Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavoilla sinull on mennyt puhelin rikki?

Vierailija
12.03.2015 |

Mulla on kaksi puhelinta kastunut. Toisen lapsi tiputti vesilasiin, toisen vessanpönttöön. Yhdestä kännykästä meni näyttö sirpaleiksi, kun se tippui vahingossa parvekkeelta alas. O_o

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mennyt yksikään puhelin rikki. Vaihtotahti on tosin aika tiuha, vuoden sisällä nyt kolmas puhelin kierrossa.

Vierailija
2/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ehtinyt olla 9 puhelinta ja 1 on mennyt rikki.

5" näyttöön tuli naarmu kun puhelin tippui toimiston lattialle, viikkoa myöhemmin lakkasi kosketusnäyttö reagoimasta.

Nokialaislle ei koskaan käynyt kuinkaan vaikka tippuivat metrin asvaltille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putosi lattialle noin 30 sentistä ja sisältä irtosi osa. Yhteen tuli kosteusvaurio, kun oli samassa laukussa sadetakin kanssa. Putosi lattialle ja näyttö meni säpäleiksi. Sama korjattiin väärin ja meni uudelleen huoltoon. Yhdestä taipui mikro-usb-portti.

Vierailija
4/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:09"]

5" näyttöön tuli naarmu kun puhelin tippui toimiston lattialle, viikkoa myöhemmin lakkasi kosketusnäyttö reagoimasta.

[/quote]

Ei minunkaan nokialaisille ennen vuotta 2008. Sitä edeltävät puhelimet vieläkin tallessa ja täysin ehjiä.

Vierailija
5/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen puhelimeni, 3210 vaan eräänä päivänä lakkasi käymästä. Näyttöön tuli mystinen virheteksti ja sen jälkeen se ei auennut.
Työpuhelimena ollut iPhone hukkui kaatosateessa repun sivutaskussa, en huomannut että taskuun pääsee vettä, mutta se ei pääse pois. Siellä puhelinen lillui vähän liian kauan.
3510i joka oli edeltävä kotipuhelimeni, sen näppäimet kului niin, että kaikki eivät enää toimineet paitsi tikulla auttaessa. Puhelin periaatteessa toimii, mutta sen käyttäminen on vaikeaa.
Nykyinen noksu ja iphone toimivat hyvin.

Vierailija
6/22 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:09"]

[/quote]

Ei minunkaan nokialaisille ennen vuotta 2008. Sitä edeltävät puhelimet vieläkin tallessa ja täysin ehjiä.
[/quote]

Mulla on tippunut iPhone kolmesti asvaltille. Kaksi kertaa kun laitoin huolimattomasti povariin ja kerran kun jätin auton katolle ja lähdin liikkeelle. Toimii yhä. Paljon riippuu siitä millaisen kolhun ja missä asennossa saa.

Vierailija
7/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia ja samsung.... Samsung kastu juomapullosta kun taas Nokian näyttö paskaksi kun olin kruisailemaan

Vierailija
8/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kännykkä oli niin tavattoman sileä että se tippui ainakin kerran viikossa lattalle. Lopulta siitä hajosi kaiutin. Toinen kastui kun hutaisin vahingossa täyden juomalasin sen päälle. Yhdestä meni näyttö palasiksi. Olen jotenkin niin kömpelö ja muutenkin aina alkaa satamaan kun olen lenkillä etten halua ostaa yli 100e kännykkää.

Vierailija
9/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:11"]

Yksi kännykkä oli niin tavattoman sileä että se tippui ainakin kerran viikossa lattalle. Lopulta siitä hajosi kaiutin. Toinen kastui kun hutaisin vahingossa täyden juomalasin sen päälle. Yhdestä meni näyttö palasiksi. Olen jotenkin niin kömpelö ja muutenkin aina alkaa satamaan kun olen lenkillä etten halua ostaa yli 100e kännykkää.

[/quote] Ja tosiaan minulla on yksi vanha v. 2006 mallin Nokia joskus tippunut järveen ja se toimi kuivatuksen jälkeen vielä pari vuotta ennenkuin ostin uudemman. Se siis toimii edelleen ja on kaapissa vara-varakännykkänä.

Vierailija
10/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan mennyt puhelin rikki. Ensimmäinen puhelimeni oli Nokia 3110, käytössä v. 1999-2005, jolloin uusi akku olisi maksanut enemmän kuin uusi puhelin. Siitä syystä hankin nykyisen Nokia 1100:n, joka on siis edelleenkin käytössä.

Vierailija
11/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut känykkä vuodesta -97... 10 eri laitetta. Yksikään ei ikinä ole mennyt rikki...

Vierailija
12/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkonut vain yhden puhelimen, pudotin kiviselle asvaltille ja näyttö meni säpäleiksi. Oli niin vanha puhelin jo, ettei kannattanut vaihdattaa näyttöä. 

Vierailija
13/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttöön yksi, oluttuoppiin toinen, mökkilaiturilta kolmas ja pyörän kyydistä asvaltille neljäs.

Vierailija
14/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden uuden Nokian heitin seinään. Koira on syönyt kaksi.

Vierailija
15/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpönttö täälläkin. Opetus: älä pidä puhelinta takataskussa kun alat asioida. Muuten puhelimet ovatkin säilyneet ehjinä. Olen ne lahjoittanut eteenpäin eri tilanteissa ja eri syistä.

Vierailija
16/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun huudon säestämä puhelimen lento seinään on varmaan yleinen rikkoontumisen syy. Vanha nokialainen lakkasi menemästä näppäin lukkoon ja soitteli taskusta itsekseen. Se oli ensimmäinen mikä meni vaihtoon. Toinen perusmalli on kaapissa varalla. Kolmas jossa jo kamera on käytössä. Hyvin nuo kestää kun ei kastele tai paisko niitä.

Vierailija
17/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokiossa mennyt tuo näppäimistö, yhdessä meni ylös /alas -nappi niin ettei voinut lukea viestejä kuin takaperin, kommarista meni etunäyttö. Eipä oikein muuta.

Vierailija
18/22 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:05"]

Minulla ei ole mennyt yksikään puhelin rikki. Vaihtotahti on tosin aika tiuha, vuoden sisällä nyt kolmas puhelin kierrossa.

[/quote]

Jotenkin tuntuu siltä, että kuulut siihen mystiseen ja paljon puhuttuun apple-lahkoon.
http://imgur.com/OsMIGRo

Vierailija
19/22 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panssarilasi ja suojakuori puhelimeen, niin estää kolhuilta ja naarmuilta :)

Vierailija
20/22 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden pesin vaatteiden seassa pesukoneessa.

Yksi putosi 10m betonikuiluun.

Yhden yli peruutin kuorma-autolla.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän