Hei läskit, käytättekö korkokenkiä?
Jos käytätte niin minkä korkuisia? Jos ette käytä edes juhlissa niin miksi ette?
Kommentit (36)
Hei, idiootti, käytätkö aivoja?
Jos, niin kuinka pieniä?
En. Näytän korkokengissä ihan sialta sorkissa.
Käytän mukavia 6-7 sentin korolla varustettuja buutseja ja vastaavia töissä ja vapaalla. Niissä olen 185 cm pitkä. Siitä korkeudesta on varsinkin tällaisen pitkäjalkaisen helppo istahtaa inisijöiden päälle. Siellähän piipität sitten. :)
Juhlissa sitten juhlavampaa, mutta sama funktio.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:58"]Hei, idiootti, käytätkö aivoja?
Jos, niin kuinka pieniä?
[/quote]
Joo käytän. Oon itekin läski ni halusin tietää kehtaako/pystyykö muut käyttämään. Itelläni tulee kyllä jalat kipeeksi jos pitkään käyttää.
Ap
Chicagoiida käyttää ja on kyllä oksettava näky :X
Lievästi ylipainoisena olen käyttänyt jotain 7 cm korkoja, tosin niissä en jaksa seistä kamalan pitkään, päkiät kipeytyvät. Mutta minusta ylipainoinen voi hyvin käyttää korkokenkiä, itselläni ainakin on ihan hoikan ihmisen sääret, vaikka massu onkin pullukka, ja korkokengät korostavat niitä, joten kannattaa. Riippuu tietysti siitä, missä se ylimääräinen kenelläkin on.
En. En pidä niistä ja lisäksi vanha urheiluvamma polvessa ei tykkää.
Käytän maltillista n. 5 cm korkoa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:57"]Käytän juhjuhlissa 10-15cm korkoja.
180cm 100kg
[/quote]
Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:57"]Käytän juhjuhlissa 10-15cm korkoja.
180cm 100kg
[/quote]
Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky
[/quote]
Miksiolis?
Kysymys on sikäli typerä, että kaikissa kengissä joitakin tiettyjä malleja lukuunottamatta on korko, matala tai korkeampi. Ei minulla ainakaan ole sellaisia jalkineita, jotka peittäisivät vain päkiän ja päästäisivät kantapohjan läsähtämään paljaana asfalttiin.
Käytän aina esim. töissä 5-10 cm korkoja, yleensä mukavia kiilamaisia tai paksuja tolppakorkoja. Oikeastaan ainoastaan koiralenkillä on korottomat kengät, muuten aina korkoa koska olen sekä lyhyt että persjalkainen, ja korkokengät vähän tasoittaa lyhytjalkaisuuden vaikutelmaa.
"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky "
Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies.
Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:55"]
Jos käytätte niin minkä korkuisia? Jos ette käytä edes juhlissa niin miksi ette?
[/quote]
Mitä tästä? Mikä on ongelmasi?
Jos tykkää käyttää korkeakorkoisia kenkiä, niin ihan vapaasti, Mikä ihmeen painoraja niissä olisi?
Mutta kun nyt kysyttiin, niin käytän matalia. En tiedä määritelläänkö minut nyt "läskiksi", mutta heilun BMI:n pahemmalla puolella. Alle kolkyt nyt kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:45"]"Hyi vittu.. Mahtaa olla hirveä näky "
Varmaan pelottaa jos on itse joku poikatyttö tai pikkumies.
Itse liki kaksimetrisenä raavaana miehenä pidän muodokkaista naisista. Kun ei ole mitään komplekseja niin ei tarvitse haukkua ketään.
[/quote] Läski ja muodokas on eri asioita
En käytä, mutta ei johdu läskeistä, vaan siitä että ne ovat minusta epämukavia ja rajoittavat liikkumista. Käytän juhlissa mieluummin matalia kenkiä, joilla on mukava seistä ja kävellä. Mielestäni se vähentää pönötysfiilistä ja jäykistelyä, kun jaloilla on mukava olla. Arkena jalassa on yleensä tennarit. Kävelen paljon ja mielelläni. T: lievästi ylipainoinen
Käytän. Yleensä 13 sentin korkoja.
T. 162/64.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Mitä tästä? Mikä on ongelmasi?
Jos tykkää käyttää korkeakorkoisia kenkiä, niin ihan vapaasti, Mikä ihmeen painoraja niissä olisi?
Mutta kun nyt kysyttiin, niin käytän matalia. En tiedä määritelläänkö minut nyt "läskiksi", mutta heilun BMI:n pahemmalla puolella. Alle kolkyt nyt kuitenkin.
[/quote]
Niin? Ei ongelmaa, ihan mielenkiinnosta kyselen. Itselläni kokoa 173cm ja 100kg. Alkanut lihomisen myötä ärsyttämään kun ei voi korkokenkiä käyttää yhtä vaivattomasti kuin ennen. Käytän n. 12cm korkoja yleensä. Ei ole painorajaa mutta ihan painovoima alkaa itelläni käymään rajoitteeksi.
Laihdutan kyllä.
Käytän juhjuhlissa 10-15cm korkoja.
180cm 100kg