Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurnau kissaihmiset. Mitä hauskaa/koomista kissasi on tehnyt?

Vierailija
12.03.2015 |

Otsikossa olikin asia. Mitä hauskaa/koomista/luvatonta jne kissasi on tehnyt?

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani pelaa pingispalloa kylpyhuoneessa. Hän istuu viemärin kohdalla ja lyö pingispalloa seinään. Se aina valuu hänen tassunsa luo, lattian kaadoista johtuen. Kissa varmaan tykkää siitä äänestä :D toinen sitten availee nämä viemärikaivon kannet ja kuljettelee niitä piiloon, joskus tahallaan ja joskus hän sit maukuu apua kun ritilä on juuuttunut kynsiin.

Vierailija
82/86 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneet kissani olivat sisarukset, tyttö ja poika. Poika oli ihan mammanpoika, säikkyi kaikkia ääniä niin, että juoksi häntä koipien välissä mun jalkoihin monta kertaa päivässä. Se myös tykkäsi jutella "mou-ou-ou-mou-mou" kun sille jutteli. Tyttö taas oli varsinainen sekopää, se hyppi seinää vasten ajankulukseen, nukkui aina selällään ketarat ojossa, osasi avata ovet (kiva istua aamuistunnolla unenpöpperössä kun vessanovi rävähtää auki), tykkäsi sängyssä tarpoa mun tukkaa tassuillaan, hengasi olkapäällä ja rakasti istua "turbaanin" päällä jos mulla oli sellainen päässä hiustenpesun jälkeen. Ainiin ja poikakissa RAKASTI vaahtomuovia, crocksit sai kyytiä, samoin vaahtomuoviset sateenvarjon kahvat. Tällaiset tuli ekana mieleen mun höpönassuista, RIP <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy luultavasti pesukarhun ja kissan sekoitus. Neiti pesee kaiken muun ruuan paitsi raksut. Jokainen ruokapala "seivästetään" siististi kynsiin, huljutetaan juomakipossa ja sen jälkeen suuhun tassusta. Herättää kyllä hilpeyttä.

Vierailija
84/86 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ups

Vierailija
85/86 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä juttua kukaan ei ole uskonut, mutta aikonaan meillä oli leikattu kolli joka hiplasi itseään käpälällä! Siis oikeasti: rupesi istua kellottamaan selälleen ja alkoi haroa itseään etukäpälällä "sieltä". Olin aivan äimänä kun näin tämän ensimmäisen kerran, ja katti kehräsi silmät kiinni ja hiplasi! Ja oli siis vielä leikattu kolli.

Vierailija
86/86 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 18:30"]Meillä kissa avaa liukukaapin (vaatehyllyt) oven ja menee sinne karvansa levittämään mun vaatteiden päälle. Sitten saatan säikähtää jos ovi on mennyt kiinni ja kaapin perällä kiiluu vaan silmät. Lisäksi kissa nukkuu lavuaarissa usein. Pestäämpä kädet sitten keittiössä.
Toinen kissa valtaa aina ison nojatuolin, ja luo erittäin murhaavan katseen jos yritän häntä pyytää siirtymään.
Ja samoin tuo, että ikkunasta tuijotellaan pitkiä aikoja ja silmät näkee jotakin mieleenkiintoista, kun pitää "säkättää", hassu ääni :D
[/quote]
http://i.imgur.com/RhlVgmk.gifv