Viimein uskalsin pyytää laittamaan sormen takapuoleeni
Kymmenen vuotta jo yhdessä ja viimein rohkenin pyytää ja sitä heti kyselemättä sainkin, eli rouvan sormi tai sormet takapuoleeni samalla kun hän runkaa tai ottaa minulta suihin.
Itse olen aina sormilla rouvaa leikitellyt ja näin myös pyllyseksiin valmistanut. Ja nyt hänellekkin aukesi, että miksi minä olen niin innokas aina häntä sieltä sormella tyydyttämään....ja muuten tykkää siitä.
Eli ei sitten käynyt hänelläkään mielessä, että sehän voisi tuntua minustakin yhtä minustakin ilman että se olsi mitään homohommaa.
Onkos muilla pareilla samanlaisia haluja jotka on sitten viimein saatu kerrottua ja sitten todettu, että olisihan tuon voinut jo ulos kakistaa vuosia sitten?
Kommentit (41)
pepussani on ollut naiseni sormet ja kaikenlaisia välineitä. On se vaan niin kiimaisen kiihottavaa saada sinne täytettä. Erektio ja orgasmi on paljon kovempi kuin normaalisti. Suosittelen. Myös naiseni tykkää saada peppuunsa täytettä :)
Mutta sittenhän teillä on kaikki ok. :)
Eli tämä olikin kysymykseni idea. Meitä on moneen junaan ja kaikki seksi on ihanaa kunhan molemmat nauttivat siitä. Kiitos vastauksesta ja kiitos myös muille pareille/ ym. ja lisää kommentteja fetisseistä ym. salaisuuksista toivotaan lisää.
Orgasmi on todellakin 100% parempi eturauhasorkkuuna ja pitkään mietinkin miksi minua kiihottaa kun naiseni haluaa minua sormettaa.Mutta kun siihen kerran sitten suostuin ymmärsin miksi hän halusi seksuaalisuuttani avartaa. Nyt 15v myöhemmin hän on jo tunnustanut,että on joskus aikanaan tehnyt sitä muillekkin silloisille miesystävilleen...so not saa tehdä jatkossakin mullekkin ja en tunne silti että sinne mitään kalua haluan. Eli miehet!!!Ei se ole homoa jos naisesi haluaa työntää sormensa peppuusi...
Niin no meillä se on taas toisin päin. Kun miestäni ei kiinnosta minun kakkonen.Ei sormella eikä kikkelillä. En ole koskaan tosin penistä sinne saanutkaan ( naimisissa 15v ) mutta dildolla kyllä tuntuu ihan ok, mutta ei se ole sama kuin saisi oikeeta. Kun ei vaan kuulemma ole hänen juttu, eli ihmettelen näitä kirjoituksia anaalista ja haluavatko miehet sitä oikeesti vai onko se vaan myytti muiden miesten juttujen joukossa????
kuten minäkin, jotka tykkää saada vaimon sormea. Apteekista ostin lateksikäsineitäkin sitä varten :) Onhan aneroskin kehitetty miehen eturauhasen hierontaan. Siitä saa mukavaa vaihtelua ja kivat kiksit, erektiokin kovenee.
kuten minäkin, jotka tykkää saada vaimon sormea. Apteekista ostin lateksikäsineitäkin sitä varten :) Onhan aneroskin kehitetty miehen eturauhasen hierontaan. Siitä saa mukavaa vaihtelua ja kivat kiksit, erektiokin kovenee.
sormettaa häntä...? Mies kyllä sormettaa minun peppureikääni suuseksin aikana, ja muutenkin on peppumiehiä (mikä minusta on ihanaa) mutta haluaisin antaa hänelle vielä suuremman nautinnon kun olen täältäkin lueskellut, että miehen eturauhasta hieromalla orgasmit ovat voimakkaampia. Yhdessä yli kolme vuotta ja ikää molemmilla 26.
Anna mennä vaan ja kysy rohkeesti vaikka siten, että pyydät ensin omaan pyllyyn ja sitten kerrot kuinka taivaalliselta se tuntuu ja haluaisiko hän kokea saman tunteen:::::
Netistä saa tilattua keinosiementäjän hanskoja, jotka sopii oivallisesti sekä peppu- että pilluleikkeihin.
Nykyinen ei, koska kärsii peräpukamista. Mutta suosittelisin kaikkia miehiä (joilla ei näitä fysiologisia esteitä) ainakin kerran kokeilemaan; tuntuu kuulemma ihan uskomattoman hyvältä!
sormettaa häntä...? Mies kyllä sormettaa minun peppureikääni suuseksin aikana, ja muutenkin on peppumiehiä (mikä minusta on ihanaa) mutta haluaisin antaa hänelle vielä suuremman nautinnon kun olen täältäkin lueskellut, että miehen eturauhasta hieromalla orgasmit ovat voimakkaampia. Yhdessä yli kolme vuotta ja ikää molemmilla 26.
Meillä on toisinaan tapana pestä toisiamme suihkussa. Mieheni on yleensä kivikovana jo ennen kuin olen koskenut mitään intiimialueita; kuulemma saippuoiminen tuntuu niin hyvältä. Samalla kun miestä runkataan toisella kädellä, toisella voisi hyvinkin helposti hyväillä takapuolelta. Ensin toki tosi varovaisesti, mutta jos mies ei estele, niin sormen pään saisi helposti painettua sisäänkin, kun se on saippuasta liukas.
Omalle miehelleni en voi noin tehdä yllä kerrotusta syystä, joten tyydyn hyväilemään peräaukkoa ulkopuolelta. Mutta jos ei tuollaista estettä ole, niin tämä olisi se tilanne, jossa ehdottaisin että kokeillaan. Tai sitten en ehdottaisi sanallisesti mitään, vaan etenisin varovaisesti ja hellästi kohti päämäärää, miehen reaktioita kuulostellen. Riippuu vähän miehestä.
Mä olen niin katkera naisystävälleni. Hän tökkäsi kysymätä kolme sormea perseeseeni. Kiljaisin ja erektio hävisi ja potenssi. Ei ole seisonu sen jälkeen.
tai pyytäisi, niin en varmasti jarruttelisi.
Ei vaan halua.
Kieltämättä kyllä voisin pyytääkkin, mutta kun daaami pitää noita helvetin kauniita ja pitkiä tekokynsiä...onko ideoita meille ????
Hankalaa, tavallisetkin pitkät kynnet satuttavat. Minulla on juhlapäivä kun vaimolta katkeaa etu- tai keskisormesta kynsi ja se on pakko viilata lyhyeksi...
Tykkään hivellä poikaystäväni peräaukkoa, kun tyydytän häntä tai hän tyydyttää itseään. Rakastan sitä nautinnollista ilmettä hänen kasvoillaan, kun koskettelen hänen välilihaansa ja peräaukkoaan. Hävettää myöntää, mutta haaveilin jo jonkin aikaa, että saisin sormettaa häntä oikein kunnolla. Nyt se viimein tapahtui, baari-illan jälkeen hän itse pyysi, voisinko sormettaa häntä. Myöhemmin hän pyysi jopa lisäämään vauhtia ja voihki että "kovempaa, kovempaa!". :) Elämäni paras ilta, toivottavasti toistuu vielä. :D
Niinpä mitä tuohon nyt voi lisätä. No mulla on hyvä nainen ja olen häneen kyllä tyytyväinen ja kai se josku baari-illan jälkeen tulee yllätys minullekkin.
Toivottavasti Tytti luet tätä palstaa...:)
M Espoo
Kaapista tulosi johdosta! Olen onnellinen puolestasi että uskalsit rouvallesi tunnustaa. Vaikein on varmasti vanhemmille tunnustaminen. Kyllä se paremmaksi muuttuu seksielämä kun saa sormea paksumpaa sinne peppuun, ju nou ;D
Kerran pari kokenut ja mukavaa on. Nyt on taas viime aikoina torjuttu niin usein, että on tainnut aika mennä jo ohi. Tiedän, että on kivaa ja haluaisin toisinaan itsekin, mutta ei niin ei..