Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiippariaktivisti-bloggaajan kirjan julkaisu

Vierailija
10.03.2015 |

Heidin kirja "Kerran kuljin ja kumarsin" julkaistaan näköjään tänä vuonna. Kustantajana FinnLecture ja mainostekstin mukaan kyseessä varsin värikäs matkakirja, "juonut verta mongolialaisessa jurtassa, loikannut rajan yli Pohjois-Koreaan". Kuulostaa mielenkiintoiselta! Mutta jäin miettimään, voiko esim tämä rajaloikkaaminen olla oikeasti totta, vai onko kyseessä puoliksi fiktiivinen teos...?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että osa on fiktiota vaikka bloggaaja itse ehkä väittääkin muuta.

Vierailija
2/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:51"]

Luulen että osa on fiktiota vaikka bloggaaja itse ehkä väittääkin muuta.

[/quote]

Samaa luulen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka heidi?

Vierailija
4/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 23:06"]

Kuka heidi?

[/quote]

Lukee tämän keskustelun otsikossa.

Vierailija
5/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Valmiin kirjan julkaisu on siirtynyt niin monesti, että lakkasin jo ajattelemasta että se koskaan näkisi päivänvaloa. Ja vielä ihan "oikean" kustantamon kustantamana, ei minkään hippikonventionaalin - myönnän että tämä yllätti...

Heidihän lähti puoleksi vuodeksi jonnekin luostarivuorelle, joten kirja ilmestynee kesällä/sen jälkeen.

Vierailija
6/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin kommenteissa väitetään että Heidiä on nähny Helsingissä parhaillaan, trollaajat mellastaa vai H valehtelee olevansa luostarivuorella?

Vierailija
7/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän p-korea täysin suljettu ole, eiköhän loikkaus ole kuvainnollisesti tarkoitettu.

Vierailija
8/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, keskustelupalstoillahan ainakin on tullut aiemmin ilmi että Heidi toisinaan värittää tarinoitaan aika reippaastikin joten en olisi yllättynyt jos näin olisi myös kirjassa...

Vierailija
9/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:42"]

No, keskustelupalstoillahan ainakin on tullut aiemmin ilmi että Heidi toisinaan värittää tarinoitaan aika reippaastikin joten en olisi yllättynyt jos näin olisi myös kirjassa...

[/quote]

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Heidillä on taito tehdä kauppareissustakin joku ylimaallinen ja henkinen kokemus, että kyllä varmasti on myös kirjassa tarinoita väritetty ja reippaasti.

Vierailija
10/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jaksaa ihmetyttää bloggaajan kääntyminen alternative meikkibabesta rastahipiksi. Vähän sama kun Pelle Miljoona alkaisi Cheekiksi, yhtä uskottavaa.

Vierailija
11/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:37"]

Mutta jäin miettimään, voiko esim tämä rajaloikkaaminen olla oikeasti totta, vai onko kyseessä puoliksi fiktiivinen teos...?

[/quote]

Jos se olisi oikeasti loikannut Pohjois-Koreaan niin eiköhän se olisi tällä hetkellä pohjois-korealaisella työleirillä.

Vierailija
12/37 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:49"]

Vähän sama kun Pelle Miljoona alkaisi Cheekiksi, yhtä uskottavaa.

[/quote]

:D

Vierailija
13/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä liikkuu joo. Varma havainto.

Vierailija
14/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mullekin tästä juttujen värittämisestä! Tää blogi/tyyppi on mulle ihan uus tuttavuus..

Vierailija
15/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että kyseessä on pääasiassa oppikirjakustantamo.

Vierailija
16/37 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:19"]Kertokaa mullekin tästä juttujen värittämisestä! Tää blogi/tyyppi on mulle ihan uus tuttavuus..
[/quote]
Ei kai siitä varmuutta saatu, mutta joku entinen lukio(?)kaveri tai muu vanha tuttu kertoi, että olisi ollut taipumusta värittää ja liioitella juttuj. Esimerkkinä taisi olla joku juttu, jossa Heidi olisi lennokkaasti kertoillut tyyliin ajaneensa laiturilta pyörällä järveen, ja paikalla olleet olisivat olleet että öö aijaa? Muistaako joku paremmin vielä?

Vierailija
17/37 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 22:19"]Kertokaa mullekin tästä juttujen värittämisestä! Tää blogi/tyyppi on mulle ihan uus tuttavuus..
[/quote]

Ainakin joku Heidin entinen työkaveri kertoi että Heidi antoi blogissaan paljon todellisuutta hohdokkaamman kuvan jostain työstään.

Vierailija
18/37 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö se on oikeasti tulossa? Meinaan kyllä lukea sen, kun blogijututkin on kiinnostaneet sen verran.

Vierailija
19/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vanhaa Heidiä

Vierailija
20/37 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sama tyttö, jonka Converting Vegetarians -blogia luin jotain 5-6 vuotta sitten? Oli silloin töissä Hakaniemen Sokoksella ja tytöllä oli sellainen hieman 50-60-luvun tyyli, modernilla twistillä? Mustat pitkät hiukset. Sitten blogi jäi tauolle ja lopetin seuraamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi