Saako rintaliivien olkaimet näkyä toppeja käyttäessä
Mietin tässä kun kesä tekee tuloaan. Mitä mieltä av.lla ollaan?
Kommentit (116)
Ruman näköistähän se on, mutta sehän on jokaisen oma asia. Ei mulla häiritse.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]Te joiden mielestä ei saa näkyä niin miten hoitaisitte tilanteen jos siis päällä painijaselkätoppi, olkaimettomat ei ole vaihtoehto kun eivät pysy, enkä halua käyttää niitä onko ne nyt nimeltään nänniteipit, koska siinä jää rinnat tukematta. Eli mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä? Laittaa väkisin joku neule/jakku päälle vaikka olisi helle tai jäädä kotiin? Ihan vakavissani kysyn siis kun en käsitä, että miten muka oikea oppisesti tuossa tulisi pukeutua?
Omasta mielestäni on ok laittaa tällaiset liivit wife beater topin kanssa, mutta peukkujen määristä päätellen ei ole http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-K
??
[/quote]
Kyllä painijaselkäisille topeille on rintsikkamalleja,joissa olkaimet saa ristiin. Et vissiin ole koskaan törmännyt sellaisiin?
En jaksa välittää. Parhaiten istuva liivimalli on "alakuppi" jossa olkaimet lähtevät läheltä kainaloa. Silloin ne näkyvät helposti topin olkainten alta. Kolmion muotoinen kuppi ei vaan istu minulle. Aivan sama mitä ajattelette.
Miksi ei saisi näkyä? En ymmärrä minkä takia on niin kauheata jos näkyy, henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa näkyykö muiden tai omat. Ja se joka sanoo että se on wt, ei taas vaihteeksi tiedä mitä kyseinen termi tarkoittaa. Kai sitä saa nyt päälleen laittaa mitä haluaa, ilman että pitää av:ltä kysyä lupaa?
Minä olen ratkaissut tilanteen siten, etten käytä painijanselkätoppeja - kerrassaan helppo ratkaisu :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:55"]Onko tuo jokin kolmekymppisten ja vanhempien juttu, ettei saisi näkyä?
[/quote]
En tiedä. Itse olen yli 30-vuotias, enkä ole ikinä jäänyt tätä asiaa pohtimaan. Löytyy elämästä monta muuta PALJON mielenkiintoisempaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:10"]Saa todellakin! En minä ainakaan lähde ilman tissiliivejä minnekkään haloo! Ei kaikissa topeissa peity olkaimet
[/quote]
Yläpeukku piti tulla!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:47"]Osta sellanen olkainklipsu, varmaan löytyy jostain rintsikkaliikkeistä tms! Tai jos oot neiti näppärä, niin käytä isoa klemmaria.
[/quote]
Klemmaria?! Mitä sä ot vetäny? Itse en ainakaan ala näpertää mitään klemmareita vaatteisiin sen takia että joidenkin kermaperseiden silmät ei kestä sitä että jonkun rintsikoiden olkaimet näyy, mikä hirveä vääryys! On teillä elämä ollut helppoa jos tämä on ihan oikeasti sellainen asia mitä pitää pohtia ja pyytää mielipiteitä muilta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 01:18"]Tietynlaisissa piireissä olkaimien pitää näkyä.
Vältän liikkumasta kyseisillä alueilla.
[/quote]
Kerrotko mullekkin missä piireissä ja millä alueilla?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:38"]
No millaiset tukevat rintaliivit arvon raati sallii laittaa tämän tyyppisten paitojen kanssa: https://www.google.fi/search?q=pitsiselk%C3%A4&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i43_VJaOLpLxaOXvgbAO&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1366&bih=631#imgdii=_
[/quote]
Siis mitä! Mä oon aina luullut, että kaikkia kaupoissa myytäviä vaatteita ei ole pakko ostaa vaan saa valita sellaiset, joita tulee itse käytettyä (kun muut asusteet ja alusvaatteet niihin sopii) ja jotka sopii omalle keholle! Olin väärässä! Kaikkia vaatteita onkin pakko pitää, vaikka minulla ei ole niihin sopivia rintsikoita.
