Tuplakääk-podcast ja finglish
Ketä muuta ärsyttää tämä jatkuva englannin tunkeminen joka lauseeseen? Vastaavat palautteeseen vain, että "kuuluu heidän tyyliinsä". Antakaa vertaistukea.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisin, jos niitä olisi pakko kuunnella, vaikka ärsyttää, mutta käsittääkseni ei ole.
Ei ole pakko, mutta pidän heistä ja jutuistaan muuten. Haluaisin siis kuunnella heitä, mutta vain suomeksi.
Mua ärsyttää se ylipäätään ihan kaikissa podasteissa, ja ihan keskusteluissa ylipäätään. Milloin esim. uima-alteelle menosta alettiin puhua Poolilla olona, miksi mennään dinnereille, miksi meilläkin puhutaan lockdownina. Kaikkein ironisinta on kun kirjoitellaa have a nice independence day tervehdykseksi someen.
Juuri tutkijat ovat siitä puhuneet miten kielemme tulee katoamaan :( aloitetaan #suomeksi-kampanja.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää se ylipäätään ihan kaikissa podasteissa, ja ihan keskusteluissa ylipäätään. Milloin esim. uima-alteelle menosta alettiin puhua Poolilla olona, miksi mennään dinnereille, miksi meilläkin puhutaan lockdownina. Kaikkein ironisinta on kun kirjoitellaa have a nice independence day tervehdykseksi someen.
Juuri tutkijat ovat siitä puhuneet miten kielemme tulee katoamaan :( aloitetaan #suomeksi-kampanja.
Tämä!!
itse en pysty kuunetelmaan toisen juontajan ponnettoman äänen takia. Tulee olo että henkilöllä ei ole intohimoa mihinkään. Puhe työ ei ole kaikille.
Minä lopetin koko podcastin tilaamisen sen puolienglannin sönkkäämisen takia. Harmitti kyllä koska itse aihepiiri oli hauska ja mielenkiintoinen.
Itselle tärkeämpää on silti se, ettei podcastia kuunnellessa nouse syke tai verenpaine ärsytyksestä, kuten heidän finglishiään kuunnellessa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
itse en pysty kuunetelmaan toisen juontajan ponnettoman äänen takia. Tulee olo että henkilöllä ei ole intohimoa mihinkään. Puhe työ ei ole kaikille.
Tarkoitat varmaan Kirsikkaa? Hän todella kuulostaa pahasti elämäänsä kyllästyneeltä.
Kimeää, ponnentonta, monitonista ääntä ei ole ilo kuunella. Lähinnä tekee mieli vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kimeää, ponnentonta, monitonista ääntä ei ole ilo kuunella. Lähinnä tekee mieli vaihtaa kanavaa.
Heidän podcast on maksullisella kanavalla, joten mikään ei varmaan sinne pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan Kirsikkaa? Hän todella kuulostaa pahasti elämäänsä kyllästyneeltä.
Kumpikin on ollut radiossa töissäkin. Kirisikka on joskus siitä maininnutkin, että hänen esimies sanoi, että on todella ärsyttävää kuultavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole H Sumarin tytär?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole H Sumarin tytär?
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009491569.html
esimies oli oikessa. kaikistaei ole radioon.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä x 100000.
Tuuliviiri tuo kirsikka. Ottaa botoxia ja sitten haukuu muita samasta asiasta.
ehabitare mesuilla mukamas tähti suunnittelijana ja sitten haukuuu muita poadcastissa.
Miksi h
miksi ihmiset maksaa hänelle ? ei ole kiinostava ihminen millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsikka. Liekö sisarukset sitten Mustikka, Puolukka, Juolukka ja Karhunvatukka.
kirsikka on niin "wanna be" että oksettaa. En ymmärrä miten hän esiintyy habitare mesuilla tähti suunnitelijana. jos aika menee lukeassa juoruuutisia ei älyn taso voi olla kovin korkea.
voiko olla botoxit huulissa lukemassa juoruja ja seurvaana päiväna esiintyä uskottavana set desimngerina ( sisutus suunnitelijana ?
Ymmärtäisin, jos niitä olisi pakko kuunnella, vaikka ärsyttää, mutta käsittääkseni ei ole.