Onko moraalisesti väärin panna varattuja vaikka itse sinkku?
Mitä olette mieltä?
Itse paljonkin harrastan noita salaisia seksisuhteita ja useimmiten kumppanina varattu mies. Itse en koe tekeväni väärin, jokaisella on vastuu omasta suhteestaan, ja jos vaimo ei kotona anna seksiä, niin onko ihme jos mies käy vieraissa? Samoin halukkaita varattuja naisiakin on paljon. Mietintää myös tuolla:
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/2015/03/pikaiset-seksitreffit.html
Kommentit (46)
Mä luin jostain, että hyvin harvoin pettäminen johtuu seksin puutteesta kotona. Pettäminen johtuu yleensä siitä, että vieras kiihottaa enemmän kuin oma puoliso. Ehkä pettäjä sanoo syyksi parisuhteensa seksittömyyden, mutta tutkimukset puhuvat toista kieltä.
Mä itse näen asian niin, että ollessani parisuhteessa, en haluaisi puolisoni pettävän minua enkä minä häntä. Uskon karman lakiin: jos minä sinkkuna olen ihan tietoisesti varattujen kanssa, sama tapahtuu minulle kun olen parisuhteessa. Jos nuorena naisena ilottelen varattujen vanhempien miesten kanssa, joilla kotona viiskymppinen vaimo, sama tapahtuu minulle ollessani viiskymppinen vaimo eli miehelläni on seksisuhteita nuorten naisten kanssa. Pitää pystyä maistamaan omaa lääkettään.....
Moraalista en sano mitään, mutta yritän elää niin, ettei pilkka osu omaan nilkkaan. Ennemmin tai myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 08:57"]
On N31
[/quote]
vahinkoalapeukku. Samaa mieltä!
Kylläpä aika monella sinkulla se mieli on vaan muuttunut, kun onkin löytänyt kumppanin ja suhde muuttunut ihan vakavaksi. Jännästi löytyy niitä mustasukkaisia piirteitä, kun joku sinkku on lähestynyt tätä (ex-sinkun) miestä vaikka baarissa ja heti ollaan haukkumassa ja tuomitsemassa että "eikö se ymmärrä että hän on varattu ja mä olen ihan tässä vieressä" jep jep, tekopyhää, niin tekopyhää!
Mä himoitsen ajatuksissani yhtä varattua miestä mutta koskaan en tule tekemään mitään aloitetta. Syyllisyys on kova jo pelkästään näistä ajatuksistani. Mulla on ennenkin ollut tilanne, että oon ollut varattuun ihastunut mutta sekin meni ohi ajan kanssa, en tehnyt asialle mitään. Eli oman moraalini mukaan se olis väärin, enhän muuten tuntisi syyllisyyttä asiasta. En sit tiedä muista, riippuu kai tilanteestakin.
5vuotta olen tapaillut naimisissa olevaa. Ei ole jäänyt vaimolleen kiinni vieläkään. Käyttää työpuhelinta yhteydenpitoon kanssani. Hän antaa myös rahaa,koska tietää,että olen pienituloinen. Olen hänelle enemmän kuin pano.
Diilimikädiili kirjoitti:
5vuotta olen tapaillut naimisissa olevaa. Ei ole jäänyt vaimolleen kiinni vieläkään. Käyttää työpuhelinta yhteydenpitoon kanssani. Hän antaa myös rahaa,koska tietää,että olen pienituloinen. Olen hänelle enemmän kuin pano.
Niin, olet ltkahtava trolli.
Ei ole väärin.
Sen sijaan tuomittavaa on se, että parisuhteessa elävä antaa vieraalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Niin kuin sanoit, suhde kahden ihmisen välillä on heidän asiansa ja miten he hoitavat suhteensa ei ole sinun asiasi. Sinä elät elämääsi täysillä ja haet itsellesi huvia ja nautintoa.
Jos joku naimisissa oleva mies suostuu kanssasi sänkyyn ei se laitasinun harteillesi mitään syyllisyyden taakkaa. Jos vaimo haluaa syyttää jotakuta, niin syyttäkööt miestään, jos hän on miehensä suhteen niin omistushaluinen. Mutta ethän sinä voi tietää miten he ovat päättäneet suhteensa hoitaa. Ehkä vaimo on OK sen suhteen että mies harrastaa seksiä muiden kanssa. Ehkä heillä on avoin suhde ja molemmat tekevät sitä. Et sinä voi sitä tietää. Sinä haet seksiseuraa ja oli mies sitten suhteessa tai ei, ei pitäisi olla sinulle este. Hän päättää josko hän haluaa rikkoa sosiaalista tabua muiden kanssa makaamisesta aviosopimuksen voimassaolon aikana.
