Mikä asia elämästäsi on ollut kuin saippuasarjan juonenkäänne?
Paljastuiko tapailukumppanisi sisarpuoleksesi? Onko äitisi kavaltanut rahasi? Jätitkö kaiken äkisti taaksesi ja lähdit yllättäen asumaan ulkomaille?
Yksi asia per viesti. Ap aloittaa:
Olimme muuttamassa silloisen aviomieheni kanssa uuteen kotiin. Hetkeä ennen muuttoa mies hankki selkäni takana toisen asunnon aivan eri kaupungista kertomatta asiasta minulle. Juuri ennen muuttoa mies ilmoitti, ettei olekaan muuttamassa kanssani uuteen kotiin. Ero tuli, syyksi selvisi suhde naiseen, johon mies oli tutustunut harrastuksensa kautta.
Ap
Kommentit (61)
Vanha isäni iski minua muutaman vuotta vanhemman kumppanin, jonka piti hoitaa hänet vanhuudessa. Nainen kuppasi tältä rahaa ja omaisuutta aivan saippuasarjan tyyliin. Vielä perinnönjaon jälkeen kävi omilla avaimilla varastamassa omaisuutta.
Sairastuin vakavasti ja yllättäen. Olin todella huonossa kunnossa, välillä sairaalassakin. Syy ei meinannut löytyä millään ja epäiltiin, että kuvittelen oireet. Lopulta yksi lääkäri hoksasi, että kyse voisi olla eräästä harvinaisesta sairaudesta. Verikokeet osoittivat lääkärin olevan oikeassa.
Monikin, mutta ne asiat ei kestä nettiä.
Sukulainen jonka luulin kuolleen olikin elossa.
Kaverini järjesti minulle sokkotreffit entisen tyttöystäväni kanssa tietämättä, että olimme aiemmin seurustelleet.
Isäni ikäinen, naimisissa oleva mies ihastui minuun ja hänen vaimonsa teki elämästä helvettiä kuultuaan, että mies on ihastunut. Kauhulla muistelen tuota aikaa.
Mulla on ollut yli kymmenen vuotta stalkkaaja. Nyt on rauhoittunut, mutta villeimpinä vuosina istui parkissa taloyhtiön pihan edessä. Ilmestyi "sattumalta" samoihin paikkoihin, seurasi jopa toiselle paikkakunnalle jossa asuin satunnaisesti. Perheellinen mies.
Sukulaistani elvytettiin puoli tuntia infarktin jälkeen ja ajateltiin, että jää varmasti vihannekseksi. Hän toipui täysin.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaistani elvytettiin puoli tuntia infarktin jälkeen ja ajateltiin, että jää varmasti vihannekseksi. Hän toipui täysin.
Ei kenestäkään porkkanaa tule.
Aloitin tapailemaan liki 20 v vanhempaa miestä. Tapailussa oli kaikki keski-ikäisen setämiehen kliseet.
Jälkikäteen tajusin, että vaikka olin reilusti täysi-ikäinen, niin tuo tapailusuhde oli kaikkea muuta kuin kahden tasavertaisen aikuisen suhde. Harvoja asioita elämästäni kadun, mutta tuo tapailusuhde olisi saanut jäädä väliin.
Entinen anoppini oli varsinainen kauhuanoppi. Juuri sellainen, joka olisi jossain Salatuissa elämissä. Eron koittaessa en tiennyt, olinko iloisempi päästessäni eksästäni vai anopistani eroon. :D
Vierailija kirjoitti:
Isäni ikäinen, naimisissa oleva mies ihastui minuun ja hänen vaimonsa teki elämästä helvettiä kuultuaan, että mies on ihastunut. Kauhulla muistelen tuota aikaa.
Just. Mies on syytön ja nainen pahis vaikka ei mitään ole tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Entinen anoppini oli varsinainen kauhuanoppi. Juuri sellainen, joka olisi jossain Salatuissa elämissä. Eron koittaessa en tiennyt, olinko iloisempi päästessäni eksästäni vai anopistani eroon. :D
Ja kuitenkin tarina oli sellainen, että anoppi toi itse keräämiään mustkoita hyvää hyvyyttään jotka miniä pisti roskiin koska anoppi sekaantui elämään 😄.
Villi arvaus
Ajoin vuosikausia sitten todella kamalassa lumimyrskyssä joulupäivänä kaukana asuneiden vanhempien luokse. Autoni lähti heittelehtimään myös vastaantulevien kaistalle. Vastaan oli tulossa auto.. Viime tipassa auto suoristui omalle kaistalleni, muuten olisi tullut paha kolari. Säikäytti todella pahasti.
Asuin nuorena lähiössä, jossa poliisi oli vakiovieras. Naapurissa oli kaikenlaisia juoppoja ja huumehörhöjä. Siellä ammuskeltiin välillä ja ryskättiin kirveen kanssa. Se oli tosin enemmänkin rikossarja tai Poliisi-TV.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin tarina oli sellainen, että anoppi toi itse keräämiään mustkoita hyvää hyvyyttään jotka miniä pisti roskiin koska anoppi sekaantui elämään 😄.
Villi arvaus
Väärin. En kovin tarkkaan kuvaile, ettei anoppi ole tunnistettavissa, mutta muutamia esimerkkejä. Anoppi haukkui minua häissä juhlavieraille ja ihmetteli kovaan ääneen, miksi poikansa on mennyt kanssani naimisiin. Anoppi antoi häälahjan vain pojalleen ja korosti, että minä en saa käyttää häälahjaa. Anoppi kannusti moneen otteeseen poikaansa ottamaan minusta eron. Ja samainen anoppi myös puolusteli poikaansa, kun poikansa petti minua.
Olin löytänyt ystävän, jota pidin hyvänä ystävänäni. Olimme tunteneet vuosia, ystävyys oli kestänyt muutot ja muut isot elämänmuutokset. Olimme toistemme lasten kummejakin. Erään kerran kuulumisia kysyessäni ystävä vain ilmoitti, että tämä ystävyys oli tässä. Mitään selitystä en saanut (mitään riitaa ei ollut meidän välillämme), enkä saanut edes hyvästellä kummilastani. Jätti kyllä jäljen.