Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, jolla on aina poninhäntä?

Vierailija
16.02.2015 |

hep

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on kuin minä

Vierailija
2/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaa pitää hiuksia siististi kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on, mulla on muutakin mietittävää kun toisten hiukset.

Vierailija
4/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tykkää pitää ponnaria. Oikeasti en varmaan edes ajattelisi tuollaista asiaa. Onhan ihanlyhyttukkaisillakin aina ihanlyhyttukka.

Vierailija
5/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelelet naisesta, jolla on aina hiukset auki?

Vierailija
6/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ajattelisi ollenkaan mutta jos se tulisi mieleen, niin ehkä että ei osaa laittaa hiuksia muuten tai viihtyy ponnarissa tai ei halua käyttää aikaa hiusten laittoon.

Vierailija
7/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ponbaripäisillä yleensä paksu tukka, muuten näyttää hiirenhännältä. Ajattelen, ettei ihmistä hirveästi hiukset kiinnosta.

Vierailija
8/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti, urheilullinen ehkä, haluaa pitää pitkät hiukset muttei liehua tukka auki arkena.

Vierailija
9/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hänellä on usein bad hair day tai likaiset hiukset tms.

Vierailija
10/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän on selvästi käytännönläheinen ihminen.

Vierailija
11/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ponskari oikeastaan aina kun olen hereillä. Hiukseni ovat ihan kauniit vapaana, mutta mieluiten pidän ne kiinni. Työssäni on myös paras pitää hiukset kiinni. Eli ajattelen, että toinen nainen tykkää mies kun hiukset eivät tule naamalle. N40

Vierailija
12/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin näköinen. Mieluummin ponnari, kuin huonokuntoiset hapsuhiukset levällään.

Vierailija
13/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tullut ajatelleeksi, että tuollaisestakin pitäisi olla mielipide.

Vierailija
14/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on keskenkasvuinen. Ponnari on pikkutyttöjen kampaus, jota nykyään jäljittelevät jopa mummoikäiset hiirenhännällään. Säälittävää. Kyllä aikuisen naisen pitäisi osata rakennella joku muu kampaus kuin saparot, letit tai ponnari.

Vierailija
15/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan edes huomaisi koko asiaa :D

Vierailija
16/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 20:36"]

Mulla on ponskari oikeastaan aina kun olen hereillä. Hiukseni ovat ihan kauniit vapaana, mutta mieluiten pidän ne kiinni. Työssäni on myös paras pitää hiukset kiinni. Eli ajattelen, että toinen nainen tykkää mies kun hiukset eivät tule naamalle. N40

[/quote]Mitä pirskattia tää masiina taas kirjoittelee mun puolesta! :-) Korjailee mieleisekseen sanoja eikö edes varoittele... Eli vika lause olisi pitänyt olla suurinpiirtein, että "toinen nainen tykkää kun hiukset eivät tule naamalle".

Vierailija
17/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisessä työpaikassa (ravintola) oli ymmärrettävästi pakko pitää hiukset aina kiinni. Siispä tulin varmaan 80% ajastani sinne tukka valmiiksi nutturalla, sellainen sotkuinen nuttura siis, ei ballerinamalli. Meillä ei poninhäntäkään ollut sallittu, kun siinäkin voi hiuksia irrota. Lisäksi ruokaa valmistaessa hattu päässä.

Eräs nuori naispuolinen työkaverini ilahdutti minua kerran kommentillaan kun harjasin hiuksia duunin jälkeen; "siis etkö sä oikeesti IKINÄ tee mitään noille sun hiuksille, sullahan ois ihan kiva tukka"
 .... juu kiitos kysymästä, teen vapaa-ajallani tai silloin kun olen menossa johonkin, saatan innostua tekemään jopa kiharoita. Töihin ei maksanut vaivaa, kun siellä hatun alla 40-asteisessa keittiössä menee jokatapauksessa tukka huonosti, vaikka olisi millaisen kampauksen väsännyt aamulla.

Itse en siis ajattele erikoisempia, mutta moni varmaan ajattelee että tuo ei jaksa/osaa/halua tehdä hiuksilleen mitään, tykkää vain näyttää epänaiselliselta.

Vierailija
18/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelisin et se on urheilullinen ja hyvällä tavalla kiireinen, sillain että on käynyt aamulenkillä ja äkkiä laittanut sitten hiukset ponnarille kun ei oo aamulla ollut muuten laittaa hiuksia kun syönyt aamupalaa ja käynyt suihkussa ja meikannut. Suora ja sileä ponnari on töissäkin siistin näkönen eli näyttää kuitenkin siltä et on nähnyt vaivaa ulkonäkönsä eteen. Ehkä viilettää töistä suoraan jumppaan. 

Vierailija
19/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että jeesus miten tylsää tuollainen. Hiusten haaskausta.

Vierailija
20/20 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sookieeee!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan