Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasin tatuointiajan, kysyttävää ?

Vierailija
12.03.2015 |

Niin, kysykää jos kiinnostaa. Yritän vastailla unta odotellessa. :) Ps. Olen aina halunnut tehdä"Kysyttävää"- aloituksen. :D

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoi lokki ja sitten pyydät maksuaikaa

Vierailija
62/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vaan kaikki! Uni voittikin aika pian...

19: Niinhän me kaikki tehdään. Onneksi aikanaan googlasin tuon lyhenteen, niin sullekin osasin vastata. :)

20: Vaikkapa syödä hyvää ruokaa ja käydä teatterissa. Tai keilata tai vaan viettää kivaa päivää. Mulla on mukavat työkaverit, eli aina on mukavaa ollut virkistyspäivissä. 

21: Lintulaji on päätetty, lokki se ei ollut. Ja maksuaikaa ei tarvitse pyytää, kiitos vain. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihmisillä taas vaihteeksi typeriä kommentteja. Mitä se tuntematonta liikuttaa, kuka tatuoi mitäkin.

Onnea tatuoinnin ottamisesta ap:lle!

Vierailija
64/111 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla portsarin näköinen mies?

Vierailija
65/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:24"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:56"] [quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:09"] [quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh. [/quote] Ei ole tatuoinnit este magneettikuvauksille tai puudutuksille, ei kannata tulla pätemään kun et selvästikkään tiedä aiheesta mitään. Värjäätkö hiuksia, käytätkö itseruskettavia, kosteusvoiteita, tekoripsiä, meikkejä, onko sinulla korvakorut? Kaikki nämä aiheuttavat allergisia oireita, tekoripset, itseruskettava ja meikki voi näyttää hirveältä sellaisella joka ei niitä osaa käyttää/laittaa. Hiustenvärjäys voi olla hengenvaarallusta. Joskus elämässä vaan otetaan riskejä että se olisi huskempaa. Suosittelen sinullekkin. [/quote Et tiedä mistä puhut, tatuoinnin paikalla on merkitystä puudutusten suhteen. Kuka tahansa voi joutua leikkaukseen tai onnettomuuteen. Sh-opiskelija tiivisti hyvin, mihin kohtaan ei tatuointeja kannata ottaa. Lisäksi allergia ja kumuloituminen ja verenkierron kuormittuminen.  t [/quote] Aijaa? Mulla on tatuointeja vartalo täynnä. Olen saanut puudutuksen ja ollut leikkauksessa, ikinä ei ole ollut ongelmaa. [/quote] Niin, kun ei ole ollut allergisia reaktioita, ei niitä voi tulla enää. Kun yksi puudutus onnistui ja leikkaus, niin aina onnistuu, just joo. Typerää ja kuvottavan näköistä. [/quote] Just. Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä joka kerta oli tatuointeja tai ei. Se mikä on susta typerää ja kuvottavan näköistä ei sitä ole kaikkien mielestä. Minkä takia niin monella täällä tuntuu olevan niin vaikeata ymmärtää, että ihmisiä on monenlaisia ja on suorastaan typerää loukkaantua tai kiivstua siitä että joku toinen tykkää eri asioista ja näyttää erilaiselta kuin sinä? Saati ruveta haukkumaan ja vähättelemään. Näinkö te kasvatatte lapsennekin? Ei ihme että nuoret voi huonosti ja lapsia kiusataan. Näkee taas mistä opittu. [/quote] Ottakaa kantaa tuohon linkkiin, jossa on ihotautilääkärin mielipide.  [/quote] Mitäs siitä? Siinä on yhden ihmisen mielipide. Minulla, kavereilla ja lähipiirissä monella on tatuointeja, yhdelläkään ei ole ollut mitään ongelmia tatuointien kanssa. Nuo ongelmat mitä voi tulla ovat hyvin harvinaisia. Ihan samalla tavalla voi tulla esim. lävistyksistä ja hiusväreistä ongelmia. Jotkut nyt vaan haluaa elää tätä elämää riskeistä huolimatta.

[/quote]

Siinä on ammattilaisen mielipide, joka on tatuointeihin erikoistunut ihotautilääkäri. Harva jättää huomioimatta ammattilaisen mielipiteen, eikä hän ole ainoa, joka ajattelee samoin.

