Mikä näitä miehiä vaivaa, ilmestyy takaisin kuukausien jälkeen...
Viesteillä pommitusta, viisikin viestiä peräjälkeen kun en heti ole vastannut. Ehdottelee hienoa ravintolaa ym. mukavaa tekemistä. Kun vihdoin kiireiltäni ehdin kunnolla vastaamaan ja ehdottamaan paikkaa, mies hiljenee.
Seuraavana päivänä valittelee flunssaa XD
Kyllä ilmoitin että voidaan perua koko juttu, mutta mikä näitä oikein vaivaa?! Antaako joku miehen käyttäytyä näin.
Kommentit (14)
Varareikä on aina hyvä olla olemassa, jos parempaa ei ole juuri silloin saatavilla.
Edellinen suhde/tapailu päättynyt, haluaa nopeasti uutta (vanhaa) koukkuun. Viestitellyt samalla muillekin, ja kun viestit loppuu, on saanut sovittua jonkun muun kanssa treffit...
Jahtaavat monia samaan aikaan niin jäit jonkun muun taakse. Tai sitten sillä oli oikeasti flunssa.
Yleensä heitä vaivaa narsismi. Estä.
"Antaako joku miehen käyttäytyä näin?"
No, sinä annat.
No vika on sinussa, kun sulla on kiire. Vai sun mielestä vika on miehessä, kun hänellä on flunssa?
Minä-minä taas kerran. Sun kaltaisten ihmisten tuleeki kärsii elämässään.
Kuten yllä. Jokin suhde päättynyt niin lähtee massapostina kaikille löpertelyt. Joku sinua kiinnostavampi "reikä" on vastannut ja laittaa nyt paukut siihen että saa siltä pillua.
Vierailija kirjoitti:
Edellinen suhde/tapailu päättynyt, haluaa nopeasti uutta (vanhaa) koukkuun. Viestitellyt samalla muillekin, ja kun viestit loppuu, on saanut sovittua jonkun muun kanssa treffit...
Tapasimme kerran aikaisemmin ja päätin jo silloin että mies on liian ailahteleva, ei kannata tavata uudestaan. Oli sillä pokkaa yrittää vielä tulla takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuten yllä. Jokin suhde päättynyt niin lähtee massapostina kaikille löpertelyt. Joku sinua kiinnostavampi "reikä" on vastannut ja laittaa nyt paukut siihen että saa siltä pillua.
Totta! Olin muuten varmaan liian vaikea kun aloin ehdottelemaan hienoa ravintolaa ja kyselemään millä mielellä mies on liikkeellä XD
Vierailija kirjoitti:
No, sinä annat.
Niin miten annan !? Ilmoitin ettei kannata tavata, ilmoitin jo toistamiseen saman.
Se on ihan joku muu kun antaa miehen käyttäytyä näin :P
- voihan se olla, että sillä ON flunssa.
- voi myös olla, että yrittää montaa yhtä aikaa etkä ole ihan ykkösenä
- voi olla että olit ykkösenä mutta sillä meni pupu pöksyyn eikä uskalla lopulta kokeilla oikeaa tapaamista
- voi olla jotain muuta. Ei sen ehkä ole väliä: sun pitää itse miettiä, miltä susta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sinä annat.
Niin miten annan !? Ilmoitin ettei kannata tavata, ilmoitin jo toistamiseen saman.
Sinä ehdotit ravintolaa. Ei oikein kuulosta siltä, että ilmoitit, ettei kannata tavata.
Mutta jatka vaan itsellesi valehtelua. Tämänkin aloituksen teit vain siksi, että sinua harmittaa, kun mies katosi, vaikka olisit halunnut jatkaa. Mitään kerrottavaa ei olisi ollut siinä, että kadonnut mies ottaa yhteyttä ja sinä tyrmäät hänet heti.
Ettei ois pienessä humalassa rohjettu laittamaan viestiä? Siinä vaiheessa kun vastaat niin on jo muut menot mielessä kun juhliminen jatkunut, tai vaihtoehtoisesti selvitellään jo päätä.
Aivan kamalaa tunnustaa mutta olen syyllistynyt joskus tähän.