Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka on huonoja sängyssä?

Vierailija
10.03.2015 |

Kuuleman mukaan kaikki muut ovat "ihan parhaita suihinottajia" tai "parhaita panoja" :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:28"]

On niitä. Voin sanoa, että 80% omalle kohdalle osuneista naisista on lahnoja.

[/quote]

Voi sinua ressukkaa! Siis ihan on mahdottoman huono tuuri sinulla. *tyrsk!!*

Vierailija
22/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palstan mieskirjoittajiin uskoisi, kaikki naiset olisivat huonoja sängyssä. Jätetään heidät omaan arvoonsa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:40"]Mitä ne lahnanaiset sitten tekee tai jättää tekemättä? Olen tätä ennenkin miettinyt enkä ole koskaan oikein tajunnut ideaa? Siis makaa vain paikoillaan selällään vai mitä?
[/quote]

Makaa paikoillaan selällä. Seksi on sitä, että antaa vähän hyväillä ja käskee päälle levittämättä tai nostamatta itse edes jalkoja. Sitten vain makaa... Ja jos ei saa, pyytää mieastä vielä sormettamaan orgasmin maaten itse reporankana.

Vierailija
24/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:22"]

[/quote]Kehtaat siis vielä tunnustaa, että sinä olet noin onneton sängyssä! :-D Asiansa osaava mies saa naisen kuin naisen kiihtymään, viihtymään ja suorastaan villiksi. Siihen ei alkoholia tai muita piristeitä tarvita, vain osaamista ja vilpitöntä innostusta asiaan. N39

[/quote]

minkä takia mun pitäs olla ainoastaan se osaava ja saada nainen syttymään? Mulle ku ei vaa riitä se ettei nainen saa syttymää ;)? Ja voin sanoa ettei yksikää nainen ole huonoksi sanonut. 

Vierailija
25/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kauhean kokenut. Kikkoja ja temppuja en "osaa", mutta olen sitäkin aistikkaampi.

Vierailija
26/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kehtaat siis vielä tunnustaa, että sinä olet noin onneton sängyssä! :-D Asiansa osaava mies saa naisen kuin naisen kiihtymään, viihtymään ja suorastaan villiksi. Siihen ei alkoholia tai muita piristeitä tarvita, vain osaamista ja vilpitöntä innostusta asiaan. N39

[/quote]

Nyt on nainen ihan hukassa asian kanssa. Ikää tosiaa 39?

Vierailija
27/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä itseäni kovin osaavana ja en pysty heittäytymään kuin harvoin tilanteeseen täysillä mukaan. Kaksi samassa kerroksessa nukkuvaa teiniä ovat hyvin tehokas keino saada minut olemaan seksissä mukana vain puoliteholla. Olen täältä lukenut paljon hyviä neuvoja miten ottaa mieheltä suihin kunnolla, mutta en pääse oppeja harjoittelemaan kuin pari kertaa kuukaudessa kun mies ei sänkypuuhista useammin kiinnostu. Ehkäpä joku päivä löydän itselleni miehen joka osaa viedä, antaa ja ottaa niin että hymyilen koko seuraavan päivän. Sitä päivää odotellessa...

Vierailija
28/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:30"]

[/quote]

minkä takia mun pitäs olla ainoastaan se osaava ja saada nainen syttymään? Mulle ku ei vaa riitä se ettei nainen saa syttymää ;)? Ja voin sanoa ettei yksikää nainen ole huonoksi sanonut. 

[/quote]

Tulihan sitä omakehua taas, että olet niin hyvä sängyssä...

Vierailija
29/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen aika ujo sängyssä, enkä uskaltanut oikein mitään uutta kokeilla, vaikka parisuhdetta olikin jatkunut useampi vuosi saman miehen kanssa.

Sitten synnytin ja pädäm, hormoneille tapahtui jotain ja himosin miestäni yhden kuukauden ajan taukoamatta :D Sinä aikana unohtuivat estot, ja nykyään seksielämämme on ihan mahtavaa!

