Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todisteita löytynyt, että mies pettää!

Vierailija
11.03.2015 |

Viikonlopun vietin työmatkalla. Perjantaina olin vaihtanut sänkyymme puhtaat lakanat. Sunnuntaina takaisin kotiin tullessani laitoin pyykkejä koneeseen, miehen valkoisesta kauluspaidasta löytyi selvä huulipunatahra ja sängystämme tummia pitkiä hiuksia vaikka itse olen vaaleahiuksinen. Lisäksi miehellä on toinen puhelin, jonka väittää olevan työpuhelin ja varjelee sitä kovin. Selvästi pettää! Kiisti ja ihmetteli myös mistä tummat hiukset sänkyyn joutunut saati huulipunatahra kauluspaidassa, ei tiennyt mistä ovat ilmestyneet... Meillä on toimiva parisuhde ja naimisiinmenosta ollaan puhuttu. Ennen ei ole ollut epäilystäkään pettämisestä kuin nyt. Elääkö mies kaksoiselämää?! Olen todella todella pettynyt!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:49"]

Se voi olla jotain helposti irtoavaa jauhemaalia jostain pinnalta, ja hiukset nyt voi seurata minkä tahansa rääsyn mukana. En usko, että avokkisi pettää, kun hän niin kerran vakuuttaa: miehen sanaan voi aina luottaa! Mutta entäs ap, olet tainnut itse retkahtaa ja revahtaa reissulla;) ja nyt sitten projisoit omantunnon tuskissas toilailujasi avokkiisi! Oikein?

[/quote]

Koskaan en ole itse pettämiseen sortunut. Mies elää niin kun mitään ei olisi tapahtunutkaan. Luottamus kärsii nyt tällä hetkellä. Hiillostaakko lisää miestä kertomaan totuuden vai pakata tavarat ja lähteä. Hyvällä ei ole tunnustanut mitään, erota uhkasin, mutta mies ei eroa halua, kun ei mitään ole muka tehnyt. Vitsiä vääntää asiasta vain. Mutta ei asiaa voi noin vain unohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan