Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ulkonäkö ainut mikä merkitsee miehille

Vierailija
11.03.2015 |

itsekin pidän pitkistä miehistä, eli tottakai ulkonäkö on ärkeä,mutta

tuntuu pahalta kun miehet haluaa minut vain isojen tissien takia.

Luulin yhdenkin miehen olevan aidosti minuun rakastunut,mutta ei..

En ole kaunis,sievä ehkä, pitkät hiukset ym. mutta olisi ihanaa jos miehet arvostaisi luonnettani.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:34"]Tissit, millanen perse on, oletko lyhyt vai pitkä, laiha tai xxl ei merkitse oikeastaan mitään. Mutta jos jotain noista ylistät itsestäsi se on kyllä heti ei. Kasvojen ulkonäkö merkitsee ja liikaa meikkiä ei iske eikä lävistykset naamassa ne on yöks yöks myös tatuoinnit on yöks. Luonne ja sisin merkitsee ja niillä on 90% vaikutus kiinnostaako edes tutustua... [/quote] Jos tutustut ja ihastut naiseen, joka on kaikin puolin sinua viehättävä persoona, mutta myöhemmin paljastuu tatuointi. Mitä teet? [/quote] Riippuu ihan missä se on ja kuinka iso. Järkyttävää on jos kädessä esim iso tatuointi tai selässä.  Nainen on kaunis lähes luonnollisena... ehkä jättäisin. Mies 29v [/quote]

Se, että toisella on sinun silmissä kauneusvirhe, aiheuttaisi muuten kaikin puolin hyvän ja ihanan naisen jättämisen? Ja minä kun luulin, että naiset on pinnallisia... N31

[/quote]

Hyvä n31. Sanotaan että kauneus on katsojan silmissä. Mutta arvostan sitä suuresti mitä on naisen sydämmen sisällä, siellä se kauneus punnitaan. Se mikä vaikuttaa minuun on joku kassialma joka on polttanut ja juonut paljon, ja jatkaa samaan malliin. Totta helvetissä tulee katsottua kauniita naisia, mutta mitä heillä on sydämmen sisällä? onko siellä sisäistä kauneutta. Vai keskitytäänkö ulkonäköön, varallisuuteen ja ystäväpiiriin. Tiedätkö Ap minulla on naisystäviä joita en pane, ei kaikki ole pakkelikasoja vaan ystävät arvostavat minuakin kuulemma sisäisen kauneuden vuoksi. Tämä on siitä ihme palsta että aina on provoja ja ääliöitä jotka kirjottavat asian vierestä. En minäkään aina kirjoita niin että kaikki pitäisivät kirjoituksistani, saatikka "kirotus"virheistä. Jos minulla on lukihäiriö niin en mahda mitään asialle, toivon että saatte kirjoituksistani selvää. Niinkuin alussa sanoin kauneus on katsojan silmissäM50+.

Vierailija
22/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähäkutti niin miehille kuin naisille, tuli vaan ulkonäöstä mieleen. Olin taannoin baarissa ja sain iskuja vähäväliä ja useilta eri tyypeiltä, mulla mies kotona ei kiitos sanoin (harvoja kertoja siis ettei mies olisi myös mukana).

En meikannut ja olin normi farkuissa ja normi paita päällä, oon pieni ja pienrintanen ja pidän kamujen kanssa hauskaa. Mutta, kun oon niin naturellina välillä kuten tuolloin, et kamutkin ihmetteli ihailijoita. Sit saanki olla rauhassa ku vedän minarin ja korkkarit baariin.

Tarkotan tällä sitä, että ylityrkkyvaikutelma ei välttämättä iske ainakaan oikeisiin ihmisiin ja ok:n näkönen saa torjua kokoajan iskuyrityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:02"] [quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:34"]Tissit, millanen perse on, oletko lyhyt vai pitkä, laiha tai xxl ei merkitse oikeastaan mitään. Mutta jos jotain noista ylistät itsestäsi se on kyllä heti ei. Kasvojen ulkonäkö merkitsee ja liikaa meikkiä ei iske eikä lävistykset naamassa ne on yöks yöks myös tatuoinnit on yöks. Luonne ja sisin merkitsee ja niillä on 90% vaikutus kiinnostaako edes tutustua... [/quote] Jos tutustut ja ihastut naiseen, joka on kaikin puolin sinua viehättävä persoona, mutta myöhemmin paljastuu tatuointi. Mitä teet? [/quote] Riippuu ihan missä se on ja kuinka iso. Järkyttävää on jos kädessä esim iso tatuointi tai selässä.  Nainen on kaunis lähes luonnollisena... ehkä jättäisin. Mies 29v [/quote] Se, että toisella on sinun silmissä kauneusvirhe, aiheuttaisi muuten kaikin puolin hyvän ja ihanan naisen jättämisen? Ja minä kun luulin, että naiset on pinnallisia... N31

[/quote]

On tietyt asiat jotka on ehdoton ei, ne on nuot lävistykset naamasa, tatuoinnit, räikeänpunaiset hiukset, liian laiha siis jos on niin laiha että takaapäin nussiessa selkärangan nikamat näkyy ja jos näkyy solisluut nii se on niin etovaa että yh vielä kun näistä on nii paljon kokemusta ja nähny miten usein se oikein laiha salityttö on niin löysä... ennemmin sitten saa olla vaikka lähes satakiloinen kunhan kasvot on nätit ja no mielellään vaaleat hiukset nii ai että...  Mies 29v