Saako rintaliivien olkaimet näkyä toppeja käyttäessä
Mietin tässä kun kesä tekee tuloaan. Mitä mieltä av.lla ollaan?
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:47"]
Osta sellanen olkainklipsu, varmaan löytyy jostain rintsikkaliikkeistä tms! Tai jos oot neiti näppärä, niin käytä isoa klemmaria.
[/quote]
Tää siis siihen painijanselkäongelmaan. En kyllä ymmärrä miksi ne olkaimet pitäis muka peittää, lähes kaikki naiset käyttää rintsikoita, ei oo mikään häpeiltävä salaisuus joka pitäis peittää täysin!
Painijaselkä + tavalliset rintaliivit -yhdistelmästä en minäkään pidä, mutta onko muka oikeasti sekin kamalaa kun tavallisen narutopin olkaimien alla samassa linjassa kulkee rintsikan olkain?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]Te joiden mielestä ei saa näkyä niin miten hoitaisitte tilanteen jos siis päällä painijaselkätoppi, olkaimettomat ei ole vaihtoehto kun eivät pysy, enkä halua käyttää niitä onko ne nyt nimeltään nänniteipit, koska siinä jää rinnat tukematta. Eli mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä? Laittaa väkisin joku neule/jakku päälle vaikka olisi helle tai jäädä kotiin? Ihan vakavissani kysyn siis kun en käsitä, että miten muka oikea oppisesti tuossa tulisi pukeutua?
Omasta mielestäni on ok laittaa tällaiset liivit wife beater topin kanssa, mutta peukkujen määristä päätellen ei ole http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-K
??
[/quote]
Ratkaisu on tietenkin se, että et käytä painijanselkätoppeja ollenkaan. Muuten olet wt.
Ei kyse ole mistään häpeiltävästä salaisuudesta... Totuus on että aika WT jos olkaimet näkyy ja varsinkin jos ne on pyritty jotenkin matchaamaan asukokonaisuuden kanssa, esimerkiksi sinisävyisen asun kanssa siniset rintaliivit... Pahinta on tietysti, jos olkaimettoman mekon kanssa puetaan tavalliset rintsikat.
Siis nykyisinhän on rintsikoita, joiden olkaimia voi siirrellä. Ne voi laittaa selän takana ristiin, jolloin ne toimii painijaselkäisen topin kanssa. Tai ne voi laittaa kulkemaan kaulan takaa, jolloin ne toimii halterneckin kanssa.
Sitten on myös sellaisia rintsikoita, joiden olkaimet on vähän niin kuin tarkoitettukin näkymään. Mun tytöllä on yhdet liivit, joiden olkaimet on niin kuin sellaista punottua narua, näyttää tosi nätiltä.
Minä olen sitä ikäluokkaa, jota nolostuttaa jos olkaimet näkyy enkä itse voisi kuvitella käyttäväni sellaisia vaatteita. Omalle tytöllle tämä taas ei ole mikään ongelma, vaikkei siis ole mikään tyrkkypissis vaan enempi sellainen nörttihiirulainen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:52"]
Ei kyse ole mistään häpeiltävästä salaisuudesta... Totuus on että aika WT jos olkaimet näkyy ja varsinkin jos ne on pyritty jotenkin matchaamaan asukokonaisuuden kanssa, esimerkiksi sinisävyisen asun kanssa siniset rintaliivit... Pahinta on tietysti, jos olkaimettoman mekon kanssa puetaan tavalliset rintsikat.
[/quote]
Miksi värimatchaus on pahempaa? Minusta pahempaa on esim. kirkkaan punaiset liivit sinisen topin alla, kuin siniset. Omituinen logiikka.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:52"]
[/quote]
Miksi värimatchaus on pahempaa? Minusta pahempaa on esim. kirkkaan punaiset liivit sinisen topin alla, kuin siniset. Omituinen logiikka.
[/quote]
Jokuhan tuossa aiemmin mainitsi pitävänsä mustia rintsikoita valkoisen topin alla. Varmaan vitsillä sanoi, mutta tuossa yhdistelmässä olisi kyllä muutakin pielessä kuin olkainten näkyminen.
No olkaimet nyt eivät ole niin pahat, mutta se selkäosa, sen ei kyllä kuulu näkyä. Jos täytyy näkyä esim. painijanselkäisessä topissa, silloin voi käyttää urheilutoppia alla. Mutta ehdottomasti karsein näky on jos jostain juhla- tai hääpuvun selästä näkyy rintaliivit, kuten muutama viikko sitten Satuhäissä (uusinta?), ah, WT:ä parhaimmillaan!
Kesällä topin alta saavat rintsikoiden olkaimet näkyä, jos rintsikat ovat topin väriin sopivat kauniit ja kalliit värilliset. Ne ovat enemmän asuste kuin alusvaate. Kulahtaneita valkoisia tai ihonvärisiä rintsikoita ei ole tarkoitettu muiden katseille.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:51"]
Painijaselkä + tavalliset rintaliivit -yhdistelmästä en minäkään pidä, mutta onko muka oikeasti sekin kamalaa kun tavallisen narutopin olkaimien alla samassa linjassa kulkee rintsikan olkain?
[/quote]Joo toi painijanselkä ja olkaimet on nou, mutta jos tavallinen toppi ja rintsikat päällekäin (mieluiten sitten samaa sävyä topin kanssa tai sitten mustat rintsikat on ok) se "käy!"
Tietynlaisissa piireissä olkaimien pitää näkyä.
Vältän liikkumasta kyseisillä alueilla.
Ei saa käyttää! Tulee tupenrapinat jos laitatte painijanselkätopin ja tavalliset rintsikat, ei hyvä heilu..
Tietenkin saa näkyä. Tyylitajuttomuudesta se kertoo, mutta ei huono maku ole kiellettyä.
Eli tuskallisen hikisenä kesäpäivänä oma hyvä olo ei ole tärkeintä, vaan se, ettei vaan rintaliivin olkainta näy. Muutenhan voidaan leimata wt:ksi. Ihan sama vaikka isot tissit roikkuisivat navassa koska olkaimet ovat mautonta tai ketunnenät kiinnittäisivät jokaisen vastaantulijan huomion, kunhan mitään osaa rintaliivistä ei näy! Helvetin pässit pitäkää ensin huoli siitä että olette itse täydellisiä, sen jälkeen voitte puuttua toisten rintaliiveihin
Ihme ettei täällä oo otettu puheeks vielä niitä "näkymättömiä" läpinäkyviä muovi-olkaimia.... Niitä käytettiin kun mä olin teini! Ja ne ei muuten oikeesti olleet näkymättömiä :-)
Minua miehenä kiihottaa nähdä osa rintsikoita eli edes olkaimet topin alta. Vaikkei tässä iässä pitäisi enää katsella tuollaisia. Ehkä se on jäänne teiniajoiltani kun tyttöjen rintsikoita tuijotettiin koulussa. Ah niitä muistoja kun näki tiukan paidan läpi rintsikoiden kupin jotain kohokuviota...
No millaiset tukevat rintaliivit arvon raati sallii laittaa tämän tyyppisten paitojen kanssa: https://www.google.fi/search?q=pitsiselk%C3%A4&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i43_VJaOLpLxaOXvgbAO&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1366&bih=631#imgdii=_
Ei saa. Rintaliivit on alusvaate, joiden tarkoitus on rintojen tukeminen. Avoselkäisiin toppeihin on saatavilla ihoon kiinnittyviä tukikuppeja alusvaatekaupoista. Myös tissiteippiä voi käyttää.
Joku kysyi, että mitä olkainten vilahtaminen haittaa. Ei se haittaakaan, mutta jos asu ei ole suunniteltu niiden vilauttelua varten, ne rumentavat kokonaisuutta. Jokaisen pitää itse miettiä, haluaako olla tyylikäs vaiko muistuttaa muita ihmisiä alusvaatteidensa olemassaolosta. Mut ei se maailma nyt tähän kaadu.
Osta sellanen olkainklipsu, varmaan löytyy jostain rintsikkaliikkeistä tms! Tai jos oot neiti näppärä, niin käytä isoa klemmaria.