Onko moraalisesti väärin panna varattuja vaikka itse sinkku?
Mitä olette mieltä?
Itse paljonkin harrastan noita salaisia seksisuhteita ja useimmiten kumppanina varattu mies. Itse en koe tekeväni väärin, jokaisella on vastuu omasta suhteestaan, ja jos vaimo ei kotona anna seksiä, niin onko ihme jos mies käy vieraissa? Samoin halukkaita varattuja naisiakin on paljon. Mietintää myös tuolla:
http://sinkkutaivas.blogspot.fi/2015/03/pikaiset-seksitreffit.html
Kommentit (46)
Kyllä minulla tulis paha mieli kun ajattelisin sitä ketä nyt petetään...
Ei mielestäni ole väärin. Moraaliset kysymykset on suhteessa olevan osapuolen vastuulla,siihenkin vaikuttaa moni seikka,enkä ajattele sitäkään täysin mustavalkoisena asiana.
3 lapsen isä petti vaimoaan pimeällä kujalla Englannissa Video aktista leviää: 15-vuotiaan tyttäremme ei tarvitse nähdä tällaista
www.iltalehti.fi
Vierailija kirjoitti:
Sillon ku ite oli sinkku niin ukkomiehet tosiaan oli suurin kuppikunta, joka pillun peräsä juoksi. Eipä minun haarat heille auenneet, ällöttävää sakkia. Jos on niin saamaton, ettei pidä omasta parisuhteestaan huolta tai jos ei uskalla kerätä muniansa ja lopettaa seksitöntä suhdetta johon ei ole tyytyväinen, niin ei kyllä tarvi yrittää munkaan sänkyyn päästä. Hyi olkoon. Ja moraalitonta se on sekä sinkulta ja pettävältä osapuolelta. Jos sinkku tietää toisen olevan varattu, nii pitäis pysyä kaukana. Vapaata riistaa kun riittää muutenkin. Ja kuka ukkomiehen vätyksiin haluaa tuhlata aikaansa? Ja sinkut, jos se ei teidän mielestä ole väärin, niin voittehan siitä sitten avoimesti kertoa petetylle osapuolelle. Kattokaa vaan minkä paskamyrskyn saatte aikaan. Jos suurin osa ihmisistä aattelee niinku palstalaiset, niin ei oo ihme, että petetään Suomessa niin paljo ja otetaa avioeroja... hoh hoi
Tämä: 3 lapsen isä petti vaimoaan pimeällä kujalla Englannissa Video aktista leviää: 15-vuotiaan tyttäremme ei tarvitse nähdä tällaista
www.iltalehti.fi
Pyydä rahaa vastineeksi tai maksa itse, niin moraali katoaa taka-alalle.