Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä tästä? (vauvan hoito)

Vierailija
12.03.2015 |

Ystäväni oli tänään luonani käymässä ja olimme lähdössä kaupunkiin (autolla matkaa n.30min.)
Hänen vauvansa kakki vaippoihin n.10 min ennen lähtöä ja sanoin, että vaihda vaan rauhassa vaipat, että ei meillä ole mikään kiire.
Ystäväni totesi kuitenkin, että vaihtaa vasta kaupungilla ,että ei sillä niin kiire ole.
Onko näin neuvottu jossain vai mitä tämä on?
Itse ainakin vaihdan pikkuisen vaipat aina heti kun huomaan hänen tehneen tarpeensa. Eihän kenenkään ole kiva kakat housussa istuskella :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkä.....?
Todellakin vaihtaisin heti, jos vauva kakkaa autoon ja meillä on vaikka 1min. vielä kotiin niin poikkean kyllä huoltikselle vaihtamaan vaipan.... (Jos huoltiksia ei olisi, olisi tietysti pakko ajaa vain kotiin, mutta ilkeältä tuntuisi)

Vierailija
2/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveri ei jaksanut sitä vaatetus rumbaa uusiksi jos kerran olitte jo lähtö valmiina? Ei silti kyllähän se vaihtaa täytyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä minäkin mietin, että eikö olisi lapselle parasta vaihtaa heti, ei ollut lapsella vielä ulkovaatteetkaan päällä. Lähinnä vain ihmettelin tilannetta ja tarjouduin vaihtamaan vaipa, mutta ei hän suostunut. Ap

Vierailija
4/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:33"]

EIkä.....?
Todellakin vaihtaisin heti, jos vauva kakkaa autoon ja meillä on vaikka 1min. vielä kotiin niin poikkean kyllä huoltikselle vaihtamaan vaipan.... (Jos huoltiksia ei olisi, olisi tietysti pakko ajaa vain kotiin, mutta ilkeältä tuntuisi)

[/quote] Siis 15min eikä 1=D

Vierailija
5/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:33"]

EIkä.....?

[/quote]
Mietinkin vähän tuota "1min" :D

Vierailija
6/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä aina ollut periaate että vaihdan kun vauva alkaa valittaa. Tosin meillä on valitettukin heti pienimmästä pissasta ja kakasta että kerrankin jos sattuu edes minuutin viihtymään likasella vaipalla niin oon ottanut ilon irti.

Vierailija
7/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi V.V.?

Vierailija
8/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm no kaikkia vauvoja se kakka ei haittaa, vaikka pidemmän ajan pöksyissä olisikin, mutta minä kyllä itse olisin vaihtanut.. Ehkä kaveriasi nolotti alkaa haisulivaippaa vaihtamaan kylässä..?

Vierailija
9/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:33"]

EIkä.....?

[/quote]
Siis täh, eikö tää ollutkaan sarkasmia? Melko neuroottista meininkiä teillä :D

Vierailija
10/10 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva ei ole ikänään valittanut (kakka)vaipasta. Koliikkiaikoina kun viimein nukahti ja samalla kakkasi niin en tasan vaihtanut vaippaa, olisin tullut hulluksi kun sama rumba olisi lähtenyt uudelleen. Siinäpä nukkui yönsä kakkavaipassa, ei edes ikinä pylly ole punoittanut. Nykyisin, kun tuo vauva lähentelee ensimmäistä syntymäpäiväänsä jos kakkaa vaikka juuri lähtökuopissa niin vaihdan vasta perillä. Esimerkiksi tänään oli lähdössä isänsä kanssa isovanhemmille, kakkasi juuri kun oli pipoa vaille valmis ja vaippa vaihdettiin vasta perillä (20mib matka). Ei nurise eikä iho kärsi, emme jaksa olla liian neuroottisia.