Hur har din dag varit?
Min har varit lugn på jobbet.
Ångestfylld privat eftersom jag håller på att separera från en psykiskt störd man som gör allt för att jävlas. Lite skamsen också för att jag råkade berätta för min chef hur mitt ex är och vad han har gjort mot mig.
Ikväll ska jag kolla på tv och unna mig något gott att äta.
Hur har din dag varit?
Kommentit (38)
På förmiddagen var jag på stranden och solade mig. Jag har också ätit en god lunch vid strandpromenaden och handlat på Primark jätte billiga sommarkläder. Vårt kvällsprogramm är ännu öppet, jag surfar i internet och min man ligger i badkåret och läser.
Surfar man på eller i internet?
Frågar sjuan
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:13"]
Surfar man på eller i internet?
Frågar sjuan
[/quote]
På.
Och sjundeklassare.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:13"]Surfar man på eller i internet?
Frågar sjuan
[/quote] på
Väldigt bra, tack så mycket! Men nu är jag ganska trött och jag förstod inte alls vad du sade..
Jag har varit hemma med bäbisen och fikat med en underbar kompis ❤ sen kom jag hem igen och åt jordgubbar och nu lyssnar jag electro jazz
Min dag har också varit ganska bra, inga konflikter osv. Så helt normal dag. Nu tittar jag på TV med min man, barnen har gått å och lagt sig så det är lungt i huset.
Bra, tack! Hade lugn o ro i jobbet och all gick himla bra. På em var jag ensamma hemma men det gick ändå bra. Har glot tv och hängat här på AV.
Jag har haft hela dan ont i huvudet. På eftermiddagen fått jag en Panadol 1g, och nu tog jag Burana 600mg.
Ganska bra, men jag skrev inte min gradu tillräckligt. Jag hatar det och orkar inte skriva. På kvällen köpte jag en ny jacka för våren. Ny ska jag skriva lite på AV, äta lite bröd och frukt, och sen ska jag sova. Barnet sover redan. I morgon måste jag ringa för frisör, mitt hår är hemskt.
Tuliko paljon virheitä, en oo käyttänyt ruotsia vuosiin :D
I dag undervisade i tvångsvenska och tänkte att varför måste alla lära sig svenska fast dom skiter i den och lär sig nästan ingenting
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:31"]
I dag undervisade i tvångsvenska och tänkte att varför måste alla lära sig svenska fast dom skiter i den och lär sig nästan ingenting
[/quote]
Äru lärare?
Vanlig dag, sport och musik, ingen bråttom.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:45"]
EI PAKKO RUOTSILLE!!!! SUOMEA SATAANA SUOMESSA. SENKIN HURRIT ETTEKS TE TSENNAA FINSKAA.
[/quote]
Vad är problemet med dig?
Tack, min dag har varit helt ok. Mycket att göra på jobbet och huvudvärk, men inget att klaga på ändå. Jobbigt det där med separationen, ap! Men det ska ordna sig, ska du se. Ha en skön kväll!