sen voi peittää tarvittaessa. Epiduraalia eivät ole edellisetkään kuvat haitanneet, eikä tule tämä uusikaan haittaamaan. PS. Hapankaalia voi pakastaa, äitini ainakin tekee niin. Itse en hapankaalista niin välitä. :D

Vierailija
2/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 08:16"]

Huomenta taas! Faktaa on luettu, mutta olen päätynyt ottamaan kuvia silti. Koputtelen siis puuta, ja odotan uutta kuvaa innokkaana. :) Mitään kyyneleet silmiin tuovaa syvällisyyttä kuvassa ei ole, lähinnä kaunis koristus pienellä henkilökohtaisella idealla. Paikka on mietitty huolella, mm. niin että sen voi peittää tarvittaessa. Epiduraalia eivät ole edellisetkään kuvat haitanneet, eikä tule tämä uusikaan haittaamaan. PS. Hapankaalia voi pakastaa, äitini ainakin tekee niin. Itse en hapankaalista niin välitä. :D

[/quote]

Et ole vastannut minun kysymykseeni. Miksi ylipäätään otat tatuoinnin? Varsinkin kun sanot ettei sillä edes oel mitään syvällistä merkitystä. Luuletko, että näytät paremmalla (NOT!)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, täällä taas. Työpäivä taputeltu ja lapset unilla. Kiva et on kommenttia tullut. :) Jännä kyllä miten tunteella ihmiset ottaa tuntemattoman tekemiset... Mutta vastauksia, ensinnäkin mies ei näytä portsarilta. Ihan perusinsinööri. :D Ja toiseks, ainahan voi vaikka kaatua tai tukehtua rypäleeseen. Miks jossitella. Ja numero 26, onnea uudesta kuvasta.

Vierailija
4/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:45"]

Noniin, täällä taas. Työpäivä taputeltu ja lapset unilla. Kiva et on kommenttia tullut. :) Jännä kyllä miten tunteella ihmiset ottaa tuntemattoman tekemiset... Mutta vastauksia, ensinnäkin mies ei näytä portsarilta. Ihan perusinsinööri. :D Ja toiseks, ainahan voi vaikka kaatua tai tukehtua rypäleeseen. Miks jossitella. Ja numero 26, onnea uudesta kuvasta.

[/quote]

Otathan huomioon että tatuointi on riski terveydellesi, sinua ei voida hoitaa ehkä sillä hoitomuodolla, jonka vaiva/sairaus vaatisi. 

Yhtäkään ihmistä ei tatuointi kaunista. Poistohan maksaa ja tatuointi on ja pysyy. Pdä huoli, että et tarvitse magneettikuvausta, ei voida kuvata. Oletko muuten masokisti?

Vierailija
5/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ottanut huomioon aiemminkin, mutta päätynyt silti ottamaan. Ja tiedän myös että tatuoinnit ovat melko pysyvää sorttia, tuskin lähden kalliisiin poisto-operaatioihin ikinä. Kiitos huolenpidosta. :)

Ja en ole masokisti, mutta eipä tatuoinnin otto ole ikinä hirveästi sattunutkaan. 

Vierailija
6/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:40"]

Olen sen ottanut huomioon aiemminkin, mutta päätynyt silti ottamaan. Ja tiedän myös että tatuoinnit ovat melko pysyvää sorttia, tuskin lähden kalliisiin poisto-operaatioihin ikinä. Kiitos huolenpidosta. :)

Ja en ole masokisti, mutta eipä tatuoinnin otto ole ikinä hirveästi sattunutkaan. 

[/quote]

Miksi tatuoida, eikö korut ja kosmetiikka riitä. 

Vierailija
7/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruja olen ollut aina huono pitämään. Kaulakoruja en oikeastaan ikinä, korvakoruja joskus. Vihkisormus on ainoa mitä pidän aina. Kosmetiikkaa käytän oikeastaan vaan erikoistilanteissa, arkena harvemmin.

Vierailija
8/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on suurempi, kengännumerosi vai ÄO:si?

Vierailija
9/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin liikkeeseen/kenelle tatuoijalle varasit ajan?

Vierailija
10/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh.
[/quote]

.

Voi kumpa näkisit mut, iloitsen jo nyt siitä harmituksesta minkä saat kun joku ottaa edes sen yhden tatuoinnin, niin voin vaan kuvitella miten reagoisit kun näkisit meidän perheen, kasvoista varpaisiin asti tatuoituja ollaan :D

Ap, oletan että menet ammattilaiselle, hyvä niin. Itse odotan innolla seuraavaa tatuointiaikaa, niitä on niin harvoin kun on itellä töitä kauheesti :D

Vierailija
11/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä päin maailmaa osa elelee, mutta minut on ainakin magneettikuvattu, vaikka useita tatuointeja onkin. Tosin ei kuvattu suoraan tatuoinnin alta.

Vierailija
12/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:41"]Mulla on huomenna tatuointiaika. Ja parin viikon päästä uudestaan. Huomenna vedetään vanhan tatuoinnin päälle valkoista väriä ja myöhemmin uus kuva päälle.
[/quote]

Ömmm.. Miksi ei laseroida pois? Enpä ole kuullut että valkosella värillä "poistetaan" eikö se iho arpeudu entisestään noin

Vierailija
13/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:27"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 20:45"]

[/quote]

Otathan huomioon että tatuointi on riski terveydellesi, sinua ei voida hoitaa ehkä sillä hoitomuodolla, jonka vaiva/sairaus vaatisi. 

Yhtäkään ihmistä ei tatuointi kaunista. Poistohan maksaa ja tatuointi on ja pysyy. Pdä huoli, että et tarvitse magneettikuvausta, ei voida kuvata. Oletko muuten masokisti?
[/quote]

Oletko muuten tyhmä. Terv. Ei ap

Vierailija
14/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistätkö linnun pakaraan? 

Kuinka vanha sä olet?

Vierailija
15/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun nyt toista tuntia tatuoitavana. Tekee sittenkin suoraan peitekuvan vanhan kuvan päälle. Pahin kohta, eli nilkka tehty. Voin kertoa, että sattui. :)

Vierailija
16/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan tehnyt googlen kuvahaun "tattoo psoriasis". Noin voi oikeasti käydä, miehellä on nyt vahvat lääkkeet päällä, tauti on ainoastaan kuvien päällä. Toisella tutulla on vain punaisten päällä. Lääkärin mukaan etenkin se punainen väri allergisoi. Tummissä väreissä saattaa olla lyijyä tai raskasmetalleja, niistä ei kai oikeasti tiedetä. 

Vierailija
17/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko WT?

Vierailija
18/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:41"]Mulla on huomenna tatuointiaika. Ja parin viikon päästä uudestaan. Huomenna vedetään vanhan tatuoinnin päälle valkoista väriä ja myöhemmin uus kuva päälle.
[/quote]

Ömmm.. Miksi ei laseroida pois? Enpä ole kuullut että valkosella värillä "poistetaan" eikö se iho arpeudu entisestään noin
[/quote]
Siihen tehdään uus kuva päälle myöhemmin ja toi on se helpoin tapa tatuoijalle.

Vierailija
19/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:20"]

Olethan tehnyt googlen kuvahaun "tattoo psoriasis". Noin voi oikeasti käydä, miehellä on nyt vahvat lääkkeet päällä, tauti on ainoastaan kuvien päällä. Toisella tutulla on vain punaisten päällä. Lääkärin mukaan etenkin se punainen väri allergisoi. Tummissä väreissä saattaa olla lyijyä tai raskasmetalleja, niistä ei kai oikeasti tiedetä. 

Tuskin on tietoinen asiasta. Menee tatuointipelleillä yli hilseen.

[/quote]

Vierailija
20/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset