Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sekoan!! mustasukkaisuutta?

Vierailija
23.02.2015 |

Luotan mieheen 120%. Kyse ei ole hänen käytöksestä tai sanoista. Osoittaa kyllä rakastavansa mua ja on todella fiksu tyyppi. Ollaan alle kolmenkympin molemmat ja molemmilla muutama nuoruuden suhde tai juttu taustalla. Mulla oli tää sama ongelma exänkin aikana (homma kaatui kuitenkin ihan muihin syihin ja hänkin oli uskollinen)

Eli siis. Mä sekoan miehen entisistä. Huonolla tavalla. En ole kertonut tästä miehelle kun en halua vaikuttaa säälittävältä vaikka sitä juuri oon pohjamutia myöten. Ensin mä muka huolimattomasti kyselen miehen entisistä..sitten tietty oon korvat höröllä jos kukaan ikinä niitä sattuu mainitsemaa ja olen kyllä stalkannut netin kautta kaikki mahdolliset exien kuvat, kaveripiirit, perheet, ammatit.. ja masennun. En vihaa niitä naisia. Päinvastoin tunnen itseni niiiiiin riittämättömäksi, epäonnistuneeksi, rumaksi jne. Siis vertaan niihin vaikka ne ei oo vuosiin liittyny meidän eikä miehen elämään. Ei mies existään puhele ylimäärästä eikä vertaile.

Tätä vertailua tehtyäni oon nyt siinä pisteessä että tartten apua!! :D oon siis yrittäny lopettaa.. vissiin itsetunnon kanssa jotakin??? Oon miettiny pääni puhki kaikki isäsuhteesta lähtien mutta ny mä en kestä ennää ! Kaikki keittiöpsykologit apuun hep..ja muuten sellaset "rakasta itseäsi!" jutut voi unohtaa ellet osaa antaa käytännön vinkkejä. urheilen, opiskelen, työskentelen, hyvät perhesuhteet, kavereita ja normi ulkonäkö...oonko vaan päästä sekaasin :F

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuhan siinä suhteessa on mättäny, ku on nyt exä! Etkö voi ajatella siltä kantilta? Mies on valinnu sinut. Miks valitat ja vertaat ittees johonki exään, ku oot kuitenki se valittu? Jokaisella ihmisellä on omat hyvät ja huonot puolensa. Sinussa on jotain, minkä takia mies on sun kaa. Sä kelpaat sille! Mitä muuta tarviit? Itsesäälissä rypemistä, mustasukkaisuudessa piehtarointia, kalvavaa epäluuloa ja ittes halveksimista? Jätä kylmästi moinen älyttömyys ja astu omaan onnelliseen elämääsi! Ei se mies kauaa katso, jos pitkään jatkat kyyläämistä. Se syö sun suhtees. Ehkä söi ne edellisetkin? Lopeta! Sä riität, koska riität miehelle! Niille exille ei tarvi riittää, eikä kilpailla. Ne hävis jo! Tajuatko? !!!

Vierailija
2/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Ei kielipoliiseille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitte oon vissii ainut näin säälittävä :F

Vierailija
4/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononitsetunto. Se voi iskeä kaikille. Kannattaa mennä johonkin terapiaan tai itsetuntokurssille ennenkin pilaat suhteesi, sillä kukaan kuu ei siitä kärsi kuin sinä. Olitko kympin oppilas? Vaadinko itseltäsi täydellisyyttä? Se on sun ongelma, ja siitä kyllä pääsee kun tsemppaa ja tutustuu itseensä. Get some help.

Vierailija
5/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanlainen, mulla on nyt ekaa kertaa mies, jolla on jo historiaa ennen mua, eli ollut yksi pidempi suhde. Me ollaan oltu kohta 5 vuotta yhdessä ja kaksi yhteistä lasta ja edelleen tää exä vituttaa mua. En mäkään sitä vihaa, tunnen vaan itseni tosiaan riittämättömäksi tän exän rinnalla (tietyistä syistä, joita en ala nyt tähän luettelemaan). Mulla itselläni on myös historiaa, on jopa edellisestä suhteesta lapsikin, mutta silti tunnen ja ajattelen näin. Olen myös udellut mieheni kaikki mahdolliset yhen illan jutut ja vastaavat, ja stalkkailen niitä silloin tällöin ja kierin itseinhossani. Olen myös täällä kerran tehnyt tämänkaltaisen aloituksen, ja mut haukuttiin täällä pystyyn :P

Vierailija
6/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Mulla auttoi aika ja itsetunnon kohottaminen.

Vierailija
7/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon masennuksen kärsinyt nuoruudessa, mutta ei nyt samoja tuntemuksia.. ajoittain koen itseni ihan itsevarmaksi. Pakko työssä olla. En usko terapioihin enää, itsehän se työ pään sisällä tehdään, mutta miten itsetuntoa parantaa ku en tiä mistä lähteä liikkeelle.. oon yrittäny hyväksyä että oon vaan mustis mutta ku en mä mun miestä syytä tai epäile mitenkää.. mun ongelma kyllä.. en oo nuorena todellakaa ollu mikää kympin tyttö..nyt korkeakoulus ehkä joo mut en mä kyllä ikinä lue tentteihin enkä mitää enkä kyl muutenkaa oo kauheen tarkka tyyppi enempi boheemi.. mut kai jotenkin laiska perfektionisti

Vierailija
8/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 5! Helpottaa että joku ees tajus mitä meinaan...just tota samaa teen ja menee hermot itseen ku tulee vaan paha mieli tollasesta

Vierailija
9/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:15"]Kiitos 5! Helpottaa että joku ees tajus mitä meinaan...just tota samaa teen ja menee hermot itseen ku tulee vaan paha mieli tollasesta
[/quote]

Joo. Pitäis vaan lopettaa. Mulla ei vaan auta se, vaikka miten kehittäisin sosiaalista elämääni tai mitkään muutkaan poppakonstit. Kai tää on vaan jossain syvällä. Mulla on kyllä kieroutunut lapsuus takana, mutta tuntuisi liian helpolta vaan syyttää sitä.

Vierailija
10/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9&5 siis sama

Vierailija
11/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:15"]Kiitos 5! Helpottaa että joku ees tajus mitä meinaan...just tota samaa teen ja menee hermot itseen ku tulee vaan paha mieli tollasesta
[/quote]

Joo. Pitäis vaan lopettaa. Mulla ei vaan auta se, vaikka miten kehittäisin sosiaalista elämääni tai mitkään muutkaan poppakonstit. Kai tää on vaan jossain syvällä. Mulla on kyllä kieroutunut lapsuus takana, mutta tuntuisi liian helpolta vaan syyttää sitä.
[/quote]

Onko sielä mun "peilikuva" vastailemassa! Nykyään kaikki hyvin lapsuudenperheen kesken.
Mietin, että voiko olla tietämättään huono itsetunto? Että oon vaan oppinut aattelee et joojoo oon iha jees tyyppi..että minkälaiselta se hyvä itsetunto tuntuu?

Vierailija
12/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika hullua, mutta jos et hankaloita sen miehesi elämää tuolla, niin tilanne on edes jotenkuten hallinnassa. Aika oikeasti parantaa. Yritä olla stalkkailemasta niitä tyyppejä, ettei tuo mene harrastukseksi.

Vierailija
13/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:27"]On aika hullua, mutta jos et hankaloita sen miehesi elämää tuolla, niin tilanne on edes jotenkuten hallinnassa. Aika oikeasti parantaa. Yritä olla stalkkailemasta niitä tyyppejä, ettei tuo mene harrastukseksi.
[/quote]

En tosiaan miehelle paljasta.. oon joskus huonoina hetkinä selittänyt että en sitä syytä tai epäile vaan mulle itellä on joku epävarmuusongelma. Hän ymmärs... hitsi ku tuo mies on sellane aarre että en päästä siitä irti vaikka pettäiski

Vierailija
14/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto. Tää ei nyt auta ketään mitenkään, mutta kerronpa silti, että täältä löytyy samanlainen hullupää.

Aika helvetillistä kyllä välillä. Pitää vain koettaa ajatella, että sillä on syynsä, miksi nuo aiemmat suhteet ovat kariutuneet. Kuten on syynsä silläkin, miksi me ollaan nykyisiä eikä exiä.

Vierailija
15/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:31"]Voi hitto. Tää ei nyt auta ketään mitenkään, mutta kerronpa silti, että täältä löytyy samanlainen hullupää.

Aika helvetillistä kyllä välillä. Pitää vain koettaa ajatella, että sillä on syynsä, miksi nuo aiemmat suhteet ovat kariutuneet. Kuten on syynsä silläkin, miksi me ollaan nykyisiä eikä exiä.
[/quote]

Totta.. mut jos ne kariutumisen syyt on ollu "en haluu vielä sitoutua" nii arvaa sekoanko ku aattelen että mitä jos ne tapais nyt ja miehen pitäis valita :D tää on niiiin tyhymää. Rupes nyppii tää ketjukin :D

Vierailija
16/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se johtaa ikävyyksiin, sitä voi saada lakimiehen peräänsä.

sitä pitäisi olla miehen kanssa kumminkin aika tiiviisti, nii ei ehkä olisi sitä. jotenkin veikkaan että miestä ei nämä entinen kurkistelija kiinnosta.

hami4

Vierailija
17/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia siitä tulee sinulle myöhemmissäkin suhteissa.

Vierailija
18/21 |
23.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Eli miten lopettaa tällänen ääliökäytös?

Vierailija
19/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.02.2015 klo 23:57"]

Niin? Eli miten lopettaa tällänen ääliökäytös?

[/quote]

Pitkällinen psykologinen työ. Ei tähän ole mitään oikotietä.

Vierailija
20/21 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama homma "kateuden" kanssa.. Vertailen itseäni muihin. Olen aikalailla tiedostanut mitä kadehdin ja olen yrittänyt kehittää niitä asioita itsessä ja keskittyä hyviin puoliini, se on auttanut !