Typerää riskeerata ehdoin tahdoin oma terveys!!!
[/quote]
Ammattilaisia on monenlaisia, en usko sokeasti kaikkea mitä yksi ihminen sanoo. Mulla on omat aivot ja osaan itse päättää mitä kannattaa itselleni tehdä ja mitä ei.

Vierailija
66/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh. [/quote] Puhtaista koneista ja ammattilaisen tekemästä täpistä ei tule mitään vitun reaktioita. Mun miehellä on kuusi tatuointia ja on menossa magneettikuvaan.

[/quote]

Tässä faktatietoa

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-1418276566015.html
[/quote] faktatietoa iltasanomissa.... hmm.

Vierailija
67/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:25"]Tatuoinnin ottaja paskat välittää, vaikka menisi henki, uskomatonta.
[/quote]

Kuljwtko autolla, lentokoneella, bussilla ym.? Miten sä voit?! Voi tulla onnettomuus, et välitä yhtään. Uskomatonta.

Vierailija
68/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh. [/quote] Puhtaista koneista ja ammattilaisen tekemästä täpistä ei tule mitään vitun reaktioita. Mun miehellä on kuusi tatuointia ja on menossa magneettikuvaan. [/quote] Oletko lukutaitoinen, lue lääkäreiden mielipiteitä.  [/quote] Mielipiteitä? Eikö fakta olis parempaa luettavaa.

[/quote]

Eihän tatuointeihin koukussa oleva usko faktaan.
[/quote]

Ja millähän perusteella?

Vierailija
69/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei taas. Enpäs ehtinytkään viikonlopouna palstalle, mutta yritän vastailla parhaani mukaan. :) Sinulle joka jankkaat että miksi otan, olen mielestäni jo pariinkin kertaan asiaan vastannut. Mutta kerran vielä, koristeeksi. Pidän tatuoinneista, siksi olen päätynyt niitä itsellenikin ottamaan. Rumaksi en tunnustaudu, en kuvien kanssa enkä ilman. Ihan perusnätti olen. Kuvaa ei ole vielä tehty, sillä jonot on pitkähköt. Kipuun voisin kommentoida sen verran että riippuu paikasta. Pohje ei tuntunut oikein miltään, ranne taas on ollut kaikkein kipein. Ja kiitos sinulle, joka sanoit että olen asiallinen vastaaja. En tahdo antaa näille kiukkuisille jankkaajille sitä iloa että provosoituisin. :) Aurinkoista päivää!

Vierailija
70/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestätkö persuja?

Vierailija
71/111 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä, siis Perussuomalaisia. Vaaleissa toki aina, kansalaisvelvollisuus. :)

Vierailija
72/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:25"]Tatuoinnin ottaja paskat välittää, vaikka menisi henki, uskomatonta.
[/quote]
Älä vaan lähde kotoa, voit jäädä auton alle tai tulla vaikka puukotetuksi. Etkö välitä terveydestäsi?

Vierailija
73/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:42"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh. [/quote] Puhtaista koneista ja ammattilaisen tekemästä täpistä ei tule mitään vitun reaktioita. Mun miehellä on kuusi tatuointia ja on menossa magneettikuvaan. [/quote] Oletko lukutaitoinen, lue lääkäreiden mielipiteitä.  [/quote] Mielipiteitä? Eikö fakta olis parempaa luettavaa.

[/quote]

Eihän tatuointeihin koukussa oleva usko faktaan.

Vierailija
74/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:25"]Tatuoinnin ottaja paskat välittää, vaikka menisi henki, uskomatonta. [/quote] Älä vaan lähde kotoa, voit jäädä auton alle tai tulla vaikka puukotetuksi. Etkö välitä terveydestäsi?

[/quote]

Olet siis koukussa.

