Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KARHU NÄHTY SIUNTIOSSA D:

Vierailija
11.03.2015 |

Mastometsässä. Pelottaa hirveesti kun asutaan tässä metsän reunassa. Pelottaa jos se tulee pihaan.Mitä siinä voi edes tehdä?!!!!????!!!?!?!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä, tyhmempi, siuntiolainen.

Vierailija
22/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HELVETIN HYSTEERISET PELLET.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 11:09"]

talomme vieressä pellolla liikkui karhu neljän pentunsa kanssa viime kesän aikana vähän väliä. Pihallamme oli juhannuksena karhu puupinon takana nukkumassa ja ratsastuslenkillä läheisessä metsässä tuli karhu vastaan, nousi takajaloilleen ja pötki karkuun. Lapset leikkivät keskenään pihalla (tosin ikkuna on auki että kuulen kaiken kyllä sisälle), hevoset laiduntavat pihan perukoilla pellon vieressä ja lapset kävelevät kilometrin metsätietä koulutaksille. Pitääkö minunkin ruveta hysteeriseksi täällä Itä-Suomessa nyt????

[/quote]

No itse olisin hysteerinen! Olen ollut sukuloimassa itä-suomessa ja olen nähnyt talon vieressä olevalla pellolla karhun, se repi niitä säilöheinä palleroita (kaiveli kait ötököiden toivossa?), kyllä tuli kiire hakea lehmät navettaan, koska niiden laidun oli vieressä eikä lehmien ja karhun välillä ollut edes sähköaitaa. Huudeltiin lehmiä navetan ovelta. 

Vierailija
24/29 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että karhuja liikkuu. Jos niitä oikein tahtoo alkaa pelkäämään, niin suosittelen kuitenkin karhujen sijaan vaikka pelätä rasvaisia ruokia. Taitaa niiden aiheuttama kuolleisuus olla aika paljon korkeampi ;)

Kerran olen suolla itärajalla karhun kohdannut maastossa. Ikimuistoinen ja upea kokemus.

T: Siuntiolainen luonnonystävä. 

Vierailija
25/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niitä on noilla seuduilla ollu.

Vierailija
26/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Vahingonilo voittaa jouluilonkin! Pääsette etelän vetelätkin suojelemaan. Se kun on yleensä ollut vain itäsuomalaisten oikeus.

Vierailija
27/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin onhan se nyt ihan ennenkuulumatonta että Suomessa olisi karhuja!!!!!

Vierailija
28/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUUUUAAAA mä asun Espoossa nehän on siis ihan mun takapihalla!!!! Voi hele en liiku tänään mihinkään!! Voi ei mun lomaosake on Siuntiossa mitä jos ne syö senkin!!

Vierailija
29/29 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu että ihmiset pistää vihaksi. Antakaa eläimien olla ja pysykää sisätiloissa jos pelottaa. Ihminen luulee olevansa joku helvetin jumala, joka päättää kuka elää ja kuka kuolee.