Hiippariaktivisti-bloggaajan kirjan julkaisu
Heidin kirja "Kerran kuljin ja kumarsin" julkaistaan näköjään tänä vuonna. Kustantajana FinnLecture ja mainostekstin mukaan kyseessä varsin värikäs matkakirja, "juonut verta mongolialaisessa jurtassa, loikannut rajan yli Pohjois-Koreaan". Kuulostaa mielenkiintoiselta! Mutta jäin miettimään, voiko esim tämä rajaloikkaaminen olla oikeasti totta, vai onko kyseessä puoliksi fiktiivinen teos...?
Kommentit (37)
Tää hippityyli on kyllä pettymys. Ernu ja fiftarilook oli enemmän mieleen
Kumma ituhippi, mutta hauska tietää että hänkin on olemassa! Kirjaa en kyllä osta, mutta toivottavasti joku muu ostaa :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:49"]
Että jaksaa ihmetyttää bloggaajan kääntyminen alternative meikkibabesta rastahipiksi. Vähän sama kun Pelle Miljoona alkaisi Cheekiksi, yhtä uskottavaa.
[/quote]
sitä ennen se oli takkutukkainen peikkotyttö raitasukissa ja pallopaidassa. kuunteli muistaakseni japanirokkia.
Mitä helvettiä, näin sen vasta kaupungilla :---D
Miten se Heidin juttujen värittäminen tulikaan aikoinaan ilmi? Av:lla jossain keskustelussa ainakin kai oli puhetta mutta se alkuperäinen ketju taitaa olla poistettu?
Huvittavaa jos oikeasti on mennyt niin pitkälle että valehtelee olevansa reissussa vaikkei ole. :D Toisaalta voihan olla että matka on jostain syystä peruuntunut eikä ole viitsinyt/kehdannut ilmoitella siitä mitään tai sitten tosiaan jotkut vain trollaavat blogissa.
Mä oon kirjan puolivälissä ja tykkään kyllä. Matkakuvauksena tämä on hyvä eikä mulle ole oikeastaan väliä, että kuinka paljon juttuja on väritetty.
kuis moni on lukenut kirjan? mitä piditte, onko lukemisen arvoinen?
aloitti vloogin ja nyt kirjoittaa näköjään romaania.
jännä tyyppi, ihan kiva nähdä toisaalta videollakin, varsinkin kun habitus ei ole ihan täydellisen hiottu, vaan hermostuminen ja jännitys näkyy. hassua muuten, että kaiken sen hippeilyn odotin tuoneen itsevarmuutta ja rauhaa joka ei ihan näkyny tolla videolla.
Vierailija kirjoitti:
aloitti vloogin ja nyt kirjoittaa näköjään romaania.
jännä tyyppi, ihan kiva nähdä toisaalta videollakin, varsinkin kun habitus ei ole ihan täydellisen hiottu, vaan hermostuminen ja jännitys näkyy. hassua muuten, että kaiken sen hippeilyn odotin tuoneen itsevarmuutta ja rauhaa joka ei ihan näkyny tolla videolla.
Täytyy sanoa, että Heidi vaikuttaa videolla paljon symppiksemmältä tyypiltä kuin blogissa. Videolta tulee fiilis, että tämähän on ihan tavallinen tyyppi. Blogi oli mulle henk koht aika nihkeää luettavaa, kun en itse ole mikään joogahippi todellakaan. Videolta taas tuli olo, että haluaisin mennä kokeilemaan Heidin joogatunteja :D Aika onnistunut video siis! Tsemppiä Heidille, jään odottelemaan uusia videoita.
Olen tavannut paljon ns. kristallivaloenergioihin pärähtäneitä hippejä ja samanlaista elehdintää tuolla videolla, tuommoista hiukan maanista. Noissa vanhemmissa videoissa vähemmän maaninen. Ja jatkuva maiskutus pahimmillaan joka toisen sanan jälkeen, häiritsi hieman. Noh ehkä myös hieman kaipaan sitä vanhaa Heidiä vaan, jotenkin niin tylsää että muuttunut tuommoiseksi stereotyyppiseksi hipiksi. :D Blaah tylsää.
Mistähän noi tietyt yhteiset maneerit edes tulee. Onko se vaan sitä että pitää performoida sitä miten kaikki on nyt niin energistä ja päräyttävää? Mieleen tulee myös larppaajien ja harrastelijateatterityyppien puhe- ja elehdintätyyli. Et mikään ei tunnu 100% aidolta.
Ehtiköhän toi olla yhtään aikaa siellä Intiassa? Kuten moni muukin, minäkin oon nähnyt Heidin helsingissä jo varmaan monia viikkoja sitten, saattaapi siitä olla jo kuukausikin... Ja reissun piti aluksi suuntautua jonnekin Tiibetiin ja Hongkongiin. Olis mielenkiintoista tietää totuus näistä retkistä.