Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkotiin harjoitteluun, vinkkejä

Vierailija
12.03.2015 |

Minulla alkaa harjoittelu päiväkodissa. Jännittää ihan tosi paljon, olen kaikista pienempien ryhmässä.

Kaikesta saa ongelman, kuten myös tästä... Mutta haluaisin antaa siellä hyvän ensivaikutelman kaikille.

millaiset vaatteet päälle? Ihan varmaan farkut ja joku perus paita käy? Ja sisäkengät. 

Entä näillä keleillä ulkoillessa? Otanko mukaan esim tuulipuvun housut?

työpäiväni alkaa klo 9. Mitähän pienet ovat silloin tekemässä? Jos menen sinne juuri siihen aikaan esimerkiksi kun he ovat tekemässä lähtöä ulos, niin mitähän minä voin ekana päivänä rueta tekemään, sanon huomenta ja katson kun lapsia puetaan.... :D 

Minulle kuuluu tähän myös ruoka, eli syön siellä lapsiryhmässä. Odotanko että kaikki lapset ovat syöneet ja sitten rupean itse syömään? Antaako hirveen huonon vaikutelman jos kysyn niiltä työntekijöiltä tätäkin.

tosi tyhmiä kysymyksiä, mut elekee tuomitko! :D pistetään jännityksen piikkiin! Päiväkodista saa kerroilla tähän kaikenlaista :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on 24h päiväkoti niin ei aikaakaan kun työvuorosi siirretään alkamaan klo 7 halusit tai et. Ja toimenkuvana silloin lasten herättäminen ja vessatoimet. Kokemusta on.

Vierailija
22/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne "hoitotädit" on useimmiten pahimmanlaatuisia selkäänpuukottaja saatanoita. Muista pitää puolesi, tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaiset aamut ei haittaisi pätkääkään, pääsisi ainakin aikaisemmin pois. Mutta että jos hoitotädit oikeesti on idiootteja niin voi prkl sanon minä!

Vierailija
24/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu karaistumiseen. Missään en ole nähnyt niin paljon pahan puhumista ja ilkeilyä kuin päiväkodeissa. Keskity olemaan lasten kanssa, älä lähde mukaan juoruiluun.

Vierailija
25/25 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kännykkä neuvo on hyvä!! Jätä taskuun. Jos tuntuu, että vaan 'seisoskelet' kysy kuinka voisit auttaa