Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle kansantajuisesti eri puolueiden ideologiat?

Vierailija
12.03.2015 |

En ole koskaan oikein ollut kiinnostunut politiikasta enkä eri puolueista, mutta ilmeisesti olen nyt sitten riittävän vanha kiinnostumaan siitä. Olen kuitenkin ihan pihalla puolueiden ideologioista ja arvoista. Niiden omille sivuille on ihan turha mennä, koska siellä on samat korulauseet kaikilla.

Voisitteko av_n viisaat kertoa mulle puolueiden agendoista? Jostain kolumnista luin mm. että rkp on "kotiäitien puolue" -edustanee siis konservatiivista linjaa? Ja keskusta taas on sitä mieltä, että naisen paikka on kotona keittiössä, eli ajavat maaaseudun miesten asioita eikä  niinkään esim. tasa-arvoa tai naisten asemaa yhteiskunnassa.

Em. tyyliin tahtoisin tietää puolueista, kertokaa mulle viisaammat!

(Ja kokoomus ajaa kovia arvoja, vaurautta vauraille.. vihreät on luonnonsuojelijoita?)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeisto = antsaitse omat rahasi

vasemmisto = varastetaan muiden rahat

Vierailija
22/22 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi yksi helppotajuinen teksti:

http://lukion-yhteiskuntaoppi.blogspot.fi/2014/10/puolueiden-erot.html?m=1

Onneksi nykyään on myös olemassa Liike Nyt, niin ei tarvitse vaivata omaa päätään tällaisilla vaikeilla poliitisilla kysymyksillä. Itsenäisen ajattelun sijaan voi vain ulkoistaa kaikki mielipiteensä Hjallikselle, joka ei vahingossakaan kerro kantaansa mihinkään "onko puhdas luonto tärkeää?" -kysymystä vaikeampiin aiheisiin. Tärkeintä on, että Hjallis on aina tavallisen ihmisen kanssa samaa mieltä. Varsinkin silloin, kun nämä tavalliset ihmiset ovat asiasta keskenäänkin erimielisiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän