Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oliko tää Kivitien avovaimo tietämätön miehensä puuhista?

Vierailija
14.11.2009 |

en ole halunnut lukea yhden yhtä lehtijuttua, kun mun tekee niin pahaa tommoset.

sen takia kysyn vain, että tiesikö avovaimo miehensä puuhista vai tuliko täytenä yllätyksenä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Vierailija
2/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömyydestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surullista =(

Mutta mutta...oli tosiaan jotenkin alentuneesti syyntakeinen, heikkolahjainen tms. Eli rikas pedofiili ehkä etsi tälläisen ressukka yh äidin lapsineen leikkikaluikseen?

Todella järkyttävää, kaikenkaikkiaan ja kovasti jaksamista näille kaikille uhreille! Toivottavasti saavat apua!!!

Talohan oli myytävänä ja hulppea talo olikin. Saikohan uudet omistajat tietää talon historian vasta ostettuaan sen...eihän se taloa huononna. Mutta aika karmaisevaa...huh!

Vierailija
4/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuttu ryhmäseksi-sessioista, joissa myös avovaimo lapsineen + pedot oli mukana..

Ja tuomionhan se äitikin sai..

Vierailija
5/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan ihan yhtälailla tuossa hommassa ja itse välitti näitä omia lapsiaan näille muillekin miehille! Sairasta! Vieläkin tekee tämä niin älyttömän pahaa. Itse asun samalla paikkakunnalla niin kyllä tuo juttu täällä aikalailla elää läsnä :( vaikka tekijät nyt ovatkin telkien takana.

Vierailija
6/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Kivitie itse ollut ulospäin fiksu ja koulutettu? Eikö se pariskunnan epäsuhta ole herättänyt kummastusta sukulaisissa, naapureissa jne?

Vierailija
7/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jotenkin sairas, kehitysvammainen, mielisairas, vai vain tosi tyhmä?

Vierailija
8/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tottakai se äijä oli varta vasten hakenut naista, jonka ei osaa lapsiaan suojella.

Vierailija
9/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseistä toimintaa jo ennen Kivitien kuviohin tuloa. Eli oli ihan itse siinä oma-aloitteisesti mukana ja varmaan tapasivat jossain pedorenkaassa.

Kivitien äiti oli muuten aikanaan kansanedustaja ja isäkin tunnettu kotikaupungissaan.

Vierailija
10/10 |
14.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko pelottavaa (veljelle itselleenkin?) siinä mielessä, että pedofiliaan näyttäisi tutkimusten mukaan olevan perinnöllistä altiutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan