Saako rintaliivien olkaimet näkyä toppeja käyttäessä
Mietin tässä kun kesä tekee tuloaan. Mitä mieltä av.lla ollaan?
Kommentit (116)
Kait se riippuu vähä tilanteesta.. ainaki jos oon jossaki vaan hengaamassa kavereitten kanssa ja on kuuma nii mitä väliä. Mutta tietty jos on jossaki, missä pitäis olla siistimmin/asiallisemmin pukeutunu, nii parempi, jos ei näy. Ite en ainakaan kato pahalla, jos joltain näkyy, ellei oo oikeesti virallinen juttu.
http://rintateippi.com/product/rintaliiviklipsi/
Tuossa helppo ja halpa ratkaisu käytettäväksi kesällä. Noita saa esim. Lindexistä muutamalla eurolla. :)
Vastatkaas nyt vastustajat tähän, että onko kamalaa jos linkin kaltaisten liivien olkaimet pilkottaa kesätopin alta?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]
Te joiden mielestä ei saa näkyä niin miten hoitaisitte tilanteen jos siis päällä painijaselkätoppi, olkaimettomat ei ole vaihtoehto kun eivät pysy, enkä halua käyttää niitä onko ne nyt nimeltään nänniteipit, koska siinä jää rinnat tukematta. Eli mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä? Laittaa väkisin joku neule/jakku päälle vaikka olisi helle tai jäädä kotiin? Ihan vakavissani kysyn siis kun en käsitä, että miten muka oikea oppisesti tuossa tulisi pukeutua?
Omasta mielestäni on ok laittaa tällaiset liivit wife beater topin kanssa, mutta peukkujen määristä päätellen ei ole http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-K
??
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:54"]
Minä ainakin käytän painijanselkä toppia ja normi rintsikoita. Jos jotain haittaa niin siinähän haittaa. Olen 22v ja kroppa ihan nätti.
[/quote]Itse en käyttäisi, mutta ei mua liikuta mihinkään suuntaan jos joku toinen käyttää näin. Ei se mikään kauhea juttu ole käyttää rintsikoita niin että sangat näkyy, itseäni vaan häiritsee joten koitan omassa pukeutumisessa välttää.
Se riippuu ihan tyylistä. Sanoisin että ei niitä kaikken kamalimpia kulahtaneita liivejä kannata käyttää jos ne näkyy.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:54"]Minä ainakin käytän painijanselkä toppia ja normi rintsikoita. Jos jotain haittaa niin siinähän haittaa. Olen 22v ja kroppa ihan nätti.
[/quote]
Tää on just karseimman näköstä. MIKSI joku ostaa/pitää painijaselkätoppia jos alla on normirintsikat?? Ei siinä ole mitään pointtia! Aivan KARSEAN näköistä, paljon rumempaa kuin vaikka sukat sandaaleissa.
Jos olet alle 18v pissis niin nehän juurikin pitää näkyä. Paras yhdistelmä vielä laittaa 2 toppia päällekkäin ylle :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:29"]Vastatkaas nyt vastustajat tähän, että onko kamalaa jos linkin kaltaisten liivien olkaimet pilkottaa kesätopin alta?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]
Te joiden mielestä ei saa näkyä niin miten hoitaisitte tilanteen jos siis päällä painijaselkätoppi, olkaimettomat ei ole vaihtoehto kun eivät pysy, enkä halua käyttää niitä onko ne nyt nimeltään nänniteipit, koska siinä jää rinnat tukematta. Eli mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä? Laittaa väkisin joku neule/jakku päälle vaikka olisi helle tai jäädä kotiin? Ihan vakavissani kysyn siis kun en käsitä, että miten muka oikea oppisesti tuossa tulisi pukeutua?
Omasta mielestäni on ok laittaa tällaiset liivit wife beater topin kanssa, mutta peukkujen määristä päätellen ei ole http://www.hm.com/fi/product/92959?article=92959-K
??
[/quote]
[/quote]
Miksi on pakko laittaa se painijaselkä- tai halterneck-toppi jos et sopivia rintsikoita osaa käyttää?
