Sopiiko vesimeloni vuohenjuuston kanssa?
Oon tekemässä salaattia ja koitin bongailla netistä hyviä reseptejä. Mietin jos laittaisin saldeen vuohenjuustoa (presidenttiä, sitä mitä voi murustella salaattiin), kirsikkatomaatteja, tammenlehti-salaattia ja vesimelonia. Sopiiko vesimeloni ollenkaan vuohenjuuston kanssa? Osaisitteko antaa vinkkejä hyvän vuohenjuustosalaatin tekoon? Ei nyt olis aikaa testailla, vaan pitäis heti saada nam-yhdistelmä esille.
Kommentit (8)
Namnami, vesi kielellä, mansikoita vielä kun olis ja vuohenjuustoo.. hyvin sopii siis....
Paremmin ehkä hunajameloni, tuo makeutta muttei oo niin vetinen!
Hei toi on ihan samanlainen salaatti kuin mitä mun perheessä on usein tehty :D Eli sopii hyvin, myös feta sopii hyvin veismelonin kanssa. Kun leikkaa kuuutioikssi meloni ja laittaa hetkekssi välikköön, niin ylimääräinen neste tippuu pois niin ei vetistä salaattia.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:02"]
Paremmin ehkä hunajameloni, tuo makeutta muttei oo niin vetinen!
[/quote]
Kiitos vinkistä sinulle ja muillekin vastanneille! Ehkä päädynkin sitten tähän hunajameloniin :)
t. ap
Hmm, mun mielestä ei. Liian vetistä ja "mautonta". Mieluummin vaikka cantaloupea, päärynää tai mansikkaa. Tomaatin jättäisin myös pois.
Ei sovi. Söin Tukholmassa sämpylän jossa oli molempia ja oli mautonta ja meloni hajosi suuhun ja tahmainen juusto jäi pyörimään suuhun.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:59"]
Oih, ihana. :)
[/quote]
Oih, ihana. :)