Jos joku sanoo että toimintasi on "moraalisesti väärin", silloin hän ei tiedä mitä sana "moraali" tarkoittaa.
Pälä pälä pälä pälä.........😴
Mun mielestä se, joka on tehnyt sitoutumisesta ja lupaukset on vastuussa ja on niiden pettäjä. En ottaisi tuollaista pettäjää pidempiaikaiseksi koska arvostan itse omia lupauksiani mutta en näe, että sinkku on vastuussa toisten parisuhteesta.
Diilimikädiili kirjoitti:
Mun esimies kerto, että vanhoista työpuhelimista löytyy vaikka mitä yhteydenpitoa vieraisiin 😀 Eikö ihmiset osaa formatoida niitä kun palauttavat työnantajan tavarat.
Vierailija kirjoitti:
On. Kyllä se mielestäni kertoo yleisestä suhtautumisesta muihin ihmisiin ja empatiakyvyn puutteesta, jos noin tekee. Ja yleensä myös itsekunnioituksen puutteesta, koska menee sekaantumaan johonkin kelvottomaan mieheen/naiseen.
Samoilla linjoilla olen. Toki asia on eri, jos varattu henkilö on avoimessa suhteessa, eikä puuhaile kumppaninsa selän takana.
No en kyllä ikisinkkunaisena ole koskaan halunnut varattuja miehiä, eli en menisi sänkyyn sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Kyllä se mielestäni kertoo yleisestä suhtautumisesta muihin ihmisiin ja empatiakyvyn puutteesta, jos noin tekee. Ja yleensä myös itsekunnioituksen puutteesta, koska menee sekaantumaan johonkin kelvottomaan mieheen/naiseen.
Samoilla linjoilla olen. Toki asia on eri, jos varattu henkilö on avoimessa suhteessa, eikä puuhaile kumppaninsa selän takana.
Minua ei kiinnosta edes silloin. Tinder on täynnä miehiä jotka ilmoittavat olevansa avoimessa suhteessa heti siinä profiilissaan, ja swaippaan aina vasemmalle. Syy: ei kiinnosta olla minkään parisuhteessa olevan ihmisen piristys enkä halua pönkittää ihmisiä, jotka saavat jo kaiken.
kyllä sitä on joutunut tekemään jos muija ´kotona on halunnut olla ilman, minä en
siksi nuoria kauniita naisia olen lirkutellut firmassa ja aina joku on sen verran typerys että antaa ja vielä imee munaa kesken päivän, mikä taas sopii maniosti minulle.
En halunnut pettää miestäni,vaikka halusin.
Sexiä ei mielestäni ollut kotona tarpeeksi.
Olin 32v ja huomasin että halut vaan lisääntyi.
Miehenikin tämän huomasi ja kysyi suoraan haluanko vierasta miestä.
Vastasin että ainoastaan jos hän on läsnä kun olen vieraan miehen kanssa yhdynnässä.
Siis pelkkää sexiä.
Oletin että olis vaikeaa löytää sellaista,että miehet kavahtaa kun oma mies vaihtaa kun omaa naista naidaan.
En tiedä oliko se ihan onnen kantaminen.
En ketä tahansa olisi päästänyt pikkuhousuihin,halusin nähdä ja kokea sen huuman kun antautuisin.
Se oli samalla mun eka kimppa kokemus,ja se oli sellaista mikä vei mun pikku rillin
Muistan sen hetken kun multa otettiin pikkuhousut pois,eihän ne lähteneet kun palasina.
Nuoret miehet oli päättäneet että nussivat mut vaikka väkisi .
Se oli molemmin puolista halua,ja myöhemmin kuulin että molemmilla oli tyttö ystävät.
Vannoin miehiä että sitten ei mitään saa seuraamuksia tulla heille.
Mieheni ja mun välinen sexi virkistyi,itse halusin ihan älyttömästi kun sain vierasta spermaa sisään.
Oli ihanaa kun nuorilla oli hormooni myrskyn aika,minut naitiin tajuttomaksi .
Minun mielestä tuossa oli molemmin puolinen hyöty.
Nuoret miehet saivat opetella,ja takuulla osasivat kotonakin.
En tiedä kertoivatko kotona,mutta mieheni näki millainen voin olla miehen käsittelyssä.
Eikä tarvinnut pettää.
Saako kauppaan mennä ja ottaa toisen omaa? Sama tässä, toisen on toisen ja sillä siisti.
No ei ne kaikki sinkut osaa hommia kunnolla.
Elin sinkkuna pitkään ja seksi piti hakea varatuilta ukoilta kun ei löytynyt hyvää vapaata miestä.
No onneksi lopulta löytyi!