Mitä musiikkia soimaan kun nainen tulee luokseni ensimmäistä kertaa?
Kommentit (83)
Matti Nykänen: Yllätysten yö
Kikkaa "Nyt sukkula venukseen..."
tai Stigiä" Mä ajan koko yön.."
Näistähän saat jo hyvän alun soittolistaan.
Leevi &the levings: Itkisitkö onnesta jos panisin sua kunnolla...
Et sitten laajempaa genreä keksinyt? No vastataan sen mukaisesti. Käy.
Saksofonimusiikkiin menee ooppera, klassinen, hiphop, heavymetal, reggae, fuusiojazz...
Nykyinen mieheni laittoi soimaan Emmanuelin, nyt takana 22 yhteistä vuotta.
No jotain mistä itse tykkäät ja mitä oikeasti kuuntelet. Rentoa ja menevää, ei mitään kutumusiikkia
Tietenkin Leevi and the Leavings: "Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla... jne"
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:07"]
No jotain mistä itse tykkäät ja mitä oikeasti kuuntelet. Rentoa ja menevää, ei mitään kutumusiikkia
[/quote]
PMMP Näytä missä sul on rusketusraidat..
Mieheni tuli ekaa kertaa kylään ja radiossa soi sattumoisin kappale "lets talk about sex". En olisi ehkä valinnut tuota :) Naimisiin päädyttiin..
Zen cafe rakastele mua. Kyllä AV jeesaa asiassa kuin asiassa!
Anna naisen tutkia sun levyhyllyä ja pyydä sitä laittamaan jotain soimaan.
Luulen että nainen osaa arvostaa sitä, kun kerrot, että AV on laatinut illan soittolistasi.
Samaa mieltä, että soitat, mista sinä itse pidät. Nythän te tapailette tarkoituksena tutustua ja oppia tuntemaan toisenne. Ei kannata antaa vääriä vihjeitä esim. musiikkimausta soittamalla jotain klassista vain, koska se tuntuisi "hienommalta" ja sitten kymmenen vuoden jälkeen karjua jonkin eroriidan yhteydessä harhaan johdetulle vaimolle; "Ja että mä vihasin sitäkin, kun aina halusit soittaa jotain klassista, kun mäkin muka tykkäsin siitä!"
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:14"]Luulen että nainen osaa arvostaa sitä, kun kerrot, että AV on laatinut illan soittolistasi.
[/quote]
Älä nyt. Ne päätyy viettämään treffinsä meidän kans tänne. :-)
Laita Jenni Vartiaisen "Saat minut nyt, halvalla" niin tunnelma tiivistyy.
2: En yleensä ikinä naura ääneen millekkään jutuille täällä mut tuo oli hyvä ja mun nauru kuului varmaan naapuriin :D ite olin tulossa ehdottamaan Ukkometsoa jota soitat non-stopilla hyvän fiiliksen luomiseksi!