Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaiset muotilehdet

Vierailija
12.03.2015 |

Osaako kukaan sanoa, että missä vaiheessa kuukautta yleensä tulevat nuo uusimmat ulkomaiset naisten muotilehdet Suomessa myyntiin?

Kiinnostaisi tuo brittien vogue, mutta näillä näkymin viimeksi pari päivää sitten, kun katsoin lehtihyllyjä, niin maaliskuun vogue oli vielä hyllyssä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipisteen nettisivuilta näkee ilmestymispäivät

Vierailija
2/3 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen Ranskan- ja espanjankielisiä muotilehtiä kielitaidon vuoksi. Olen monesti hämmästellyt niissä olevien kaunotarten kuvia. Kaunottarilla kun ovat usein sen väriset hiukset mitä Suomessa pidetään maantienharmaina. Tulee mieleen että suomalaisnaiset värjäävät aivan turhaan kauniin värisiä hiuksiaan. Sopivan väriset vaatteet ja ripsien ja kulmien kestovärjäys olisivat parempi ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:34"]Minä luen Ranskan- ja espanjankielisiä muotilehtiä kielitaidon vuoksi. Olen monesti hämmästellyt niissä olevien kaunotarten kuvia. Kaunottarilla kun ovat usein sen väriset hiukset mitä Suomessa pidetään maantienharmaina. Tulee mieleen että suomalaisnaiset värjäävät aivan turhaan kauniin värisiä hiuksiaan. Sopivan väriset vaatteet ja ripsien ja kulmien kestovärjäys olisivat parempi ratkaisu.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Suomessa ollaan tuolta osin tyylittömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän