Kurnau kissaihmiset. Mitä hauskaa/koomista kissasi on tehnyt?
Otsikossa olikin asia. Mitä hauskaa/koomista/luvatonta jne kissasi on tehnyt?
Kommentit (86)
Meillä kerran kissa meni hirveellä ravilla makkariin. Samassa makkarista kuului kauhea kolahdus ja sillä samaisella sekunnilla kissa oli olkkarin ovella ja kuuluvasti tokaisi kolahdukseen "KURRRRRR!" :D
Tais sanoa "En se minä ollu ja sitäpaitsi se oli vahinko!"
Meni just äsken rämppäämään postiluukkua, ja huutelemaan rappukäytävään asioitaan. :D
Saksassa asuessamme kissamme poikkesi naapurissa sijaitsevassa italialaisessa ravintolassa herkuttelemassa. Taitaa olla herkkusuu :)
Haluaisi leikkiä naapurin koiran kanssa, mutta koira pelkää.
Käy aina nappaamassa tilaisuuden tullen kinkun voileipäni päältä. Ei auta, vaikka antaisin hänellekin...
Heräsin eräänä aamuna. Silloin katti hyppäsi sänkyyn vinottain, selkä kaarella ja häntä paksuna.
Pelästyin aivan kauheasti.
Se oli katin tarkoituskin.
Loistava suoritus häneltä, myönnän.
Paskoo lavuaariin ja sitten mouruaa kuin mikäkin maailmanvallvalloittaja
Äitini kissa onnistui menemään eräänä kesäaamuna naapuriin parvekkeen kautta. Nainen oli ollut hieman yllättynyt, mutta oli kysynyt äidiltäni "onko kissasi uros, kun vanhaa piikaa tulee ilahduttamaan?"
Exän kissa hyppäsi parvekkeelta, olisko ollu 4 krs. Ei ollut moksiskaan
Vetää välillä "tuipiin" koiraamme. Välillä taas pusuttelee
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:37"]Äitini kissa onnistui menemään eräänä kesäaamuna naapuriin parvekkeen kautta. Nainen oli ollut hieman yllättynyt, mutta oli kysynyt äidiltäni "onko kissasi uros, kun vanhaa piikaa tulee ilahduttamaan?"
[/quote]
Meilläkin oli joskus kissa kun sisko tuli kotiin. Siinä se iloisena tutkiskeli kylpyhuonetta, oli oikeen omatoimikierroksella tutkimassa kämppää. Palautettiin kuitenkin naapurin mummelille
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:40"]Exän kissa hyppäsi parvekkeelta, olisko ollu 4 krs. Ei ollut moksiskaan
[/quote]
Ei kyllä ollut hauskaakaan, tuli vaan mieleen että mitähän sen päässä oli liikkunut kun loikkasi ja miten voi olla ettei mitään sattunut.
Hieroin joskus kotonani ja minulla oli kissanpentu. Minun piti laittaa aina asiakkaan sukat jonnekin korkealle piiloon, kun muuten otti ne ja vei jonnekin piiloon. Hieman koomista selittää joskus toimintaani. Muuten ei ollut "häiriöksi"
Kaatoi paperikorin, levitteli roskat ja meni itse koriin. Sitten kun tulin paikalle niin tuli korista, loikki paperitollojen seassa kuin esitellen saavutustaan! :D
Jos ei ole tarpeeksi hyvää ruokaa, niin protestoi syömällä roskia lattialta tai vastaavaa. Vissiin kaikki parempaa kun se ruoka.
Oleilee hyvin paljon naapurissa. Ei se kuulemma häntä haittaa, on vain iloinen
Katti saattoi olla sikeässä unessa, mutta silti jauhelihapaketin repäiseminen auki sai sen heräämään ja ryntäämään välittömästi keittiöön. Tiesi saavansa maistiaisia :)
Kissaihmiset tosiaan on ihan oma joukkonsa :D
Nuo tuijottajat on noitakissoja, näkevät juttuja mitä ihmiset ja muut kissat ei.