Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko esitellä yli 70-kiloisen tyttöystäväni kaveriporukalleni?

Vierailija
11.03.2015 |

Olen tähän asti "piilotellut" häntä erilaisten tekosyin turvin. Oikeasti minua hieman hävettää näyttäytä selkeästi ylipainoisen naisen kanssa, koska olemme kaikki porukassamme urheilijoita ja heidän naisilla timmit fitness-kropat.

M23

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tyttöystävä vasta kun olet aikuistunut mies. Piste.

Vierailija
22/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-kiloinen nainen onkin "ihan hirveä valas", niin :(

Seuraatko hänen punnitustaan, eikö sinulla ole omia harrastuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tää aloitus oli vain provo!

Vierailija
24/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että te sitten olette helppoja <3

Vierailija
25/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mä oon 173/70 ja en kyllä mikään läski. Toki hieman reittä ja lantiota liikaa? mutta esim vatsa on ihan timmi. :)

Vierailija
26/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aloittama provo ihan selvästi, ei kukaan MIES kirjoita noin.:)

Vierailija
27/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksihän AP ei vastaa mitään.. jos sinua pelottaa että tyttökaveri joutuu haukkujen ja ivan kohteeksi niin valmistele kavereille tilanne ja ole valmis pitämään tyttösi puolia. paitsi jos läskivitsit voi tulla päin naamaa niin älä vie näytille.. julmaa. mutta jos taas itse häpeät naistasi niin jätä hänet?? teet vain tyttöraukalle palveluksen jos rakkaus on tuota luokkaa.

Vierailija
28/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni painaa n. 70kg, mutta on kooltaan samaa luokkaa kuin yleensä alle 60kg apianvat naiset. Kova treenaajamimmi ja tunnettu jumalaisesta kropastaan erityisesti miesten keskuudessa.

Mutta valitettavasti ap ei ilmeisesti voisi lähteä kanssaan treffeille. Ja toisaalta voi olla, että ap nyt laajasta tarjonnasta johtuen edes sinkkuystävälleni kelpaisi.....

Vierailija
29/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten mua tässä nyt himetyttää, miksi ihmeessä ap:lla on läski nainen, kun muilla kaveriporukan jäsenillä sporttikissa, joita ap (rivien välistä ymmärtäen voi ymmärtää) ihailee. Miksi ap ei ottanut sporttikissaa, jos sellainen enemmän miellyttää.....skitsofrenia?

Vierailija
30/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kelvannut 75 kilosena

Vierailija
31/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:02"]

Voi että te sitten olette helppoja <3

[/quote]

Ootko tyhmä vai tyhmä? Kyllä mä tiedän oikean elämän esimerkkejä, joissa lihavaa tai muuten "epäsopivaa" uutta kumppania on piiloteltu kuukausia ettei kukaan tajua kenen kanssa sitä nykyisin onkaan yhdessä.

Vierailija
32/32 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa vähän pulleaa tyttöystävää, se on nimittäin kohta valas. Itse aloin seurustella 70-kiloisen, söpösti vähän pyöreän kanssa ja nyt 8 vuotta myöhemmin olenkin yhtäkkiä yli 100-kiloisen paksukaisen kanssa. Monelle kaverille on käynyt samoin. Kannattaa ennemmin ottaa vähän alipainoinen, ne ei yleensä liho ainakaan niin paljoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä