Mistä johtuu että 60-luvulla syntynyt äitini yrittää saada minut aina ajelemaan ihokarvani?
Esim käsi ja jalkakarvat. Luulisi että tuolla luvulla oltiin avoimempia karvojen suhteen vai miten on? Mutta tästä olen kuullut ihan lapsesta saakka ja olen ikäänkuin nolannut häntä kun minulla nyt on vaaleat haituvat käsikarvat naiseksi. :D
Kommentit (11)
Älä sinä woke-vosu vänkkää yhtään vastaan, saatana!
Taas uusi jankkauksen aihe. Tarkistapa lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kysyä äidiltäsi.
No kuulemma naisten pitäisi ajella ne hänen mielestään...
Oma äitini ei minulle tyrkytä tapojaan, mutta ajelee itse käsivarret ja reidet säärien lisäksi. Niskavillat on myös kauhea juttu hänelle ja niitäkin sheivaa jatkuvasti.
Totta. Kummallista se. Ei ole pakko ajaa mitään. Jos joku jaksaa ajella jalkojaan koko ajan, siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oma äitini ei minulle tyrkytä tapojaan, mutta ajelee itse käsivarret ja reidet säärien lisäksi. Niskavillat on myös kauhea juttu hänelle ja niitäkin sheivaa jatkuvasti.
Mietin vaan onko tätä enemmän kehotettu ajelua siis 60-luvulla.ja onko se jotenkin häpeällistä siihen aikaan ollut jos naisella oli karvoja
En kyllä ajele mitään karvojani ja oon 60-luvulla syntynyt. Tiedän kyllä ikäiseni henkilön, joka paheksuu muidenkin karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää kysyä äidiltäsi.
No kuulemma naisten pitäisi ajella ne hänen mielestään...
Mutta sinä et itse osaa omilla aivoillasi ajatella? Äiti määrää kaiken?
ÄITISI EI TIEDÄ KUKA FESTAREILLA OLI SIITTÄJÄSI VAI OLIKO SE JOKU MERIMIES SATAMASTA. JOKU PUOLI APINA JOKA TAPAUKSESSA. TIÄ MIKÄ APINOIDEN KUNINGAS OLIKAA. DNA.
Outo äiti sulla. 60 lukulainen, joka ei ole puuttunut tytäriensä karvoituksiin mitenkään.