Motivaationi käyttää maskia, tai noudattaa MITÄÄN korona suosituksia.
on täysi nolla. En laita tikkuakaan ristiin tämän pandemian vuoksi. Olen kaksi vuotta käyttänyt maskia ja vältellyt turhia kontakteja että tämä loppuisi. Pääministeri laittoi kupin nurin, enkä varmasti ole ainoa. Olen nuori enkä pelkää tautia, mutta olen ollut vastuullinen muiden ihmisten vuoksi. En ole enää.
Kommentit (111)
Sanna on tiennyt koko ajan, ettei maskeista ole mitään hyötyä vaan ne keksittiin hysteeristen kansalaisten turvallisuudentunteen lisäämiseksi. Pandemiatietoisuudeksi sitä kaksi vuotta sitten nimitettiin.
Etkö seuraa rajoituksia ja suosutuksia? Marin ei tehnyt mitään niistä poikkeavaa.
Ihan saat rauhassasi sinäkin mennä ravintolaan ilman maskia jos sinulla on koronapassi.
Itselleni koronapassi oli se viimeinen niitti ja merkki ettei tajoituksista tarvitse enää välittää.
Vierailija kirjoitti:
Typeryys ei katso asemaa, sukupuolta, seksuaalista suuntautuneisuutta tai puolueen jäsenkirjaa. Järki nyt päähän ja käyttäytykää vastuullisesti.
Ollaan sitten pääministerin kanssa typeriä. Ei kiinnosta enää tää näytelmä. Toivottavasti kaikki noudattaa pääministerin esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on noudattaa kun pääministeri ei noudata? Odotan demareilta vastauksia miksi minun tulisi noudattaa. Teen tästä eteenpäin juuri kuin haluan.
Eikös MP mennyt ihan nykyisten sääntöjen mukaan. Hölmöjä itse olette jos ette niitä edes seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki on noudattaa kun pääministeri ei noudata? Odotan demareilta vastauksia miksi minun tulisi noudattaa. Teen tästä eteenpäin juuri kuin haluan.
Eikös MP mennyt ihan nykyisten sääntöjen mukaan. Hölmöjä itse olette jos ette niitä edes seuraa.
Ei mennyt. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3d43f54f-cbc9-4cab-8f6f-2cb2bfa20…
Marin tiesi vallan hyvin. En ole velvollinen noudattamaan mitään. Mua on aivan turha syyllistää, vaikka vahingossa olisinkin supertartuttaja, teen niin kuin pääministerikin, eli biletän miten lystään.
Mitä sitten? Onko sulla rokotteet? Jos on, sehän riittääkin. Olitpa tyhmä, jos uskoit maskin suojelevan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Etkö seuraa rajoituksia ja suosutuksia? Marin ei tehnyt mitään niistä poikkeavaa.
Ihan saat rauhassasi sinäkin mennä ravintolaan ilman maskia jos sinulla on koronapassi.
Itselleni koronapassi oli se viimeinen niitti ja merkki ettei tajoituksista tarvitse enää välittää.
En seuraa enää rajoituksia, joska pääministerikään ei seuraa, ne on ilmeisesti turhia.
Maskiton kirjoitti:
Sanna on tiennyt koko ajan, ettei maskeista ole mitään hyötyä vaan ne keksittiin hysteeristen kansalaisten turvallisuudentunteen lisäämiseksi. Pandemiatietoisuudeksi sitä kaksi vuotta sitten nimitettiin.
Sanna Marin sanoi vuosi sitten, että maskin on vaan kosmeettinen juttu.
Kuvitteletko, ettei pääministeri tiedä tarkalleen, että koronateatteri on koronateatteria? Ei kukaan nuori ihminen ole vältellyt tartuntaa vuoteen, eikä ole syytäkään. Vanhat ja ylipainoiset ovat riskiryhmää, joten heidän ei kannata tartuttaa itseään jos se on vältettävissä.
Ja jos joku uskoo, että paperilappu naamalla estää viruksia tarttumasta, heidän ei pitäisi olla vapaalla jalalla ensinkään.
Minä en pysähdy eikä tämän maankaan tulisi pysähtyä flunssan takia. Tässä nyt vaan halutaan tosiaan samalla kun myrkytetään niin tuhota maan talous.
Paljon olet valmis tekemään että unohtaisimme Kankaanpään perusnatsiviisikon.
Älä jaksa, ei sulla ennenkään ole valot palaneet, ap
Vierailija kirjoitti:
Maa kutsuu Ap:ta. Mullan alla on kiva köllötellä.
Seuraan pääministerin esimerkkiä. Eikö sinua hävetä?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Onko sulla rokotteet? Jos on, sehän riittääkin. Olitpa tyhmä, jos uskoit maskin suojelevan jotain.
Ei sillä ole merkitystä, enää en seuraa ohjeistuksia, koska pääministerimmekin sivuuttaa ne. Miksi tehdään jotain ohjeistuksia kun niitä ei tarvitse selvästikkään noudattaa?
Vierailija kirjoitti:
Paljon olet valmis tekemään että unohtaisimme Kankaanpään perusnatsiviisikon.
En mitään, koska en tiedä mistä puhut, en jaksa noudattaa vain ohjeistuksia. Pääministerin esimerkillä, minun eloni helpottuu paljon, koska ei tarvitse välittää mistään nuhista ym. Ihan normaalisti saa olla, ohjeistukset on selvästi turhia. Oikeastaan olo on helpottunut.
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa, ei sulla ennenkään ole valot palaneet, ap
Selventäisitkö hieman? En nyt ymmärrä, toimin kuten pääministerikin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, ettei pääministeri tiedä tarkalleen, että koronateatteri on koronateatteria? Ei kukaan nuori ihminen ole vältellyt tartuntaa vuoteen, eikä ole syytäkään. Vanhat ja ylipainoiset ovat riskiryhmää, joten heidän ei kannata tartuttaa itseään jos se on vältettävissä.
Ja jos joku uskoo, että paperilappu naamalla estää viruksia tarttumasta, heidän ei pitäisi olla vapaalla jalalla ensinkään.
Kuvittelin, mutta en enää. Ihmeellistä touhua koko homma. Jos pääministeri ei viitsi noudattaa, niin en mäkään ala sellaiseen.
Kritisoit siis pääministerin toimintaa, mutta käyttäydyt samoin itse? Huomaatko ristiriidan?