Lapseni lenkkeilee päivittäin yksin, mitä turvaksi
En tahtoisi alkaa rajoittamaan hänen liikkumistaan, mutta näin kevään korvalla riskit tulla raiskatuksi nähtävästi ovat suuremmat kuin talvella. Palkkaanko henkivartijan, ostan pippurisumutteen vai mitä tehdä?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:27"]
Palkkaa mut. Mä tarviin liikuntaa. Ja väännän tarvittaessa neekeriltä niskat nurin.
[/quote] Olet ihana, voisin vaikka sut palkatakin. :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:27"]
Palkkaa mut. Mä tarviin liikuntaa. Ja väännän tarvittaessa neekeriltä niskat nurin.
[/quote] Olet ihana, voisin vaikka sut palkatakin. :)
[/quote]
Hienoa. Yhdistetään huvi ja hyöty. Mä saan liikuntaa, tyttös saa turvaa ja neekerit saa turpaan.
Mulla on mukana aina kännykkä jolla voi soittaa apua, raiskauhälytin (sokka irti ja se huutaa piru kovaa) ja taskussa linkkuveitsi. Bring it nigggas.
Osta joku iso koira lenkkikaveriks :-D
Palkkaa suomalainen raiskaamaan, niin ei ehi mamut eka. Eikö olekkin parempi?
Moottorisaha sähköstartilla, vaaleanpunainen. Kiljumishälytin.
Joo käy vaikka naapureilta kysymässä kellä on kaikkein isoin koira, niin tyttäresi voi lainata ja lenkittää sitä. Mutkin kiertää kaikki somput kaukaa kun kävelen 6 kiloisen koirani kanssa. Joku rottweiler karkottaa ne toivottavasti somalimaahan asti.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:53"]Palkkaa suomalainen raiskaamaan, niin ei ehi mamut eka. Eikö olekkin parempi?
[/quote]
Jep tätä kannatan. Taas ihan ihme persuketju. Painukaa mieluummin halla-ahon fanisivuille, jookos.
Vaaleanpunaista pippurisumutetta, yksisarvisen sarvi, halinallejen halivoima.
Lapsen ruma äiti mukaan lenkille, kukaan ei tule lähellekään.
Avaimet. Niillä saa nigan naamaan mukavaa jälkeä!
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 17:01"]Vaaleanpunaista pippurisumutetta, yksisarvisen sarvi, halinallejen halivoima.
[/quote]
Vaaleanpunaista Victorias Secret sitruunapippurisumutetta, orkidean tuoksuisena. Vaikka silmiin sattuu, niin tuoksuupahan hyvältä.
Raiskaushälytin ja linkkari taskuun.
Mikä ikäinen? Minä olen myös paljon lenkkeilevää tyttöäni neuvomaan juoksemaan vaan kovempaa, 12-vuotias joka harrastaa myös koripalloa, niin on tottunut spurttailemaan. Myös voit antaa ehdon että lenkit pitää hoitaa valoiseen aikaan, luulisi vähentävän mahdollisuutta. Ja jos tulee tosi lähelle, niin potkaisee kovaa munille.
Mitä tahansa parfyymia. Kyllä silmissä tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 16:26"]
En tahtoisi alkaa rajoittamaan hänen liikkumistaan, mutta näin kevään korvalla riskit tulla raiskatuksi nähtävästi ovat suuremmat kuin talvella. Palkkaanko henkivartijan, ostan pippurisumutteen vai mitä tehdä?
[/quote]