Maatalojen nuoret poikamiehet
kovia sängyssä! Auttaako terveellinen luomuruoka pitämään potenssin korkeana vai onko suurin tekijä ympäristön pilaantumattomuus. Kaupunkikollit eivät jaksa puoliakaan siitä mitä kunnon maajussit. Vapaiden tai varattujen mimmien kannattaa siis kalastella maaseutukapakoissa kaipaamiaan vällyn heiluttajia!
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 15:16"]
Lihakset ja kunto tehty töillä, sallikaa mun nauraa. Todellisuudessa ne maatilojen pojat ovat keskimäärin heikommassa hapessa kuin kaupunkilaiset samanikäiset, mitään ruummiillistä työtä ei ole nähtykään, korkeintaan istutaan ilmastoidussa traktorin hytissä ja ajellaan kesantopelloilla huvikseen.
Vartalomallikin on noilla maajusseilla hieman enemmän ja vähemmän päärynä jo heti 15 ikävuoden jälkeen ja siitä se vaan kaunistuu vatsanalueen kumpu kun ikää tulee, johtuu ihan maalaisten ruokatottumuksista, rasvaa, rasvaa ja taas rasvaa. Kaupunkilaiset osaavat sentään hieman kevyemmin tankata itseään, onhan kaupungeissa enemmän krkeasti koulutettuja kuin maaseudulla ja tunnettu tosiasia on, että korkeammin koulutetut myös syövät terveellisemmin ja ovat muutenkin elämäntavoiltaan terveempiä.
Minua aina hymyilyttää nuo idiootit joille työllä tehty lihaskunto on voimaa ja taas salilla hankittu voima ei ole voimaa ollenkaan :)
[/quote]
Kiitos kun kerroit itsestäsi.;)
Ai niin, tervetuloa kokeilemaan ja tutustumaan niillä kuntosalilla hankituilla lihaksilla ja kevyemmällä tankkauksella ja korkealla koulutuksella elämää maatilalla :-) yhtään näitä väheksymättä.
Ai niin, tervetuloa kokeilemaan ja tutustumaan niillä kuntosalilla hankituilla lihaksilla ja kevyemmällä tankkauksella ja korkealla koulutuksella elämää maatilalla :-) yhtään näitä väheksymättä.
Meidän naapurustossa ei ole yhtäkään nuorta poikamiestä. Ne on joko kaupungissa opiskelemassa tai jo hankkineet avopuolison. Avioon ei kannata mennä, erossa menettäisi työpaikan.
Samaa mieltä kuin ap. Lisäksi heillä on kunnon lihakset, jotka hankitu töitä tekemällä toisin kuin kaupunkilaisilla juustoposkilla.
Mikäs automaattinen oletus toi oli että avioon ei kannata mennä työpaikan menettämisen pelossa jos tuleekin ero?
kyllä se on vaa siitä että nämä peräkammarin pojat saa vaan niin harvoin että siinä sitten jaksa kukko seistä jos kerran 5vuotee pääsee saatille....
No, niin, täällä tuleva anoppi.. Kuinkas pian tyttäret pääsee maalle muuttamaan. Täällä olisi oikein salskea, kissoista pitävä nuori-isäntä tarjolla.. ja iso talo, navetta ja lypsäviä.. Tarjouksia otetaan vastaan.
Tuo on kyllä totta, mulla etäsuhteessa tommonen jussi, ja on kova poika "paiskimaan töitä". :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:47"]
No, niin, täällä tuleva anoppi.. Kuinkas pian tyttäret pääsee maalle muuttamaan. Täällä olisi oikein salskea, kissoista pitävä nuori-isäntä tarjolla.. ja iso talo, navetta ja lypsäviä.. Tarjouksia otetaan vastaan.
[/quote]
Enemmän kiinnostaa kyllä se jussi..no miksei sievä anoppikin mee.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 14:41"]
Mikäs automaattinen oletus toi oli että avioon ei kannata mennä työpaikan menettämisen pelossa jos tuleekin ero?
[/quote]
Naapurin isäntä osti tilan, hinta 1 milj. euroa. Lainarahalla.Tilalle tuli emäntä, muualla töissä, tilan töihin ei osallistunut. 5 vuoden kuluttua tuli ero. Velkaa oli 600 000 e ja tilan arvo 1 milj. e, joten emäntä halusi niistä 5 vuodesta itselleen osuutenaan 200 000 e. Pankki ei antanut lisää lainaa, metsästä ei ollut mitä ottaa ja ainoa vaihtoehto oli myydä tila. Siitä sai 800 000 e. Isännältä meni työpaikka.
Summat arvioita, mutta noin se menee, jos erehtyy naimisiin. Avioehtoahan ei nainen voi tehdä, se on merkki siitä, että varautuu eroon.
itselläni entinen maatalon poikamies, nyk.aviomies, ja totta on se että jaksaa heilutella peittoa eri malliin kun muut. :-) varustus on vähintään kohtuullinen ja taito varustustaan käyttää, loistava. Fyysinen työ pitää kunnossa, ei mikään vätys.
Pöh! Juntteja sovinistipässinpäitä sanon minä ja kokemuksesta!
Ei kiinnosta enää ruveta sellaisen kahvinkeittäjäksi.
Eivät edes leikkaa varpaankynsiään kuin kerran kahdessa kuussa ja 16h töissä joka päivä.
13 jatkaa vielä vähän. Suomifilmistä tää toisinaan tuntuu olevan. Mies toimii vällyissä, on ilo silmälle,herrasmies kaikissa tilanteissa. Itse myös pidän huolta itsestäni, huolimatta siitä että olen maatilan emäntä. Mies toisinaan vitsailee että näinköhän lehmätkin kumartaa navettaan mennessä olen laittautunut paremmin. Työ on sen verran fyysistä että kyllä tässä kunnossa pysyy. Vapaa ajan harrastuksiin kuuluu kilpatanssi. Ruoka tulee pääosin omalta tilalta, joten tiedämme mitä syömme, liekkö se sit syy ap n mainitsemaan mieskuntoon?? ;-)
Eläinten kanssa on pärjättävä yksin kin mutta muut työt jaetaan kuka pystyy/ jaksaa / ehtii paremmin. Raskasmpien tilan töiden osalta mies tekee, silloin minä vastaan pääosin kotitöistä, muulloin mies osallistuu yhtälailla.
Lapset on yhdessä tehty ja yhdessä kasvatetaan ja ovat paljolti töissä mukana jommankumman kanssa.
Ikävää että monella vain negatiivisia ajatuksia ja kokemuksia, mutta kuten sanoin puhun vain omasta puolestani. :-)