Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako rintaliivien olkaimet näkyä toppeja käyttäessä

Vierailija
10.03.2015 |

Mietin tässä kun kesä tekee tuloaan. Mitä mieltä av.lla ollaan?

Kommentit (116)

Vierailija
81/116 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. En ole aikaisemmin edes tajunnut kuinka iso asia tämä voisi olla. Olen kulkenut painijanselkätopissa niin että olkaimet ovat näkyneet. Anteeksi jos olen järkyttänyt jotakin. Jatkossa teen asialle jotakin.

Vierailija
82/116 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustan myös jo vähän vanhempaa polvea ja olen sitä mieltä, että on täysin tyylitöntä ja huonoa makua kuvastavaa rintaliivien olkaimet näkyvillä. Rintaliivit kuuluvat ALUSvaatteisiin, eli ei niiden kuulu olla näkyvillä. Sama koskee alushousuja. Kuinka moni teistä kulkee kaitale alushousja näkyvillä? Lisäksi monella on niin pinttyneet ja nuhjuiset olkaimet, että oikein hävettää nähdä ne. Vaikka olenkin nainen, niin totean vielä, että runsas paljaan ihon näyttäminen muualla kuin uimarannalla ei tee naisesta haluttavampaa, ainoastaan halpahintaisen, jota kieroutuneet miehet himoitsevat.

Vierailija
84/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ei saa näkyä, mikäli duunipukeutuminen on asiallista. Muuten saa. Tissiliivin olkaimet kuuluvat kesään, antaa näkyä! Tyylikkäämpää on, jos eivät näy, mutta aivan ok vaikka näkyvätkin. 

Vierailija
85/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se on nätimmän näköistä jos eivät näy. Mutta esim. itselläni on luonnostaan kuppikoko 75G, enkä ole kalliimmiltakaan merkeiltä vielä tähän ikään (35) mennessä löytänyt olkaimettomia, jotka istuisivat JA pitäisivät rinnat paikoillaan. Ja voitte kuvitella, että olkaimet ovat pienempi paha kuin ilman liivejä polvissa roikkuvat jättitissit?

Tämän olkainasian en anna päätäni vaivata, käytän toppeja kesähelteellä, valitsen aina topin väriset liivit. Ei mun mielestä näytä mitenkään häiritsevälle.

Vierailija
86/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Vierailija
87/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]Te joiden mielestä ei saa näkyä niin miten hoitaisitte tilanteen jos siis päällä painijaselkätoppi, olkaimettomat ei ole vaihtoehto kun eivät pysy, enkä halua käyttää niitä onko ne nyt nimeltään nänniteipit, koska siinä jää rinnat tukematta. Eli mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä? Laittaa väkisin joku neule/jakku päälle vaikka olisi helle tai jäädä kotiin? Ihan vakavissani kysyn siis kun en käsitä, että miten muka oikea oppisesti tuossa tulisi pukeutua?

Omasta mielestäni on ok laittaa tällaiset liivit wife beater topin kanssa, mutta peukkujen määristä päätellen ei ole http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-K

??
[/quote]
On olemassa painijanselkä rintsikoita!

Vierailija
88/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:54"]Minä ainakin käytän painijanselkä toppia ja normi rintsikoita. Jos jotain haittaa niin siinähän haittaa. Olen 22v ja kroppa ihan nätti. [/quote] Tää on just karseimman näköstä. MIKSI joku ostaa/pitää painijaselkätoppia jos alla on normirintsikat?? Ei siinä ole mitään pointtia! Aivan KARSEAN näköistä, paljon rumempaa kuin vaikka sukat sandaaleissa. [/quote] Koska. Olen hoikka ja rintani ovat suurehkot, en voi olla ilman liivejä, olkaimettomat ei pysy päällä. Parhaat topit olen löytänyt gt:sta painijanselkäisenä. Käytän tuollaista klipsiä jos ollaan esim jossain reissussa, lähdetään syömään, shoppailemaan tms. Siitä tulee vain ihan hirveän kipeäksi niska ja hartiat, siksi en käytä sitä arkena lasten kanssa ulkoillessa tai vaikka siellä ruokakaupassa. :)

[/quote]

Sinuna en käyttäisi mitään pikkutoppeja, vaan mieluummin vaikka hihattomia toppeja, joissa on leveät olkaimet, mikäli käsivarsien pitää olla paljaana. Isot rinnat ja vaatteiden alta näkyvät rintsikat on tosi tyrkky ja tyylitajuton yhdistelmä.

Vierailija
89/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:25"]Ihme ettei täällä oo otettu puheeks vielä niitä "näkymättömiä" läpinäkyviä muovi-olkaimia.... Niitä käytettiin kun mä olin teini! Ja ne ei muuten oikeesti olleet näkymättömiä :-)
[/quote]

MUOVIOLKAIN -.- opetelkaaaaaaa ne vitun yhdysviivasäännööööööööötttttttt kiiitoooooooosssss...

Vierailija
90/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa vaan pitää:)

Vierailija
91/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Alusvaatteet piiloon, niiden ei kuulu näkyä.

Vierailija
92/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:32"]

Edustan myös jo vähän vanhempaa polvea ja olen sitä mieltä, että on täysin tyylitöntä ja huonoa makua kuvastavaa rintaliivien olkaimet näkyvillä. Rintaliivit kuuluvat ALUSvaatteisiin, eli ei niiden kuulu olla näkyvillä. Sama koskee alushousuja. Kuinka moni teistä kulkee kaitale alushousja näkyvillä? Lisäksi monella on niin pinttyneet ja nuhjuiset olkaimet, että oikein hävettää nähdä ne. Vaikka olenkin nainen, niin totean vielä, että runsas paljaan ihon näyttäminen muualla kuin uimarannalla ei tee naisesta haluttavampaa, ainoastaan halpahintaisen, jota kieroutuneet miehet himoitsevat.

[/quote]

Samaa mieltä. Nainen ei saa näyttää halpahintaiselta lähiöruusulta.

Vierailija
93/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele! Miten muka saan olkaimet piiloon kun kuppikoko 75J ja olkaimet extraleveät!? Taas meitä isorintaisia sorretaan :(
olen sitten saatana ilman rintaliivejä.
Vaikka se on mielestäni vielä kauheampi näky kuin se että olkaimet vähän pilkottaa topin alta.

Vierailija
94/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näkyä, mutta onhan se hemmetin typerän näköistä.

Vierailija
95/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:06"]

Perkele! Miten muka saan olkaimet piiloon kun kuppikoko 75J ja olkaimet extraleveät!? Taas meitä isorintaisia sorretaan :( olen sitten saatana ilman rintaliivejä. Vaikka se on mielestäni vielä kauheampi näky kuin se että olkaimet vähän pilkottaa topin alta.

[/quote]

Ihan vain uteliaisuutta, mutta miksi on sitten pakko käyttää sellaisia toppeja, joiden alta näkyy puolet rintaliiveistä?

Vierailija
96/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyy, ja mulle on aivan sama mitä mieltä lauma mammoja on siitä. Itse en myöskään kiinnitä huomiota toisten olkaimiin.

Vierailija
97/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:54"]Minä ainakin käytän painijanselkä toppia ja normi rintsikoita. Jos jotain haittaa niin siinähän haittaa. Olen 22v ja kroppa ihan nätti. [/quote] Tää on just karseimman näköstä. MIKSI joku ostaa/pitää painijaselkätoppia jos alla on normirintsikat?? Ei siinä ole mitään pointtia! Aivan KARSEAN näköistä, paljon rumempaa kuin vaikka sukat sandaaleissa. [/quote] Koska. Olen hoikka ja rintani ovat suurehkot, en voi olla ilman liivejä, olkaimettomat ei pysy päällä. Parhaat topit olen löytänyt gt:sta painijanselkäisenä. Käytän tuollaista klipsiä jos ollaan esim jossain reissussa, lähdetään syömään, shoppailemaan tms. Siitä tulee vain ihan hirveän kipeäksi niska ja hartiat, siksi en käytä sitä arkena lasten kanssa ulkoillessa tai vaikka siellä ruokakaupassa. :)

[/quote]

siellä ruokakaupassa ne selästä pilkottavat rintsikat vasta karmeelta näyttääkin, mutta jos ei sua haittaa näyttää halvalta niin anna mennä vaan

Vierailija
98/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Marlies Dekkersillä on liivejä, joiden erikoisten olkaimien "kuuluukin" näkyä. Värjääntyneiden tai kulahtaneiden olkaimien en haluaisi näkyvän, tai olkaimettomien vaatteiden kanssa liivien olkaimet vievät olkaimettomuuden idean. Pitäisin liivit piilossa myös töissä, alusvaatteet kun mielletään vielä niin vahvasti piilotettaviksi.

Vierailija
99/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:21"]

[/quote]

siellä ruokakaupassa ne selästä pilkottavat rintsikat vasta karmeelta näyttääkin, mutta jos ei sua haittaa näyttää halvalta niin anna mennä vaan

[/quote]

En ole tuo alkuperäinen, mutta kertaakaan ei ole kukaan tullut kysymään hintaa, vaikka olkaimet näkyvätkin topin alta.

Vierailija
100/116 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on painijanselkä-toppi niin täytyy olla alla paininjanselkä-liivit.