Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampin Megaklinikka-hammaslääkäriasema. Kannattaako mennä?

Vierailija
03.02.2015 |

Entä onko kallis? Hinnat ei näyttäneet pahalta ainakaan hinnastossa, mutta pitävätkö oikeasti paikkaansa? Kunnalliselle saa odotella aikaa kauan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 13:25"]

Mä en ole kuullut keneltäkään kaverilta mitään negatiivista tästä paikasta. Se ajanvaraaminen oli kyllä minusta vähän hankalan kuuloinen, että pitää varata sitä aikaa jotenkin jollekin aikavälille ja sitten jonkun verran aikaisemmin otetaan yhteyttä, että mille ajalle sai sen tms. En siis ole ite käynyt, niin en tiedä ymmärsinkö oikein :) Mutta palvelua on kaikki kehuneet.

[/quote]

Ei se ole monimutkaista :)

Ajan voi varata tunnin tarkkuudella, esimerkiksi klo 8-9. Saat noin 20 minuuttia aiemmin tekstiviestin milloin aika on. Esimerkiksi saat klo 7.50 tekstiviestin, että aika on klo 8.10 jne. Sijainti on Sähkötalossa Kampin kauppakeskuksen vieressä, joten voi odotella kauppakeskuksessa sisätiloissa tekstiviestiä.

Vierailija
2/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun likka kävi just siellä ja oli tyytyväinen. Hampaiden tarkistus, yksi kuva ja suuhygienistin vastaanotto, hinta oli alle satasen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella tyytyväinen. Hammaslääkäri oli erittäin mukava ja ammattitaitoinen. Hinnat vastasi nettisivun hintoja. Menisin uudestaan.

Vierailija
4/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka, suosittelen. Edullinen ja toimiva sabluuna.

Vierailija
5/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka on.

Vierailija
6/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkä mä sitten kokeilen tätä. Ap

Vierailija
7/7 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullut keneltäkään kaverilta mitään negatiivista tästä paikasta. Se ajanvaraaminen oli kyllä minusta vähän hankalan kuuloinen, että pitää varata sitä aikaa jotenkin jollekin aikavälille ja sitten jonkun verran aikaisemmin otetaan yhteyttä, että mille ajalle sai sen tms. En siis ole ite käynyt, niin en tiedä ymmärsinkö oikein :) Mutta palvelua on kaikki kehuneet.