Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen oli viimeinen näkemäsi uni jonka muistat?

Vierailija
06.12.2021 |

Mulla oli lentämis/liitämisuni. Olin ulkona kaverieni kanssa ja sanoin heille että osaan lentää. He eivät uskoneet, joten todistin heille. Lähdin juoksemaan ja otin yhä pitempiä askeleita kunnes nousin lentoon. Lensin tai liidin kaupungin yllä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin mieleen,

Olin tilanut sepeliä pihalle ja toimitus piti tulla, siinä oli kuitenkin jotain häikkää, ilmeisesti ei oltu vielä sovittu mitään tai hintoja ja etsin sähköpostista keskustelua josa olisi ollut jotain tietoa.

heti herättyäni mietin että miksi ja milloin olin sellaista tilannut, sitten hokasin että asun kerrostalossa. palautui mieleen myös se tosi asia että unessa saatuja laskuja ei tarvitse maksaa. kävin sitten kusella.

Vierailija
22/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että pelasin tietokoneella.

Ei siis hirveesti eroa oikeesta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista viimeyön unta, mutta olin kuulemma huudahdellut jotain ja välillä silittänyt ja taputtanut mieheni päätä. 😆

Vierailija
24/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin autiomaassa telttailemassa yksin, tuuli kovasti. Taivas oli tähtikirkas, katselin sitä ja tunsin käsittämätöntä riemua; jostakin syystä olin varma, että voisin unohtaa koko menneisyyteni ja tulevaisuuteni, niitä ei enää olisi.

Vierailija
25/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet, jotka muistan seuraavana päivänä jotenkin, ovat pääsääntöisesti aina painajaisia.

Vierailija
26/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yhden selkeästi muistamani unen jo useampi vuosi sitten. Unessa silloin Ferrarille ajanut Kimi Räikkönen ilmestyi Ferrarien vaatteissa Salattuihin eläimiin ostamaan Pihlajakadun asuntoja. Ismo kuitenkin suuttui todella paljon ja löi oven Kimi Räikkösen nenän edestä kiinni. Kimi Räikkönen jätti poistuessaan rappuun niin pahan hajun, että samaan aikaan rajussa ollut silloin vielä elossa ollut Elias pyörtyi.

Vierailija
27/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Veljeni vartija-elokuvan jo aikoja sitten. Muistan, että sitä seuranneena yönä näin unen, jossa elokuvan päätähti pierasi esiintymislavalla kesken keikan ja se oikein kaikui mikrofoonissa.

Vierailija
28/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan unesta vain sen, että käytin yleistä virheellistä ilmaisua, jota tällä pastalla näkee usein käytettävän. Heräsin tähän epätietoisena siitä, mikä on oikea ilmaisutapa. Järkyttävä uni.

Puhuitko "akateemikoista"?

En puhunut, kiitos kysymästä. Muistan sen nyt, se oli "en pysty tehdä." Tätä tavataan nykyään yleisesti puhekielessä, mutta omaan käyttööni se ei sovellu - missään tapauksessa.

Vierailija
29/29 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipeilin rakennustyömaalla ja poltin huumeita. Jouduin pakenemaan isoja vihreitä mutanttihirviöitä. Unessani laitoin sen huumeiden piikkiin mutta myöhemmin huomasin että koko kaupunki oli raunioina ja omasta kodistani oli myös romahtanut isoja palasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi