Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuomat on ihanat

Vierailija
07.12.2021 |

Kyllä lämmittää. Juu ei kiinnosta mitä muut ajattelee.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapselle voi joka vuosi ostaa tutut Kuomat sovittamatta.

Vierailija
2/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat talvikengät ehdottomasti. Ei liukastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas suominaista on tyylikkyys kiinnostanut…

Minua kiinnostaa eniten se, että pysyn pystyssä ja en halkaise kalloani.

Jos kävelee enemmän kuin autolta työpaikalle, niin oppii arvostamaan muuta kuin tyylikkyyttä.

Vierailija
4/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uutinen että suomalainen nainen haluaa olla ruma.

Vierailija
5/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Kuomissa lapsuuteni kulkenut ja jalkojen holvikaaret ovat madaltuneet, sekä nilkat taipuvat sisäänpäin. Fyssari on sanonut, että tämä johtuu juurikin lapsena/nuorena käyttämistäni talvisaappaista ja tennareista. Omalle lapselleni olen ostanut vain Superfitin ja Timberlandin talvikenkiä. Niissä on kapeahko lesti ja tukeva rakenne.

Vierailija
6/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut kuomat ja olivat maihari malliset. Ihan siistit.

Vierailija
7/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Kuomissa lapsuuteni kulkenut ja jalkojen holvikaaret ovat madaltuneet, sekä nilkat taipuvat sisäänpäin. Fyssari on sanonut, että tämä johtuu juurikin lapsena/nuorena käyttämistäni talvisaappaista ja tennareista. Omalle lapselleni olen ostanut vain Superfitin ja Timberlandin talvikenkiä. Niissä on kapeahko lesti ja tukeva rakenne.

Suomalainen leveä ja rintava jalka sekä kapeat lestit ovatkin eri hyvä yhdistelmä. Jalat ovat aikuisena kuin typistetyt kiinalaisnaisen jalat.

Vierailija
8/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lastenmalliset Kuomat halvalla raskausajan talvikengiksi ja yllätyin, kuinka hyvät ne ovat. Niin lämpöiset ja pitävät. V*ttuuntukoot muotitietoiset kengistäni, minä nautin lämpimistä varpaistani.

Vierailija
9/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen leveä ja rintava jalka sekä kapeat lestit ovatkin eri hyvä yhdistelmä. Jalat ovat aikuisena kuin typistetyt kiinalaisnaisen jalat.

Joillain varmaan on leveä jalka ja silloin leveä lesti on ok. Itselläni on normaali jalka ja samoin lapsella. Silloin Kuomaa kapeampi lestinen kenkä sopii. Oman jalan tukirakenteet pääsivät pettämään, kun on ollut huonot kengät. Lapselle kenkiä hankkiessa irrotan aina pohjalliset ja katson miten ne sopivat.

Vierailija
10/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 jatkaa -Kuomissa jää reilu sentti sivuvaraa kun pituus on sopiva. Jalka pääsee silloin liikkumaan kengän sisällä ja se ei ole hyvä asia. Mutta kuten sanoin, joillain on leveämmät jalat.

Vierailija
11/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se auta, jos vaihtaa kuomiin tukipohjallisen?

Vierailija
12/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan jäätävät sämpylät. Menee varmaankin leveälestiseen jalkaan, mutta ei vaan passaa mulle. Ja hevoshommissa haluan kyllä kunnolliset kengät muutenkin, mielikuva kuinka kivaa jälkeä hokit tekee jalkaterään tuollaisen kangaskengän läpi.. Autsh :D

Vierailija
13/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa kuoma.fi, siellä on monia eri malleja. Naisellisia malleja Venäjän vientiin. Eri levyisiä lestejä. Muuten, leveälestisellä pysyy tukevammin pystyssä. Ja niihin saa muotopohjallisen halutessaan. Suosikaa suomalaista.

Vierailija
14/14 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan jäätävät sämpylät. Menee varmaankin leveälestiseen jalkaan, mutta ei vaan passaa mulle. Ja hevoshommissa haluan kyllä kunnolliset kengät muutenkin, mielikuva kuinka kivaa jälkeä hokit tekee jalkaterään tuollaisen kangaskengän läpi.. Autsh :D

Ostat sitten hevoshommiin sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi