Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikinkiinnityssuihke?

Vierailija
07.12.2021 |

Iltiksen meikkijutussa suositeltiin 30e maksavaa meikin kiinnityssuihketta.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000008447997.html

Ootteko käyttäneet tuota tai jotain muuta vastaavaa suihketta, mitä ootte tykänneet? Ite en oo kosjaan käyttänyt tuollaista, mutta nyt alkoi vähän houluttamaan. Sellainen raikastava kasvosuihke mulla on ollut, jota voi suihkauttaa esim. lennon jälkeen virkistämään kasvoja.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut kasvosuihke aikaisia aamuja varten. Nyt etätöiden aikaan sitä ei ole tarvinnut. Mutta se tuntuu ihanalta. 😊

Muita kasvosuihkeita ei ole, käytän vaan meikkivoidepuuteria, sitä ei tarvi erikseen kiinnittää.

Vierailija
2/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei kannattaisi käyttää tällaisia tuotteita lainkaan. Ovat turhaa kemiallista kuormaa keholle, ja tietysti myös luonnolle. Jätekuormat lisääntyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää irtopuuteria tuollainen suihke on hyvä mutta muuten sitä ei tarvitse. Tai no kyllä se tuntuu mukavalta kasvoilla mutta on turhan kallista jos ei sitä muuten tarvitse.

Vierailija
4/4 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni ei kannattaisi käyttää tällaisia tuotteita lainkaan. Ovat turhaa kemiallista kuormaa keholle, ja tietysti myös luonnolle. Jätekuormat lisääntyy.

Täällä palstalla oli joskus kirjoittaja, joka kertoi pärjäävänsä vain apteekin perusvoiteella. Ihan kiva, mutta minä en pärjäisi.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän