Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan harsot kirppikselle?

Vierailija
12.03.2015 |

Eli ostaako kukaan käytettyjä vauvan harsoja kirppiksellä? Kannattaako edes yrittää myydä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaa esim 3kpl 1e ovat hyviä siivous rättejä

Vierailija
2/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja ostaisin uudelleenkin, jos on siistejä. Käytetyt harsot on hyvässä imussa ja meillä on ollut vaippakäytössä ja huonommat ja kuluneet sitten lasten oksennusten ja ruokasotkujen siivouksessa sekä lattialle kaadettujen vesien ja muiden juomien kuivauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuon ekan vastaajan hinta normaali?

Vierailija
4/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄYTETTYJÄ????

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
5/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:27"]

Onko tuon ekan vastaajan hinta normaali?

[/quote]

Tuolla hinnalla taikka 3kpl/2e. Sitten jos ostaja kysyy että mihin on käytetty sanon että puklu rätteinä. Olen myynyt myös vaippailussa käyttämiäni harsoja ja kertonut että vaippoina pidetty. 

Vierailija
6/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:27"]Onko tuon ekan vastaajan hinta normaali?
[/quote]Täl hinnal ite oon ostanu ja käytetyist en ite enempää maksa.Mtyjä tietty hinnoittelee miten pal pyytää ostaja päättää ostaako.

Vierailija
7/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaisin (jos olisi tarvetta), jos ovat siistejä ja hinta kohdallaan. Meidän vaippaharsoista osa on käytettyjä ja muista harsoista kaikki.

Vierailija
8/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmeessä myy. Meillä ovat olleet hyötykäytössä vielä 15 vuotta vauva-ajan jälkeenkin: siivouksessa, koiran tassujen puhdistuksessa tai aina jos jossain tarvitaan imukykyistä hyvää rättiä. Harmittaa, kun nyt alkavat olla jo kuluneita ja muutenkin käyvät vähiin.

Tosin en ehkä kirppikseltä lähtisi täydennystä hakemaan :-)

Vierailija
9/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ostanut ja keittopessyt ennen käyttöä. Ja ihan vauvalla käyttänyt puklurätteinä jne. Käytetyt on parempia kuin uudet. Ovat pehmeämpiä, imukykyisempiä ja kaikin puolin parempia.

Vierailija
10/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostaisin, kiljuen! Olen ostanutkin. Käytän niitä vaippoina, niin tuskin paljon pahemmassa ovat olleet. :D Mulla on hippasen liian vähän vaippaharsoja, pitäis hankkia lisää.

Vierailija
11/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät osta kaupasta noita rättejään? Kuvottaa jo ajatuskin toisten paskoissa pyörineistä räteistä. Ei se nyt niin iso sijoitus ole ostaa uusia.
Vaunujen ym kierrätyksen ymmärrän, mutta nämä paskarätit menee jo yli ymmärryksen.

Vierailija
12/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin vauvan naamanpyyhintä harsot eteenpäin. Vaippaharsoja/pepun kuivausharsoja en myynyt.

Vierailija
13/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 13:03"]Myin vauvan naamanpyyhintä harsot eteenpäin. Vaippaharsoja/pepun kuivausharsoja en myynyt.
[/quote]kyl ne peppurätitkin koneessa puhdistuu, ei vauvat niin saastaisia oo etteikö niit vois käyttää ja jos on bakteerikammonen ne voi myös keittää.

Vierailija
14/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, en kyllä ostaisi jonkun vanhoja paskarättejä. Ostin aikoinani kangaskaupasta 50 metriä harsokangasta ja ompelin siitä neliön mallisia harsoja lapsellemme vaippa- ja pukluharsoiksi. Paljon halvemmaksi tuli valmiiden harsojen ostaminen kaupasta. Ei ole edes tullut mieleen, että ilkeäisin laittaa niitä kiertoon. Mutta minä en kyllä ilkeä ostaa vaatteita ja kenkiä kirpparilta muutenkaan. Ostaisitteko te käyttöönne jonkun vanhoja kestokuukautissiteitä?

Vierailija
15/15 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:28"]

KÄYTETTYJÄ????

:=DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[/quote]

Puuvillan kuidut ovat auenneet kunnolla käytetyssä kankaassa ja ne ovat silloin kaikista imukykyisimpiä. Minulle kyllä kelpaisi käytetty harso koska sitä voi käyttää myös vaatetta prässätessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi