Korvaan rakkauden puutteen liikunnan avulla
Olen nuori mies ja en saa rakkautta tai naisten hyväksyntää. Siksi olen kehittänyt tavan, jolla voin purkaa rakkauden kaipuuttani. Urheilen ahkerasti ja monipuolisesti, esim. lenkkeillen. Lenkeillä kuuntelenkin paljon balladeja / rakkauslauluja. Herkkänä ja tunteellisena miehenä balladien kuunteleminen helpottaa oloani ja on myös rentouttavaa. Minusta jokaisen miehen pitäisi hyväksyä oma tunteellisuus eikä hävetä sitä. Kun eläydyn tunteilleni balladien avulla, olen alkanut näkemään romanssit positiivisina. Romanssi on vahva sana. Siksi näenkin usein naisia katsoessa, että ehkäpä hänen kanssaan voisi syntyä romanssi ja rakkaus. Harmi kun olen aina yksin ja elän tässä miljoonien sinkkujen maassa.
Kommentit (6)
Liikunta on loistava tapa purkaa kaikkia tunteita ja paineita. Mä olen keski-ikäinen eukko ja käytän sitä lähinnä vitutuksen poistoon.
Mee johonkin maraton-kouluun tms., ehkä sieltä löytyis sporttinen kumppanikin?
No, paljon parempi tuo kuin minun tapa. Minä keski-ikää lähestyvä nainen hukutan yksinäisyyden ja rakkauden puutteen viinaan.
Ok.
Itse korvaan liikunnan puutteen rakkauden avulla.
No ei tuo ole huono korvike ollenkaan. Hyvä kun urheiluun sillä moni hakee hyvänolontunnetta ravintolasta tuopin äärestä.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:59"]
Ok.
Itse korvaan liikunnan puutteen rakkauden avulla.
[/quote]
...ja sen todennäköisesti huomaa.
:'(