Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ulkonäkö ainut mikä merkitsee miehille

Vierailija
11.03.2015 |

itsekin pidän pitkistä miehistä, eli tottakai ulkonäkö on ärkeä,mutta

tuntuu pahalta kun miehet haluaa minut vain isojen tissien takia.

Luulin yhdenkin miehen olevan aidosti minuun rakastunut,mutta ei..

En ole kaunis,sievä ehkä, pitkät hiukset ym. mutta olisi ihanaa jos miehet arvostaisi luonnettani.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro nyt myös luonteestasi jotakin, niin voisi arvioida

Vierailija
2/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi herkkä,romanttinen,intohimoinen,tykkään palvella miestä,olen lh pk:ssa sekin ehkä kertoo jotain luonteesta.

takkatuli,lumi on romanttista,oikeastaan kaikki on romanttista oikean miehen kanssa.

olen aika hiljainen,rauhallinen,iloinen. usein minun sanotaan luovan  ja tuovan positiivista energiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, provo?

Vierailija
4/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies olisi se oikeanlainen, kelpaisiko lyhyt mies.

Vierailija
5/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..en tiedä.

Olen itse lyhyt,160cm,mutta pidän yli 180 cm miehistä,jopa tuo 180cm on minusta lyhyt.

185cm.

Jokaisella meillä on turn on ja turn offs eli ymmärrän että jotkut miehet pitää isorintaisista naisista.

Vierailija
6/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeintä on että haluan miestä mielettömästi eli fyysinen vetovoima,hänen ammatti tai varallisuus toisarvoisia. Monelle naiselle taas ne asiat merkkaa paljon

-ap

Vierailija
7/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:17"]

Minulle tärkeintä on että haluan miestä mielettömästi eli fyysinen vetovoima,hänen ammatti tai varallisuus toisarvoisia. Monelle naiselle taas ne asiat merkkaa paljon

-ap

[/quote]Mutta silloinhan vakka on kantensa vallinnut, kun itsellisikin tärkeämpää on fyysinen vetovoima

Vierailija
8/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha eli koostaen:

-koet arvostavasi kovasti eri asioita kuin monet muut naiset
-ulkoiset asiat ja ulkoinen vetovoima sinulle erittäin tärkeitä

JA

-haluat vastauksen joka pätee joka mieheen (naiset siis voivat olla keskenään erilaisia, mutta miehet kaikki samasta muotista)
-ihmettelet kun miehet keskittyvät ulkoiseen vetovoimaan

aika hassua. 

noh vastaan omasta puolestani. Jonkinlainen fyysinen vetovoima on tosi kiva juttu, mutta se on aika joustava käsitys. Eli maku muokkaantuu hyvän tyypin mukaan itselläni aika radikaalistikin. Ulkonäkö ei ole määrittelevä tekijä ja minulla ei oikeastaan ole mitään listaa lempiominaisuuksista (hiusten väri, rintojen koko tms.)

Vierailija
9/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

Vierailija
10/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:45"]

Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

[/quote]

Pilkkujako sinä täällä nussit?

Vierailija
11/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ulkonäön perusteella. On myös yksi luonteenpiirre jota miehet hakevat: lempeys. Tämä kertoo siitä että nainen voi olla hyvä äiti lapsille ja mies myös jaksaa sietää lempeää naista kun hän joutuu viettämään aikaa perheen kanssa elättäessään sitä. Mutta tämän luonteenpiirteen lisäksi mies keskittyy vain ulkonäköön.

Luin Osmo Tammisalon Rakkauden Evoluutio-kirjan. Siinä kerrottiin juuti tästä. Naiset keskittyvät miehissä noin puolet ulkonäköön ja puolet persoonallisuuteen. Miehet taas keskittyvät lähes kokonaan ulkonäköön, ja tuohon yhteen luonteenpiirteeseen eli lempeyteen. Ulkonäössä tärkeää ovat naiseelliset muodot (kertovat lisääntymiskyvystä), lantio-vyötärösuhteessa 0,2 on ideaali, pitkät sääret (kertovat hyvistä geeneistä), kiiltävät hiukset (kertovat terveydestä/hyvistä geeneistä), suuret silmät, naiseellinen ääni, vähäkarvaisuus, täyteläiset huulet.

Vierailija
12/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Toisena tulee alistuvuus eli se miten mies voi hyötyä naisesta konkreettisesti antamatta mitään vastineeksi, kuten yllä kerrotaankin.

Vierailija
13/23 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka joku on kirjoittanut kirjan ei se tarkoita, että olisi oikeassa... 

Vierailija
14/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkö ole ainoa tärkeä asia miehille. Kylmä bisse on kans tärkeä.

Vierailija
15/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit, millanen perse on, oletko lyhyt vai pitkä, laiha tai xxl ei merkitse oikeastaan mitään. Mutta jos jotain noista ylistät itsestäsi se on kyllä heti ei. Kasvojen ulkonäkö merkitsee ja liikaa meikkiä ei iske eikä lävistykset naamassa ne on yöks yöks myös tatuoinnit on yöks. Luonne ja sisin merkitsee ja niillä on 90% vaikutus kiinnostaako edes tutustua...

Vierailija
16/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:34"]Tissit, millanen perse on, oletko lyhyt vai pitkä, laiha tai xxl ei merkitse oikeastaan mitään. Mutta jos jotain noista ylistät itsestäsi se on kyllä heti ei. Kasvojen ulkonäkö merkitsee ja liikaa meikkiä ei iske eikä lävistykset naamassa ne on yöks yöks myös tatuoinnit on yöks. Luonne ja sisin merkitsee ja niillä on 90% vaikutus kiinnostaako edes tutustua...
[/quote]

Jos tutustut ja ihastut naiseen, joka on kaikin puolin sinua viehättävä persoona, mutta myöhemmin paljastuu tatuointi. Mitä teet?

Vierailija
17/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:34"]Tissit, millanen perse on, oletko lyhyt vai pitkä, laiha tai xxl ei merkitse oikeastaan mitään. Mutta jos jotain noista ylistät itsestäsi se on kyllä heti ei. Kasvojen ulkonäkö merkitsee ja liikaa meikkiä ei iske eikä lävistykset naamassa ne on yöks yöks myös tatuoinnit on yöks. Luonne ja sisin merkitsee ja niillä on 90% vaikutus kiinnostaako edes tutustua... [/quote] Jos tutustut ja ihastut naiseen, joka on kaikin puolin sinua viehättävä persoona, mutta myöhemmin paljastuu tatuointi. Mitä teet?

[/quote]

Riippuu ihan missä se on ja kuinka iso. Järkyttävää on jos kädessä esim iso tatuointi tai selässä.  Nainen on kaunis lähes luonnollisena... ehkä jättäisin. Mies 29v

Vierailija
18/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 08:34"]Tissit, millanen perse on, oletko lyhyt vai pitkä, laiha tai xxl ei merkitse oikeastaan mitään. Mutta jos jotain noista ylistät itsestäsi se on kyllä heti ei. Kasvojen ulkonäkö merkitsee ja liikaa meikkiä ei iske eikä lävistykset naamassa ne on yöks yöks myös tatuoinnit on yöks. Luonne ja sisin merkitsee ja niillä on 90% vaikutus kiinnostaako edes tutustua... [/quote] Jos tutustut ja ihastut naiseen, joka on kaikin puolin sinua viehättävä persoona, mutta myöhemmin paljastuu tatuointi. Mitä teet?

[/quote]

Riippuu ihan missä se on ja kuinka iso. Järkyttävää on jos kädessä esim iso tatuointi tai selässä.  Nainen on kaunis lähes luonnollisena... ehkä jättäisin. Mies 29v
[/quote]

Se, että toisella on sinun silmissä kauneusvirhe, aiheuttaisi muuten kaikin puolin hyvän ja ihanan naisen jättämisen? Ja minä kun luulin, että naiset on pinnallisia...

N31

Vierailija
19/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:05"]lantio-vyötärösuhteessa 0,2 on ideaali[/quote]

Keksitkö tuon ihan itse? Olen antanut ymmärtää, että 0,7 ois ideaali. Meidän kulttuurissamme. Eli 100cm lantio ja 70cm vyötärö. 0,2 vaatii jo korsettia.

Vierailija
20/23 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla ulkoisilla tekijöillä voi olla merkitystä ihastumisessa ja seurustelun alkamisessa, mutta loppupelissä mitä on korvien välissä ja mitä niillä tisseillä ja pepulla tehdään ratkaisee suhteen jatkumisen.

VAikka naisella olisi miten hyvät oman maun mukaiset perse, tissit, vartalo jne, niin ei niistä ole mitään iloa jos kemiat ei natsaa.

Eipä taas tiedä miten älykästä on vastailla porvoolaiseen, mutta menköön.