Vierailija
75/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:56"] [quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 16:09"] [quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 15:56"] [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh. [/quote] Ei ole tatuoinnit este magneettikuvauksille tai puudutuksille, ei kannata tulla pätemään kun et selvästikkään tiedä aiheesta mitään. Värjäätkö hiuksia, käytätkö itseruskettavia, kosteusvoiteita, tekoripsiä, meikkejä, onko sinulla korvakorut? Kaikki nämä aiheuttavat allergisia oireita, tekoripset, itseruskettava ja meikki voi näyttää hirveältä sellaisella joka ei niitä osaa käyttää/laittaa. Hiustenvärjäys voi olla hengenvaarallusta. Joskus elämässä vaan otetaan riskejä että se olisi huskempaa. Suosittelen sinullekkin. [/quote Et tiedä mistä puhut, tatuoinnin paikalla on merkitystä puudutusten suhteen. Kuka tahansa voi joutua leikkaukseen tai onnettomuuteen. Sh-opiskelija tiivisti hyvin, mihin kohtaan ei tatuointeja kannata ottaa. Lisäksi allergia ja kumuloituminen ja verenkierron kuormittuminen.  t [/quote] Aijaa? Mulla on tatuointeja vartalo täynnä. Olen saanut puudutuksen ja ollut leikkauksessa, ikinä ei ole ollut ongelmaa. [/quote] Niin, kun ei ole ollut allergisia reaktioita, ei niitä voi tulla enää. Kun yksi puudutus onnistui ja leikkaus, niin aina onnistuu, just joo. Typerää ja kuvottavan näköistä. [/quote] Just. Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä joka kerta oli tatuointeja tai ei. Se mikä on susta typerää ja kuvottavan näköistä ei sitä ole kaikkien mielestä. Minkä takia niin monella täällä tuntuu olevan niin vaikeata ymmärtää, että ihmisiä on monenlaisia ja on suorastaan typerää loukkaantua tai kiivstua siitä että joku toinen tykkää eri asioista ja näyttää erilaiselta kuin sinä? Saati ruveta haukkumaan ja vähättelemään. Näinkö te kasvatatte lapsennekin? Ei ihme että nuoret voi huonosti ja lapsia kiusataan. Näkee taas mistä opittu. [/quote] Ottakaa kantaa tuohon linkkiin, jossa on ihotautilääkärin mielipide.  [/quote] Mitäs siitä? Siinä on yhden ihmisen mielipide. Minulla, kavereilla ja lähipiirissä monella on tatuointeja, yhdelläkään ei ole ollut mitään ongelmia tatuointien kanssa. Nuo ongelmat mitä voi tulla ovat hyvin harvinaisia. Ihan samalla tavalla voi tulla esim. lävistyksistä ja hiusväreistä ongelmia. Jotkut nyt vaan haluaa elää tätä elämää riskeistä huolimatta.

[/quote]

Siinä on ammattilaisen mielipide, joka on tatuointeihin erikoistunut ihotautilääkäri. Harva jättää huomioimatta ammattilaisen mielipiteen, eikä hän ole ainoa, joka ajattelee samoin.

Typerää riskeerata ehdoin tahdoin oma terveys!!!

Vierailija
76/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnin ottaja paskat välittää, vaikka menisi henki, uskomatonta.

Vierailija
77/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:53"]

Tatuoi lokki ja sitten pyydät maksuaikaa

[/quote]

Ei hitto ;D mä putosin penkiltä..!! Tää oli ihan paras :D:D

Vierailija
78/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon että "varastin tauoinnin, kysyttävää?" :D

Vierailija
79/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh.
[/quote]

Puhtaista koneista ja ammattilaisen tekemästä täpistä ei tule mitään vitun reaktioita. Mun miehellä on kuusi tatuointia ja on menossa magneettikuvaan.

Vierailija
80/111 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:37"]Ota tatuointi, jos sairastut ja pitäisi tehdä magneettikuvaus, tatuointi on esteenä, samoin tatuointi voi olla esteenä puudutuksissa, leikkauksia ajatellen. Rumia ne ovat, ja eivät kaunista ketään, mutta tuskinpa sinulla on mitään menetettävää. Toivottavasti laitatat tatskan keskelle otsaa, näkyy paremmin. Lisäksi allergiset reaktiot, epäpuhtaudet, huh huh. [/quote] Puhtaista koneista ja ammattilaisen tekemästä täpistä ei tule mitään vitun reaktioita. Mun miehellä on kuusi tatuointia ja on menossa magneettikuvaan.

[/quote]

Oletko lukutaitoinen, lue lääkäreiden mielipiteitä.