Mä en tajua miksi kukaan ostaa vaatteita, joihin heillä ei ole sopivia rintsikoita/joiden kanssa eivät ole valmiita pitämään oikeita rintsikoita. Esim just painijaselkä. Mikset osta tavallista "rinkkapaitaa" jossa olkaimet jää topin olkaimien alle? Problem solved. Painijaselkätopista häviää idea (leikkaus joka tuo olat esiin) kokonaan jos sen kanssa pitää normirintsikoita.
Tottahan toki alusvaatteet saavat näkyä päällysvaatteiden alta. Se on yhtä tyylitöntä kuin hiustenpidennysten klipsit ja teipit kiiltelemässä omien hiusten välistä, etuhampaisiin takertunut huuipuna ja pitkälti ulos kasvaneet rakennekynnet. Tökeröä ja homssuista, mutta sallittua.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:43"]
Tottahan toki alusvaatteet saavat näkyä päällysvaatteiden alta. Se on yhtä tyylitöntä kuin hiustenpidennysten klipsit ja teipit kiiltelemässä omien hiusten välistä, etuhampaisiin takertunut huuipuna ja pitkälti ulos kasvaneet rakennekynnet. Tökeröä ja homssuista, mutta sallittua.
[/quote]
Kuullostaa aika WT. Tosin eipä tällaisella saitilla akateemiset piirit pyöri
Saa todellakin! En minä ainakaan lähde ilman tissiliivejä minnekkään haloo! Ei kaikissa topeissa peity olkaimet
Mä ainakin tykkään narutopeista, enkä todellakaan kulje ilman rintsikoita, mulla on yleensä mustat olkaimet rintsikoissa ja kyllä aion käyttää niitä kesällä valkoisen topin kanssa, jos häiritsee, niin tuu sanomaan suoraan. n22
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 00:19"]Mä ainakin tykkään narutopeista, enkä todellakaan kulje ilman rintsikoita, mulla on yleensä mustat olkaimet rintsikoissa ja kyllä aion käyttää niitä kesällä valkoisen topin kanssa, jos häiritsee, niin tuu sanomaan suoraan. n22
[/quote]
Tyhmillä tiukkapipomielipiteillä pyyhin perseeni.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:15"]Te joiden mielestä ei saa näkyä niin miten hoitaisitte tilanteen jos siis päällä painijaselkätoppi, olkaimettomat ei ole vaihtoehto kun eivät pysy, enkä halua käyttää niitä onko ne nyt nimeltään nänniteipit, koska siinä jää rinnat tukematta. Eli mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä? Laittaa väkisin joku neule/jakku päälle vaikka olisi helle tai jäädä kotiin? Ihan vakavissani kysyn siis kun en käsitä, että miten muka oikea oppisesti tuossa tulisi pukeutua?
??
[/quote]
Älä nyt viitti...
huh huh mikä haloo jostain rintsikoiden olkaimista. ketä se kiinnostaa jos toisella näkyy topin alta olkainta?
Kyllähän siitä pissiksen tunnistaa, jollei muuta. Osaa sitten työntää sormet korviin ennen kuin ässän suhauttelu ja nenän kautta hölöttäminen alkaa kuulua. Viimeisten neljän, viiden vuosikymmenen aikana kaikki on niin nähty, että nuorisolla alkaa olla todellinen ongelma keksiä mitään uutta.
Gaultier muistaakseni hätkähdytti kävelyttämällä näytöslavalla malleja, joilla oli alusvaatteet muiden vaatteiden päällä. Ja eikös Teräsmies ja pari muuta supersankaria myös pidä kalsonkeja kokohaalarin päällä? Pitkä matka pissiksillä tuohon on, kun vasta narut vilkkuvat. :)
Apuaaaaaaaaa! Tää on siis maailaman hirvein asia näkyy tai ei Kauheeeeeeeeeetaaaaa!!!!!!
En tunne lakia hirveen hyvin, mutta luulen ettei tälle ole mitää kieltoa...