Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ja n. 2 v. poika mäkkärillä

Vierailija
13.09.2006 |

Jotain rajaa pitäis olla koska aletaan noita rasvaruokia syömään...

Kuvottavaa.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sanonut että mäkkärille ei saa mennä.

Minusta vaan joidenkin kannattaa harkita siellä käymistä.

Ylipainoisten kannattaa harkita haluaako lihota lisää, todistetusti erittäin lihottavaa ruokaa.

Pienten lasten ei ole hyvä syödä roska ruokaa.

Muut saa minun puolesta käydä niin paljon kuin haluaa, mutta harkintaa ihmiset miten syötte. Se kantaa pitkään.

ap

Vierailija
42/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minä sanonut että mäkkärille ei saa mennä.

Minusta vaan joidenkin kannattaa harkita siellä käymistä.

Ylipainoisten kannattaa harkita haluaako lihota lisää, todistetusti erittäin lihottavaa ruokaa.

Pienten lasten ei ole hyvä syödä roska ruokaa.

Muut saa minun puolesta käydä niin paljon kuin haluaa, mutta harkintaa ihmiset miten syötte. Se kantaa pitkään.

ap

Kauheasti kirjoitusvirheitä sun tekstissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten paikka ei ole pikaruokapaikoissa, eika siella tarjottava ruoka ole mitaa " herkkua" . Aikuiset tietysti saavat tehda omat paatoksensa, mutta lapsien puolesta tehtyjen paatosten pitaisi olla terveellisia.

Vierailija
44/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset lasten ruokailutottumukset ovat liian epäterveelliset ja jos 2-vuotiaana opetetaan hampurilaisella käyminen, niin mun mielestä se ei ole hyväksi. Olen itse käynyt hampurilaisella tuon ikäsen kanssa niin, että lapsi on syönyt omaa evästään esim. banaania. Ja tämäkin tosi harvoin. Muistaakseni 2 kertaa.

Vierailija
45/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta edelliset vastaukset ovat luoneet oikeaa henkeä kasvatukseen ja ravintoterapiaan.

Kohta joku taas kertoo olevansa laiha ja käyvänsä mäkkärillä, no jätetään se omaan arvoonsa.

Vierailija
46/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lasten tulee saada sitä ruokaa mitä haluavat, sisällöstä huolimatta.

Kaiken ei tarvitse olla niin terveellistä, nautinto ensin.

Äiti ja tyttäret

Vierailija
47/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli otettu niin usein yhteyttä juuri noiden ruokien vuoksi.

Vierailija
48/88 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessakin suhteessa nykyään pohditaan liiikaakin omia syömisiä. Terve uloilu ja liikunta, normaali ruoka ja silloin tällöin herkuttelu-ei turhaa stressiä ja nipotusta.

Sitäpaitsi nythän uusimmat tutkimukset ovat olleet sillä kannalla että pienipainoisten sikiöiden (eli aliravittujen äitien lapsille) on aikuisiässä ravinnon nopeasti lisäännyttyä puhjennut esim. sepelvaltimotaudit. Syy ei olisikaan aikuisiän ruokailutottumuksissa vaan siinä että esim. suomessa sodan aikana/jälkeen sikiöt kärsivät äitien puutteellisesta ravinnosta ja aikuisena kun alkoivat saada normi ravintoa taudit puhkesivat. Tähän tutkimukseen brittitutkija kävi läpi Helsingion vanhat neuvolakortistot. Intiaan ennustetaan seuraavaa samankaltaista epidemiaa kuin suomessa oli. Pekka Puska saattaa siis olla väärässä. Tuo oli aika mielenkiintoinen tutkimus, kannatttaa tutustua!!

Vierailija
49/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on tehnyt mieli. 1-2krt/kk. Eka muksu hyvin hoikka, toinen normaali ja vanhemmatkin ihan normaalilla painoindeksillä. Taidamme olla ROSKASAKKIA!

Vierailija
50/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on syönyt mäkkiruokia yksivuotiaasta asti, eikä ne muuten todellakaan kenenkään terveyttä satunnaisesti syötynä tuhoa. Jotain suhteellisuudentajua mammat...

Vierailija
51/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs sitten. Kai sitä joskus herkutella saa.

Vierailija
52/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä, ellei sitten he käy siellä lounaalla vähän väliä.

Vierailija
53/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käy mäkkärillä? Kallista, epäterveellistä ja pahaa roskaruokaa.

Vierailija
54/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä rasvaa voi löytyä ihan kotiruuastakin, ei se lasta tapa jos muutaman kerran vuodessa saa vähän maistaa mäkkärin ranskalaisia tms.

Vierailija
55/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä että mieheni ollaan varsin hoikkia, lapsi nyt niin pieni, ettei siitä oikein voi sanoa, muttei näytä mitenkään turhan pulskalta. Pointti lienee, käykö kerran kuussa vai kerran päivässä ;)

Vierailija
56/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika muuten syö hampparin ja maidon/veden, äiti puolestaan salaatin :) Joskus saatetaan ottaa jätskit jälkkäriksi. Siellä on vaan niin kiva käydä syömässä kun vilkas muksu saa leikkiä ja juoksennella. En pidä itseäni mitenkään epäonnistuneena äitinä tästä huolimatta.

Vierailija
57/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itseni mielestä se ei tosiaankaan ole mikään herkuttelupaikka. Mulle tulee jonkun aterian jälkeen niin kuvottava olo, että on tosi poikkeustapaus, että suostun hampurilaisravintoloissa käymään. Mieluummin syön sitten pizzan, se on sentään hyvääkin. (Ja sitäkin syödään kohtuudella, jos joku alkaa siitä nipottamaan.)

Vierailija
58/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei moni ylipainoinen istu hesessä,esim. minä en eikä meidän perhe (muut perheenjäsenet on kyllä hoikkia).

Vierailija
59/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei se nyt niin mennyt että mutsi söi ja lapsi katsoi. Posket lommolla imi limpparia ja sullo jotain kerroshampparia perään.

Näytti vielä plussa aterialta eli suuremmat ranskalaiset ja isompi juoma.

Mutsi paino 100 ja poika pian perässä.

Vierailija
60/88 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vitun epäkohteliasta. ja mitäs sinä muuten siellä mäkkärissä teit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi