Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Marin toimi aivan sääntöjen mukaan sekä korona-altistuksen suhteen että valtioneuvoston puhelimen suhteen!

Vierailija
06.12.2021 |

THL sanoo että Sanna noudatti ohjeita kuten kuuluukin.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008455204.html

Eduskunnan tuvallisuuspäällikkö Ahti Kurvinen sanoi ettei pääministerin tavoittamisessa ole mitään ongelmaa ja hän tietää että Marin on jo 2019 alkaen käyttänyt vapaa-ajallaan eduskunnan kännykkää:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008455570.html

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin noudatti juurikin nykyisiä korona ohjeita,kuten alkuperäinen kirjoittaja totesi. Itse altistuin pari viikkoa sitten, mutta koska minulla on kaksi rokotetta, ei mitään rajoituksia tullut. Ei edes ohjattu testiin. Piste.

Lähditkö baariin juhlimaan? Tai jos olisi ollut vaikka kaveriporukan pikkujoulut, niin olisitko osallistunut?

Vierailija
42/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin mopo karkaamassa käsistä, juhlii yöelämässä koronatilanteen ollessa pandemian pahin.

Hyvin erikoista toimintaa. Onko nyt hyvä esimerkki bailata yöelämässä kun Suomen ja koko Euroopan ja EU:n koronatilanne kriisiytymässä koko pandemian ajan pahimmaksi ja kansa saatu hajoitettua kahtia Lupa tartuttaa -passilla. Marin näyttää nyt vastuutonta esimerkkiä, miten tilannetta kriisiytetään entisestään bailaamalla ja bilettämällä läpi yön, samalla kun tartuntojen, sairaalahoidon ja koronakuolemien määrä hakkaa koko pandemian ajan ennätyksiä. Vaikuttavatko koronapiikitykset kognitiivisiin kykyihin, vai mistä tämä yleinen leviävä hulluus johtuu? Kriisiajan ei nyt luulisi aiheuttavan pullamössösukupolvillekaan niin pahoja mentaalisia ongelmia, että tämä sekoilu johtuisi pelkästään niistä.

Tiedossa on muiden suurten puolueiden koronakannat, joten hallituksen vaihtuminen esim. kokoomusjohtoiseen olisi vain siirto vielä huonompaan, vielä pahempaan hulluuteen, kun tiedetään kokoomuksen EK:ta ja MaRaa lobbaava halu koronapassin eli lupa tartuttaa -passin laajentamiseen työpaikoille ja kaikkialle muuallekin elinkeinoelämän etujen ajamisessa.

No nyt porvariomisteinen valtamedia sai sitä mitä se on halunnut koko ajan ja revittää otsikoita. Toisaalta Marin itse antoi tähän aseeseen luodit. "Nyt saa elää" ja bilettää nuorten kauniiden ihmisten keskellä, näiden missukoiden, julkkisartistien ja homoikonien. Pääministerin tulisi kuitenkin toimia yleisvaarallisen tartuntatautipandemian pahimman epidemia-aallon vastuullisena esikuvana ja kärkenä, sen sijaan että siirtyy mukaan maailmanlopun päättömiin bailuihin ja bilettäjiin.

Luulisi että 36-vuotiaalla poliitikolla olisi muitakin intressejä kuin bilettää pandemian pahimpana aikana keskenkasvuisten 2-kymppisten bilehileiden kanssa. Onko nuoruus jäänyt elämättä?

Norjan tilanne kertoo miten täysrokotetut koronapassilla tuovat maahan ja levittävät pikkujoulubileissä koronatartuntoja deltaa ja omikronia aivan sikana, saman verran kuin rokottamattomatkin, joten tämä sairas maailmanlopun biletys, parveilu ja ulkomaan matkailu on saatava kerta kaikkiaan kuriin, kun Suomen ja koko EU:n sekä Euroopan koronatilanne alkaa olla koko pandemian ajan pahin tartunnoissa, sairaalahoidossa, tehohoidossa ja koronakuolemissa ja samaa on odotettavissa vielä 5 kuukautta koko hengitystieinfektiokauden joulukuusta-huhtikuun loppuun. Meno on kuin Titanicilla 1912, jossa bileet jatkuivat jääveteen asti. Tästä voi seurata totaalinen katastrofi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki ihan niin kuin minuakin ohjeistettiin.

Altistuin töissä (koulussa) ja minua ei määrätty karanteeniin ja käskettiin jatkaa normaalia elämää. Olin töissä normaalisti opettajana ja vain osa oppilaista oli karanteenissa. En edes ajatellut, että olisi pitänyt varoa.

Vierailija
44/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marin noudatti juurikin nykyisiä korona ohjeita,kuten alkuperäinen kirjoittaja totesi. Itse altistuin pari viikkoa sitten, mutta koska minulla on kaksi rokotetta, ei mitään rajoituksia tullut. Ei edes ohjattu testiin. Piste.

"Ylilääkäri Hanna Nohynek kertoo, että THL:n ohjeistuksen mukaan täyden rokotesarjan omaavan henkilön ei tarvitse altistustilanteessa käydä edes koronatestissä, mikäli oireita ei ole."

Tarkoittaako tuo sinun mielestäsi samaa kuin: "Pitää mennä mahdollisimman suureen ihmisjoukkoon ilman turvavälejä ja maskeja"

Vierailija
45/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai saat ana, taas veti persut vesiperän :D:D:D

No niin nyt voidaan taas palata niihin oikeesti valtakunnan kannalta tärkeisiin asioihin, eli persuterroristien po mmiattentaattiin, eikös vaan palstapersut?

Kuka tässä on oikein vetänyt vesiperän?

Koronavirus | Oikeus­oppineet: Ilman virka­puhelintaan juhlinut pääministeri Marin saattoi rikkoa ministereitä velvoittavia toiminta­ohjeita: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008455305.html

Turvallisuuspäällikö tietää parhaiten mitkä on pääministerin toimintaohjeet ja hän kertoi jo että no proplemos.

Joten palataanko oikeesti yhteiskunnallemme tärkeään asiaan, eli persuterroristien attentaattiin?

Vierailija
46/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki ihan niin kuin minuakin ohjeistettiin.

Altistuin töissä (koulussa) ja minua ei määrätty karanteeniin ja käskettiin jatkaa normaalia elämää. Olin töissä normaalisti opettajana ja vain osa oppilaista oli karanteenissa. En edes ajatellut, että olisi pitänyt varoa.

Jokseenkin pelottavaa, että lapsia opettaa ihminen, joka EI EDES AJATTELE varotoimia altistumisen jälkeen. Kai olit ilman maskiakin? 

Vierailija
47/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, no ei sitten mikään ihme, ettei korona lopu ollenkaan.

En sitten minäkään enää välitä mistään enkä varsinkaan ota rokotuksia! Hah!

Vierailija
48/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin pääministeriltä kysynyt: Altistuin koronavirukselle kokouksessa, kannattaako mennä baariin? Mitä olisi vastannut? Minun ei sitä kyllä olisi tarvinnut mistään kysellä, toisin kuin ministerin. En sitten tiedä, melkein tulee tunne, että koulutus tyhmentää. Itse kun olen aika kouluttamaton ihminen.

Vierailija
49/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin nyt voidaan taas palata niihin oikeesti valtakunnan kannalta tärkeisiin asioihin, eli persuterroristien po mmiattentaattiin, eikös vaan palstapersut?

Koronavirus | Oikeus­oppineet: Ilman virka­puhelintaan juhlinut pääministeri Marin saattoi rikkoa ministereitä velvoittavia toiminta­ohjeita: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008455305.html

Turvallisuuspäällikö tietää parhaiten mitkä on pääministerin toimintaohjeet ja hän kertoi jo että no proplemos.

Joten palataanko oikeesti yhteiskunnallemme tärkeään asiaan, eli persuterroristien attentaattiin?

Välillä hyvä puhua oikeistakin ongelmista eikä vain öhöttää persuista. Sehän on ihan oikeasti ongelma, jos pääministeri ei noudata varovaisuutta altistuttuaan, vaikka on saarnannut viimeiset melkein kaksi vuotta kuinka ei pidä mennä mökille, ei saa viettää joulua, ei saa mennä baariin (paitsi ministeri itse) jne. jne. 

Vierailija
50/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuuspäällikkö tietää miten käy jos käy ison poliitikon kanssa poikkiteloin.

Käy kuin sille joka paljasti Sipilän valehtelun...

Tälle tyypille on varmasti tehty selväksi että virkasuhde lyhenee silmissä ja ilman kultaista kädenpuristusta jos ei nyt lyllerrä julkisuuteen hoitamaan damage controllia.

Vierailija
51/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehteli aluksi että sai viestin altistumisesta vasta krapula-aamuna?

Vierailija
52/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turvallisuuspäällikkö ei ole lainopillinen asiantuntija, joten kyllä tässä näyttäisi olevan kyseessä virkavelvollisuuden rikkominen.

Vierailija
53/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle lie Sanna antanut, kun pääsee tästäkin todennäköisesti kuin koira veräjästä. Muulla Euroopassahan vastaavista on erotettu tai annettu sakkoja. 

Vierailija
54/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ylilääkäri Hanna Nohynek kertoo, että THL:n ohjeistuksen mukaan täyden rokotesarjan omaavan henkilön ei tarvitse altistustilanteessa käydä edes koronatestissä, mikäli oireita ei ole."

Tarkoittaako tuo sinun mielestäsi samaa kuin: "Pitää mennä mahdollisimman suureen ihmisjoukkoon ilman turvavälejä ja maskeja"

...paitsi kirkkoihin. Kirkoissa voi altistua ikäville kysymyksille.

Vierailija
55/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
56/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire dokaamaan ja parit skumpat jo alla. Menojalka kun vispaa niin mikään ei estä.

Vierailija
57/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna: ”Älä tee niinkuin minä teen, vaan miikuin minä sanon”

Vierailija
58/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiset mahdollisuudet turvallisuusjohtajalla olisi julkisesti ripittää pääministeriä? Niimpä - käytännössä ainoa mahdollinen kommentti on ”ettei ole ongelmaa” Johon pääministeri vastaa että itsehän sanoit ettei puhelittomuus ole ongelmaa.

Vierailija
59/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska oli koko illan niin perseet ettei ymmärtänyt sitä että jos lööpeissä lukee jo illalla Haavistolla olevan korona, ja on ollut juuri tapaamisessa  sen kanssa, niin on silloin itsekin altistunut koronalle.

Ihan liian monimutkainen päättelyketju Corona-puteli kädessä joraavalle aasille.

Vierailija
60/113 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sääntöjen mukaan Marinia ei lääkäri määrännyt karanteeniin.

Se ei ole kehoitus lähteä bilettämään.

Ne ovat kaksi eri asiaa.

Toisaalta sellaista lääkäriä ei olekaan, joka sanoisi, että nyt olisi hyvä aika hieman bilettää tai viettää ystävien kanssa iltaa. Olisi kyllä joskus hyvä, jos lääkäri näin sanoisi. Saattaisi tehdä hyvää itse kullekin, kun alkaa tuntua liian raskaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän