Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todisteita löytynyt, että mies pettää!

Vierailija
11.03.2015 |

Viikonlopun vietin työmatkalla. Perjantaina olin vaihtanut sänkyymme puhtaat lakanat. Sunnuntaina takaisin kotiin tullessani laitoin pyykkejä koneeseen, miehen valkoisesta kauluspaidasta löytyi selvä huulipunatahra ja sängystämme tummia pitkiä hiuksia vaikka itse olen vaaleahiuksinen. Lisäksi miehellä on toinen puhelin, jonka väittää olevan työpuhelin ja varjelee sitä kovin. Selvästi pettää! Kiisti ja ihmetteli myös mistä tummat hiukset sänkyyn joutunut saati huulipunatahra kauluspaidassa, ei tiennyt mistä ovat ilmestyneet... Meillä on toimiva parisuhde ja naimisiinmenosta ollaan puhuttu. Ennen ei ole ollut epäilystäkään pettämisestä kuin nyt. Elääkö mies kaksoiselämää?! Olen todella todella pettynyt!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tartte enää mitään todisteita. Heivaa ukko pihalle. Se ei selvästikkään ansaitse sua. Voimia sulle

Vierailija
22/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä aukottomat todisteet. Tahra voi olla jotain muutakin kuin huulipunaa, hiuksia kulkeutuu milloin mistäkin ja työpuhelin voi tottakai olla oikeasti työpuhelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvonta kamera että saat tietää kenen kanssa se on jos vielä jatkaa.

Vierailija
24/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pettäähän se. Tiedän jopa lähipiiristäni tapauksen, joka sopisi kuvaukseen (viime viikonloppu, huulipunaa ja tummat pitkät hiukset), tosin käsittääkseni eivät ole menossa naimisiin.

Pettäminen paljastui jo, mitä vielä odotat? Olisiko aika keskustella miehen kanssa.. siihen sävyyn, että tiedät jo pettämisestä varmuudella.

Vierailija
25/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:54"]

Ei ole kyllä aukottomat todisteet. Tahra voi olla jotain muutakin kuin huulipunaa, hiuksia kulkeutuu milloin mistäkin ja työpuhelin voi tottakai olla oikeasti työpuhelin.

[/quote]

Vasta vaihdoin puhtaat lakanat ennen kuin lähdin..

Vierailija
26/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso puhelimesta viestit ja numero. 

Vierailija
27/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyyden ja myöntymisen merkki, kun ei mies suuttunut, kun syytin pettämisestä.. Sanoi vaan, että ylireagoin... ja pälä pälä. Alkoi vaan puhuun häistämme. Tuommoisen kanssa en naimisiin mene, jos luottamus on tälläista tasoa. Olisiko ollut kenties yhden illan hoito jostakin? Tiedä tuota.

Vierailija
28/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:59"]

Katso puhelimesta viestit ja numero. 

[/quote]

Sillä on suojakoodi kummassakin puhelimessa.

Vierailija
29/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:43"]

Aivan varmasti ollut yövieraana joku naikkonen!

[/quote]

Tai pitkähiuksinen huulipunaa käyttävä mies. Mistä sitä nykyaikana voi olla varma?

Vierailija
30/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:43"]

Aivan varmasti ollut yövieraana joku naikkonen!

[/quote]

Tai pitkähiuksinen huulipunaa käyttävä mies. Mistä sitä nykyaikana voi olla varma?

[/quote]

Ei hitsi :D

Vierailija
31/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaanko avoliitossa edes puhua pettämisestä, kun ei olla oikeasti sitouduttu mihinkään?

Vierailija
32/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:38"]Viikonlopun vietin työmatkalla. Perjantaina olin vaihtanut sänkyymme puhtaat lakanat. Sunnuntaina takaisin kotiin tullessani laitoin pyykkejä koneeseen, miehen valkoisesta kauluspaidasta löytyi selvä huulipunatahra ja sängystämme tummia pitkiä hiuksia vaikka itse olen vaaleahiuksinen. Lisäksi miehellä on toinen puhelin, jonka väittää olevan työpuhelin ja varjelee sitä kovin. Selvästi pettää! Kiisti ja ihmetteli myös mistä tummat hiukset sänkyyn joutunut saati huulipunatahra kauluspaidassa, ei tiennyt mistä ovat ilmestyneet... Meillä on toimiva parisuhde ja naimisiinmenosta ollaan puhuttu. Ennen ei ole ollut epäilystäkään pettämisestä kuin nyt. Elääkö mies kaksoiselämää?! Olen todella todella pettynyt!
[/quote]

Pettää miehesi tai ei, olet selvästikin päättänyt että pettää.

Vierailija
33/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei ole transu, niin sitten hän on petänyt teitä teidän omassa parivuoteessanne. Ei kiva.

Vierailija
34/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:34"]

Voidaanko avoliitossa edes puhua pettämisestä, kun ei olla oikeasti sitouduttu mihinkään?

[/quote]

Tietysti voi puhua! Ja ei ne hiukset sänkyyn itsestään ilmesty tai huulipuna paitaan. Mies on miesvaltaisessa työpaikassa kuljettajana, jossa ei ole yhtään naista. Ei ole kuitenkaan taksikuski.

Vierailija
35/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jonnin joutava aloitus. Mitä täältä haet?

Vierailija
36/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla jotain helposti irtoavaa jauhemaalia jostain pinnalta, ja hiukset nyt voi seurata minkä tahansa rääsyn mukana. En usko, että avokkisi pettää, kun hän niin kerran vakuuttaa: miehen sanaan voi aina luottaa! Mutta entäs ap, olet tainnut itse retkahtaa ja revahtaa reissulla;) ja nyt sitten projisoit omantunnon tuskissas toilailujasi avokkiisi! Oikein?

Vierailija
37/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus on myöntymisen merk...!?

Vierailija
38/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Joku se jaksaa selittää ettei liitto ole mitään jos ei ole avioliitto. Ei jaksaisi lukea tällaista. Olen melkein varma, että edellisen viestin kirjoittaja on kuitenkin sitä mieltä, että seurustelusuhteessa ei saa pettää. 

Vierailija
39/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tilanne päättyi? Jatkoiko asian välttelemistä? Aika selväähän toi on, varsinkin kun ei kieltänyt. Paljon voimia!

Vierailija
40/41 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kaverilla. Sängystä löytyi vieraita hiuksia. Selitys: tuuli on kuljettanut ne tuuletusikkunasta kadulta sänkyyn. Asunto 4. kerroksessa. Makkarin tuuletusikkuna noin 5 centtiä auki ja pihan puolelle. Tosi tarina, Turku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi