Millä tavoilla sinull on mennyt puhelin rikki?
Mulla on kaksi puhelinta kastunut. Toisen lapsi tiputti vesilasiin, toisen vessanpönttöön. Yhdestä kännykästä meni näyttö sirpaleiksi, kun se tippui vahingossa parvekkeelta alas. O_o
Kommentit (22)
Mulla ollut 4 älypuhelinta. Ostin ekan 19-vuotiaana, koska en ymmärtänyt mitä kivaa näissä on kun ihan hyvin pärjäsin normaalilla nokian älyttömällä puhelimella ja läppärillä.
Ensimmäinen
Tippui vessanpönttöön, mutta riisipussissa oleillun yön jälkeen oli taas kunnossa.
Sitten astuin muutaman vuoden päästä kainalosauvan kanssa sen päälle (älkää kysykö miten onnistuin siinä). Näyttö meni säpäleiksi, mutta toimi muutaman vuoden kunnes alkoi toimimaan niin hitaasti ja pätkimään, että piti uusi ostaa.
Puhelimen ikä: 3 vuotta
Toinen puhelin eli myöskin tuon 3vuotta koska sekin alkoi olemaan niin vanha ja hidasteli ja pätki.
Molemmat oli Samsungeja
Kolmas kerkesi olla vajaa vuoden kunnes tippui vessanpönttöön, riisipussi ei auttanut vaan akku kuoli.
Nyt on tämä 4 puhelin ja ärsyttää miksi puhelimien pitää kasvaa suuruutta joka vuosi, tää on niin iso että pitäs olla sormen jatkeet jos yhdellä kädellä haluaisi käyttää.
Nää kaks on Honoreja.
Olisin halunnut ostaa pienemmän, mutta niissä kuulemma vanhat käyttikset, että pitäisi vaihtaa kuitenkin se kohta.
Ihan hyvin pärjäisin vanhalla älyttömällä puhelimella ja läppärillä vieläkin, en ymmärrä mitä kivaa näissä on, mutta näin pystyn olemaan vanhempiini paremmin yhteydessä, joten se varmaan on mulle se "kiva" kun on älypuhelin.
Kerran on mennyt yksi puhelin rikki, kun suutuspäissäni painelin sitä puhelun lopetusnäppäintä liian kovaa. Se näppäin lakkasi toimimasta kokonaan ja koska puhelimen avaaminen onnistui vain samaista nappia painamalla, puhelinta ei voinut sitten enää avata.