Näetkö yhdelläkään noista malleista rintaliivien takaaosaa? He käyttävät kuppimallisia itsekiinnittyviä rintsikoita. Eli tämä on pienirintaisten muoti, sori vaan! Mikään ei pilaa nättiä pitsiselkää rumemmin kuin alta näkyvä rintaliivien takaosa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:07"]
Eli tuskallisen hikisenä kesäpäivänä oma hyvä olo ei ole tärkeintä, vaan se, ettei vaan rintaliivin olkainta näy. Muutenhan voidaan leimata wt:ksi. Ihan sama vaikka isot tissit roikkuisivat navassa koska olkaimet ovat mautonta tai ketunnenät kiinnittäisivät jokaisen vastaantulijan huomion, kunhan mitään osaa rintaliivistä ei näy! Helvetin pässit pitäkää ensin huoli siitä että olette itse täydellisiä, sen jälkeen voitte puuttua toisten rintaliiveihin
[/quote]
Miten ne painijaselkätopit on olennaisesti mukavampia kesähelteellä kuin sellaiset topit, joissa olkaimet osuvat rintsikoiden olkaimien päälle? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 02:38"]
No millaiset tukevat rintaliivit arvon raati sallii laittaa tämän tyyppisten paitojen kanssa: https://www.google.fi/search?q=pitsiselk%C3%A4&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=i43_VJaOLpLxaOXvgbAO&ved=0CAgQ_AUoAg&biw=1366&bih=631#imgdii=_
[/quote]
Nämä paidat on tarkoitettu ihmisille, jotka eivät tarvitse kovin tukevia rintaliivejä. Eli hoikille pienitissisille. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää? Puetko juhlapuvunkin kanssa vääränlaiset rintaliivit, jotka näkyvät joka suunnasta?
Tässä keskustelussa ihmiset taas nyt sekottaa monta asiaa, tehdäänpä pari selväksi:
1. Nyt puhutaan arkivaatetuksesta, ei mistään kesälomamatkan vaatteista. Etelän lomareissulla on ihan hyväksyttävää istua rantabaarissa vaikka pelkissä bikineissä. Hellekelejä on Suomen kesässä se 2 viikkoa joten ei kuvitella että puhuttaisiin pelkästään niistä päivistä.
2. Ihonväristen rintaliivien vilkkuminen ei ole yhtään sen nätimpää kuin minkään muunkaan väristen. Itseasiassa jopa päin vastoin: jos on pakko laittaa ylleen paita jonka alta alusvaatteet vilkkuu, valitse nyt edes jotkut oikein kauniisti kuvioidut alusvaatteet, jos tätä tilannetta ei kerran voi mitenkään välttää.
3. On hieman eri asia, jos rintaliivien olkaimet hieman vilahtavat samassa kohdassa olevan topin olkaimien alta. Sen sijaan painijanselkätoppi, halterneck-toppi tai edellä linkattu pitsiselkätoppi yksinkertaisesti vaativat omanlaisensa rintaliivit. Miksi ostat kyseisiä vaatteita, jos sinulla ei ole niihin sopivia alusvaatteita etkä ole sellaisia valmis hankkimaan? Turha väittää että "no koska painijanselkä on kaunis vaate". Se kauneus häviää siinä vaiheessa kun selän puolella näkyy tavallisen rintsikoiden olkaimet.
4. Miettikää juhlapukeutumistanne. Kuinka moni teistä laittaisi juhliin olkaimettoman mekon kanssa rintaliivit, halterneck-mekon kanssa tavalliset rintaliivit? Läpinäkyvän selän kanssa tavalliset rintaliivit? Tuskin (toivottavasti) kovin moni. Miksi samaa järkeä ei voi käyttää arkivaatetuksessa?
5. Nuo läpinäkyvät pitsiselkäpaidat ovat tän hetken muotia. Minkä ihmeen takia joka muotivillitykseen pitää lähteä väkisin mukaan, jos oma kroppa tai muut vaatteet (tässä tapauksessa alusvaatteet) eivät sitä suosi? Miksi et kulje omana itsenäsi? Jos kerran pidät tavallisista rintsikoista joiden olkaimet tulevat tavallisesti olkapäille, käytä hyvänen aika niihin sopivia paitoja.
6. Kuinka moni teistä ostaa kaupasta remmisandaalit mutta pitää niiden kanssa sukkia? "Kun ilman sukkia tulee rakkoja/jalat hikoaa/jne." Tässä on ihan sama asia kyseessä.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:54"]Minä ainakin käytän painijanselkä toppia ja normi rintsikoita. Jos jotain haittaa niin siinähän haittaa. Olen 22v ja kroppa ihan nätti.
[/quote]
Tää on just karseimman näköstä. MIKSI joku ostaa/pitää painijaselkätoppia jos alla on normirintsikat?? Ei siinä ole mitään pointtia! Aivan KARSEAN näköistä, paljon rumempaa kuin vaikka sukat sandaaleissa.
[/quote]
Koska. Olen hoikka ja rintani ovat suurehkot, en voi olla ilman liivejä, olkaimettomat ei pysy päällä. Parhaat topit olen löytänyt gt:sta painijanselkäisenä. Käytän tuollaista klipsiä jos ollaan esim jossain reissussa, lähdetään syömään, shoppailemaan tms. Siitä tulee vain ihan hirveän kipeäksi niska ja hartiat, siksi en käytä sitä arkena lasten kanssa ulkoillessa tai vaikka siellä ruokakaupassa. :)
Isorintaisena ihmettelen näitä, jotka sanovat, ettei olkaimettomat liivit tue yhtään. Ostakaa kunnolliset liivit.
Mun mielest se on rumaa jos ne rintsikat on ns. liian korkeella takaa ja näkyy takaa sen takia. Olkaimet ei oo siihen verrattuna yhtää mitään.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:05"]Isorintaisena ihmettelen näitä, jotka sanovat, ettei olkaimettomat liivit tue yhtään. Ostakaa kunnolliset liivit.
[/quote]
Mikä on kuppikokosi? Mistä löysit liivit? Kerro heti niin menen ostamaan!!! Elä panttaa onnen avaimia!!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:06"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:05"]Isorintaisena ihmettelen näitä, jotka sanovat, ettei olkaimettomat liivit tue yhtään. Ostakaa kunnolliset liivit.
[/quote]
Mikä on kuppikokosi? Mistä löysit liivit? Kerro heti niin menen ostamaan!!! Elä panttaa onnen avaimia!!
[/quote]
Ei se uskalla ;) Kuppikoko E:n luokkaa varmaan...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 09:00"]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:54"]Minä ainakin käytän painijanselkä toppia ja normi rintsikoita. Jos jotain haittaa niin siinähän haittaa. Olen 22v ja kroppa ihan nätti. [/quote] Tää on just karseimman näköstä. MIKSI joku ostaa/pitää painijaselkätoppia jos alla on normirintsikat?? Ei siinä ole mitään pointtia! Aivan KARSEAN näköistä, paljon rumempaa kuin vaikka sukat sandaaleissa. [/quote] Koska. Olen hoikka ja rintani ovat suurehkot, en voi olla ilman liivejä, olkaimettomat ei pysy päällä. Parhaat topit olen löytänyt gt:sta painijanselkäisenä. Käytän tuollaista klipsiä jos ollaan esim jossain reissussa, lähdetään syömään, shoppailemaan tms. Siitä tulee vain ihan hirveän kipeäksi niska ja hartiat, siksi en käytä sitä arkena lasten kanssa ulkoillessa tai vaikka siellä ruokakaupassa. :)
[/quote]
Mikset hanki painijaselkäisiä tukevia liivejä? Ei tule niskat kipeäksi.
Mielestäni se menee mauttomaksi siinä vaiheessa, kun kupit vilkkaa sivusta, tai liivien takaosa nousee näkyviin. Arkipäivään ei kuulu, että kumartaessa näkyy liivit sisuksineen.
Olkaimien vilkkaaminen aika kesyä nuihin verrattuna.
N28