Vissiin tajusin, että vaikka vatsassa on arpia ja peppu kaipaisi kiinteyttä niin kelpaan silti miehelleni! Ennen olin turhan kriittinen omasta ulkonäöstäni, ja se heijastui myös seksiin. Aiemminkaan mies ei haukkunut minua huonoksi, mutta tunsin itse niin.

Eli sinä löysäpimppinen isompi nainen, kasaa siis itsetuntosi rippeet, ajattele olevasi upea niin se antaa jo itselleen niin paljon luottamusta, että seksielämä lähtee uusille raiteille :)

Vierailija
30/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:30"]

[/quote]

[/quote]Eli panet mielummin lahnaa kuin sytytät naisen villiksi? :-D Ovatko ne lahnatkin sinua sitten kiitelleet? Ei nainen ole lahna jos edessä on Mies. Mistä niitä lahnoja muuten löydät noin paljon? Eikö lahnamaisuus näy jo kauas? Onko heidän ulkonäössään tai jossakin asiassa joku yhdistävä tekijä vai huomaatko vasta sängyssä, että perskatti sentään, tuli taas otettua lahna mukaan? Miten seksi heidän kanssaan etenee? Mitä sinä teet ja mitä lahna tekee? :)

Vierailija
31/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähti ovet paukkuen kun sanoin sille, että sänky on vain nukkumista varten.

T: Mies

Vierailija
32/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]

Kuuleman mukaan kaikki muut ovat "ihan parhaita suihinottajia" tai "parhaita panoja" :)

[/quote]

Miehet sanoo noin epävarmoille lahnoille toivoessaan, että pieni rohkaisu saisi ne tekemään edes jotain.

[/quote]

Sua ei selvästikään kukaan ole kehunut :D

[/quote]

Ei oo tarvetta, itsetunto on kohdillaan muutenkin ;)

[/quote]

Pikemminkin - ei ole ollut mitään syytä ilmeisesti että joku olisi sua kehunut :)

Vilpittömiä kehuja kyllä kuulee miehiltä vuolaasti kun nainen osaa asiansa.

[/quote]

Tässä asiassa en ottaisi kehuna sitä, että mua pidetään "ammattilaisena" :D

[/quote]

Sen lisäksi, että olet huono pano et osaa edes ymmärtää lukemaasi. Hyvä seksissä ei tarkoita huoraa :)

Vierailija
33/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 18:48"]

[/quote]

Miehet sanoo noin epävarmoille lahnoille toivoessaan, että pieni rohkaisu saisi ne tekemään edes jotain.

[/quote]

Sua ei selvästikään kukaan ole kehunut :D

[/quote]

Ei oo tarvetta, itsetunto on kohdillaan muutenkin ;)

[/quote]

Pikemminkin - ei ole ollut mitään syytä ilmeisesti että joku olisi sua kehunut :)

Vilpittömiä kehuja kyllä kuulee miehiltä vuolaasti kun nainen osaa asiansa.

[/quote]

Tässä asiassa en ottaisi kehuna sitä, että mua pidetään "ammattilaisena" :D

[/quote]

Sen lisäksi, että olet huono pano et osaa edes ymmärtää lukemaasi. Hyvä seksissä ei tarkoita huoraa :)

[/quote]

Kolahtiko? ;)

Vierailija
34/34 |
10.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuvittelin olevani lahna mutta sain lapsia ja huomasin etten olekaan. Tein aloitteen usein ja tykkäisin harrastaa seksiä noin neljä kertaa viikossa. Ei haittaa oma ulkonäkö ja tykkään ratsastaa. Mieheltä kuulin paljon kehuja ja hän oli aina kimpussa.

Nykyään olen eronnut yh. Yksin saapi olla loppuelämän ja niitä seksitaitoja ei enää koskaan tule käyttöön. Ja tiedoksi niille jotka kohta muuta väittää: kyllä minä todellakin haluaisin vielä seksiä. Kaksi lasta, eri isät = en aio asettaa itseäni naurualaiseksi yrittämällä löytää seuraa.