Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiiko vesimeloni vuohenjuuston kanssa?

Vierailija
11.03.2015 |

Oon tekemässä salaattia ja koitin bongailla netistä hyviä reseptejä. Mietin jos laittaisin saldeen vuohenjuustoa (presidenttiä, sitä mitä voi murustella salaattiin), kirsikkatomaatteja, tammenlehti-salaattia ja vesimelonia. Sopiiko vesimeloni ollenkaan vuohenjuuston kanssa? Osaisitteko antaa vinkkejä hyvän vuohenjuustosalaatin tekoon? Ei nyt olis aikaa testailla, vaan pitäis heti saada nam-yhdistelmä esille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, ihana. :)

Vierailija
2/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Namnami, vesi kielellä, mansikoita vielä kun olis ja vuohenjuustoo.. hyvin sopii siis....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin ehkä hunajameloni, tuo makeutta muttei oo niin vetinen!

Vierailija
4/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toi on ihan samanlainen salaatti kuin mitä mun perheessä on usein tehty :D Eli sopii hyvin, myös feta sopii hyvin veismelonin kanssa. Kun leikkaa kuuutioikssi meloni ja laittaa hetkekssi välikköön, niin ylimääräinen neste tippuu pois niin ei vetistä salaattia.

Vierailija
5/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:02"]

Paremmin ehkä hunajameloni, tuo makeutta muttei oo niin vetinen!

[/quote]

Kiitos vinkistä sinulle ja muillekin vastanneille! Ehkä päädynkin sitten tähän hunajameloniin :) 

t. ap

Vierailija
6/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mun mielestä ei. Liian vetistä ja "mautonta". Mieluummin vaikka cantaloupea, päärynää tai mansikkaa. Tomaatin jättäisin myös pois.

Vierailija
7/8 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi. Söin Tukholmassa sämpylän jossa oli molempia ja oli mautonta ja meloni hajosi suuhun ja tahmainen juusto jäi pyörimään suuhun.

Vierailija
8/8 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:59"]

Oih, ihana. :)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi