Äiti ja n. 2 v. poika mäkkärillä
Jotain rajaa pitäis olla koska aletaan noita rasvaruokia syömään...
Kuvottavaa.
Kommentit (88)
Voihan siella nyt JOSKUS kayda, itse en ymmarra mita pahaa siina on jos lapsi syo muutaman ranskalaisen ja kananuggetin, paalle maitoa. Paljon pahempaakin on tassa maailmassa.
AP tietysti toteutti velvollisuuttaan av-mammana ja vakoili kuinka monta ylipainoista äitiä on jälleen vienyt lapsensa syömään roskaruokaa.
Paheksutko yhtä voimallisesti kotona uunissa lämmitettyjä ranskiksia? Minä en niistä itse tykkää, syön mielummin oikeita upporasvassa paistettuja - ja niin muuten syö lapsetkin.
Mikäs siinä hampurilaisessa on pahinta? Pihvi on aika rasvaton, eikä macin lasten hampurilaisessa edes majoneesia (ei ne lapset yleensä majoneesia edes halua).
Ja juomahan voi olla yhtä hyvin tuoremehu tai maito.
noin 1,5v lähtien. Jos silloin tällöin syö siellä niin se ei ketään tapa/kolesterolia nosta/lihota.
Onko salaatin syönti ruokatunnilla kiellettyä?
Pitäisköhän lähteä syömään. Taidan ottaa muksut mukaan.
Olet siis vienyt lapsesi hoitoon etkä ole itse kotona! Häpeä!!!!
ap
niin olin siis salaatilla kun oli ruokatunti
Vierailija:
Onko salaatin syönti ruokatunnilla kiellettyä?
salaatin syönti kiellettyä, mutta mielestäni limsan ja hampurilaisen syönti 2-vuotiaan kanssa ei myöskään ole yhtään sen enempää kiellettyä!!
Parempi, että " herkuttelu" on osa normaalia elämää, ei tule isona " kielletyn hedelmän" maku roskaruokaan.
Me käydään välillä n. kerran kuussa koko perhe syömässä " roskaruokaa" lapsen vajaa 3 ja 10kk ja jokainen saa jotakin.. Ja normaalipainoisia ja näkösiä ollaan ;)
syö hampurilaisia? Etpä tietenkään, säähän syät vaan sitä salaattia...:)
Kukaan ei kuole yhtään purilaiseen.
Et voi oikeasti olla noin ahdasmielinen ja kapeakasvoinen.
iitä. Liikkuu paljon eikä muuten syö ees karkkia. Nyt siis jo kolme vuotias.
Musta on ihan ok, jos syö hampurilaisen. Siinä on tavallista sämpylää, täyslihaa, vähän ketsuppia, sinappia, sipulia ja siivu pari suolakurkkua. Ihan samanlaisia ruoka-aineita kuin kotonakin käytetään.
Ranskalaisia en kuitenkaan pienelle lapselle osta ja juomaksikin saa kelvata maito.
olisit mennyt haukkumaan päin naamaa niin ei tarvitsisi täällä palstalla revitellä!!
HANKI elämä hyvä rouva.. vai sittenkin katkeroitunut vanhapiika...tiedä häntä..
ns. tervejärkiset ihmiset, jotka eivät ota liikaa stressiä syömänsä ruoan terveellisyydestä.
Jos nyt ihan nipolinjaa vedetään, niin leiväthän pitäsi leipoa itse omalla myllyllä jauhetuista viljoista, sokeria ei ollenkaan, eikä pastoja tai pizzoja...
Katsopa yhden illan tv-mainokset ja kas, kaikki syötävä mitä mainostetaan on epäterveellistä. Aika vaikeeksi menee elämä, jos haluaa syödä täydellisen terveellisesti. Parempi kohtuus kaikessa. Kyllä elämästä pitää saada nauttiakin.
No jos 2-vuotiaalla niin kova nälkä, että vetää superison hampurilaisaterian niin hyvä, että äiti oli vienyt toisen syömään ;-)