Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko esitellä yli 70-kiloisen tyttöystäväni kaveriporukalleni?

Vierailija
11.03.2015 |

Olen tähän asti "piilotellut" häntä erilaisten tekosyin turvin. Oikeasti minua hieman hävettää näyttäytä selkeästi ylipainoisen naisen kanssa, koska olemme kaikki porukassamme urheilijoita ja heidän naisilla timmit fitness-kropat.

M23

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vaan miettiä mikä on elämässä tärkeintä.

Vierailija
2/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot sit läskin kaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole fitness-kissan kanssa kuten kaverisi?

Vierailija
4/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PORVOOOOSTA päivää joo.

Nytkö teidän laihtumispalveluja myydään jo näin naurettavilla provoilla tätä kautta. Eikö mainonnasta pitäisi maksaa tällä sivustolla?

Mitä seuraavaksi?

Vierailija
5/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei sitä kehtoo. Voisko sen laittaa vaikka johonkin muumipukuun tms.

Selitätte, että on polttarit tai vaikka ennenaikainen wappu.

Vierailija
6/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregud. Piilota nyt äkkiä se johonkin maakellariin.

Vierailija
7/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on hyvä perse

Vierailija
8/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon kaverit tai tyttö tai sitten sinä menet vaihtoon molemmilta.

Vierailija
9/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ei rumia tyttöystäviäkään kehdata esitellä.

Vierailija
10/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten seurustelet kyseisen naisen kanssa jos et kehtaa näyttää muille?

Vierailija
11/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue hänelle sellainen ku klux klan asu päälle. Tuo esille parhaat puolet.

Vierailija
12/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:47"]Miksi et ole fitness-kissan kanssa kuten kaverisi?
[/quote]

Älä pelkää, tuskin sinunkaan tyttöystäväsi sinua esittelee omille kavereilleen. :D Taidat olla kaveripiirisi ruma/läski.

Vierailija
13/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sihteeriopistolta sellainen GFE palvelu. Esittele hänet kavereillesi. Nykyinen on vain sinun palvelija.

Vierailija
14/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huom vain vähän yli, vai paljon yli 70 kiloa? riippuu myös miten pitkä nainen on, että olisiko 70kiloa ylipainoa. Ihan naurettava kysymys sinällään koska jos kerran treffailet sitä niin jostain nautit hänessä, oliko se sitten seura vai kroppa. Jos ystäville ei uskalla näyttää, vika on kai ettei suhde ole tärkeämpi kuin tuollaisia pinnallisia asioita.

Vierailija
15/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:47"]Miksi et ole fitness-kissan kanssa kuten kaverisi? [/quote] Älä pelkää, tuskin sinunkaan tyttöystäväsi sinua esittelee omille kavereilleen. :D Taidat olla kaveripiirisi ruma/läski.

[/quote]

Millähän perusteella?

Vierailija
16/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputa sipsejä lenkkipolulle ja lähetä naisesi iltalenkille.

Vierailija
17/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla pitäisi olla samanlainen nainen kuin kavereillasi? Pitääkö sinun myös pukeutua samallalailla? Samanlaiset hiukset, samat ruokasuosikit/inhokit? Samat ammatit?? Ei ihmiset ole samanlaisia, eikä mieltymyksetkään ole samoja..
Tietääkseni suhteessa ratkaisee luonne, ei ulkonäkö.. En usko että ystäviesi suhde on mitenkään parhaasta päästä jos kriteerinä on olla fitnessmalli.. Varsinkin kun se sattuu olemaan vain tällä hetkellä muodissa..

Vierailija
18/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin jätä tyttöparka rauhaan ja hanki tyttöystävä vasta kun oma itsetuntosi on kunnossa.

Vierailija
19/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:43"]

Olen tähän asti "piilotellut" häntä erilaisten tekosyin turvin. Oikeasti minua hieman hävettää näyttäytä selkeästi ylipainoisen naisen kanssa, koska olemme kaikki porukassamme urheilijoita ja heidän naisilla timmit fitness-kropat.

M23

[/quote]

Joo ja mä olen kans 8 vee ja haluan samanlaiset jäätelöt ja leikkiautot kun mun kavereilla on, mä en haluu leikkii tällä mun junalla enkä syödä lakritsia kun muilla on jäätelöt ja leikkiautot hiekkakasalla ja siks mun pitää piilotella mun juttuja ku hävettää!!!!

Äiiiitiiiiii!

Vierailija
20/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, että kaveripiirin muilla pojilla on fitness-kissa ja yhdellä on läski [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:52"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:47"]Miksi et ole fitness-kissan kanssa kuten kaverisi? [/quote] Älä pelkää, tuskin sinunkaan tyttöystäväsi sinua esittelee omille kavereilleen. :D Taidat olla kaveripiirisi ruma/läski.

[/quote]

Millähän perusteella?
[/quote
Sillä, että kaveripiirin muilla pojilla on fitness-kissa ja yhdellä on läski tyttöystävä. Vai onko muut pinnallisia sikoja ja sinä näet sisäisen kauneuden? Vaikka eihän se niinkään voi olla, sillä sinä häpeät läskiä tyttöystävääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä